Jaarbeurs en Heineken verlengen samenwerking
Samenwerking - Heineken Nederland en Koninklijke Jaarbeurs verlengen hun samenwerking met vijf jaar. Beide partijen werken als sinds 2019 samen.
De samenwerking betekent dat de bezoekers voor onder andere Vakantiebeurs, Beurs Eigen Huis, BouwBeurs, MOTORbeurs Utrecht een Heinekenbiertje kunnen bestellen met of zonder alcohol. De samenwerking geldt ook voor de theatervoorstellingen en congressen in het Beatrix Theater.
Beide organisaties willen mensen samenbrengen en deze ervaringen bieden. Dit uit zich de komende jaren niet alleen tijdens beurzen en evenementen, maar ook in activiteiten zoals een Heineken Afterwork borrel en de samenwerking op de indoor padelbaan bij Jaarbeurs. Els Dijkhuizen, marketingdirecteur Heineken Nederland: “Wij zijn ontzettend trots dat we de jarenlange samenwerking. Een samenwerking met een gouden randje want we streven hetzelfde na; ontmoeten, verbinden, samen proosten en successen vieren zijn ons op het lijf geschreven.”
2,3 miljoen bezoekers
Heineken Nederland en Jaarbeurs zetten de komende jaren volop in op maximale beleving voor de 2,3 miljoen bezoekers die Jaarbeurs jaarlijks ontvangt. Herman Mantel, chief commercial officer Koninklijke Jaarbeurs, is verheugd met de samenwerking; “Of het nu gaat om grote beurzen, geweldige concerten of unieke zakelijke events, wij zorgen er samen voor dat elke ontmoeting net dat beetje extra krijgt. De komende jaren zet Heineken Nederland nog steviger in op verantwoord alcoholgebruik op evenementen, onder meer door de promotie en de beschikbaarheid van verschillende alcoholvrije bieren, waaronder Heineken 0.0 bier.”
Bron: Jaarbeurs/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Heineken opnieuw 3 jaar partner Amsterdam Dance Event
Samenwerking – Heineken en Amsterdam Dance Event (ADE) hebben zich de komende drie jaar verboden. Jaarlijks bezoeken 500.000 mensen ADE om te genieten van de elektronische muziek. De samenwerking gaat van start met een officieel openingsfeest op woensdag 16 oktober in The Loft in de A’DAM Toren.
Lees berichtMeterslange ‘kassabon’ als stunt tegen de btw-verhoging
Actie – Een breed bondgenootschap van organisaties uit de cultuur, sport, evenementen, media, boeken en logies heeft tijdens Prinsjesdag actie gevoerd tegen de btw-verhoging op aantal diensten en producten. Op een tweetal locaties werd als stunt een meterslange ‘kassabon’ uitgerold, zodat mensen zich bewust worden wat de financiële gevolgen van de btw-verhoging zijn.
Lees berichtHeineken en MOJO verlengen partnership voor 7 jaar
Samenwerking - Heineken en festivalorganisator MOJO hebben op Lowlands hun samenwerking met zeven jaar verlengd. Een opmerkelijk lange verlenging, gezien deze partnerships doorgaans met drie jaar worden voortgezet. De langere termijn moet benadrukken dat de verstandhouding tussen beide partijen goed is.
Lees berichtJochem Schut nieuwe Head of Hospitality Jaarbeurs
Benoeming – Jochem Schut is gestart als Head of Hospitality bij Koninklijke Jaarbeurs. Hij volgt Bas Rietvelt op die zijn carrière op Bonaire voortzet. Schut was eerder General Manager van NinetyNine Hotel Amsterdam Airport en Director of Operations bij de Centro Hotel Group.
Lees berichtBierconsumptie horeca daalt eerste zes maanden met 1,9%
Analyse – Over de eerste zes maanden van dit jaar is de bierverkoop in ons land met iets meer dan 5 procent gedaald. Een daling van 1,9% deed zich voor bij de horeca. Bij de supermarkten was de daling met 6,6% nog groter. Opvallend was ook de forse daling in alcoholvrije bieren.
Lees berichtBrandt & Levie en Chez Jan komen met 100% plantbased hotdog
Introductie - Het Amsterdamse worstmerk Brandt & Levie lanceert samen met Rotterdamse hotdog specialist Chez Jan hun Plantbased Hotdog. Na een volledig circulaire worst en een hybride worst gaan ze nu voor het eerst 100% plantbased. Samen met hotdogpartner Chez Jan gaan zij deze zomer de nieuwe ‘hotdog’ dit seizoen op de kaart zetten bij tientallen horeca en evenementenlocaties. Het product komt...
Lees bericht