Jasper Kessels nieuwe Directeur Horeca AB InBev

Benoeming - Jasper Kessels (36) is per 1 april de nieuwe Directeur Horeca van Bierbrouwerij AB InBev. Hij volgt Michele van Spilbeeck op, die na ruim 4 jaar in het Nederlandse horecateam in een andere rol zal starten bij de internationale brouwer.
Jasper Kessels startte in 2017 bij Bierbrouwerij AB InBev en was sinds 2020 eindverantwoordelijk voor het Nederlandse retail kanaal. Kessels: “Al jaren volg ik de ontwikkelingen in de horeca op de voet. Nederland kent een prachtig en divers horecalandschap en het is positief te zien dat de horeca na een aantal uitdagende jaren weer bloeit. Ik kijk ernaar uit om onze diverse horecarelaties te gaan ontmoeten en samen verder te bouwen aan het prachtige Nederlandse horecalandschap”.
Bierbrouwerij AB InBev is onder meer bekend van merken zoals Hertog Jan, Bud, Jupiler, Leffe, Tripel Karmeliet en Corona. Bij de brouwer werken in Nederland ruim 550 werknemers.
Bron: AB InBev/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Heineken hoofdsponsor van tiende editie SAIL 2025
Sponsoring – Heineken wordt hoofdsponsor van de tiende editie van SAIL in Amsterdam. SAIL 2025 is het grootste evenement van Nederland wat plaatsvindt van woensdag 20 tot en met zondag 24 augustus 2025.
Lees berichtHeineken hoofdsponsor van Amsterdam jubileumjaar
Sponsoring – De Amsterdamse bierbrouwer Heineken wordt officieel hoofdsponsor van het Amsterdam 750 jubileumjaar. Om de samenwerking te vieren, hieven burgemeester van Amsterdam Femke Halsema en Heineken CEO Dolf van den Brink in de oude bestuurskamer van de bierbrouwer aan het Tweede Weteringplantsoen in Amsterdam het glas.
Lees berichtID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev
Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.
Lees berichtHeineken bedankt horecabedrijven met ‘Thankswagen’
Actie – Deze week verraste Heineken enkele horecaondernemers met een speciale ‘Thankswagen’. De wagen was voorzien van de naam van de ondernemer en was een bedankje van de bierbrouwer voor het die gebruik maken van de online bestelplatformen.
Lees berichtDesperados voortaan in transparante hervulbare fles
Introductie – Bierbrouwer Heineken stapt ook met Desperados over op een hervulbare fles. Het is het achtste biermerk van Heineken Nederland dat overgaat op hervulbare flessen in de horeca en retail.
Lees berichtGrolsch introduceert de ‘niet-zo-nieuwe’ duurzame krat
Introductie - Grolsch introduceert een nieuwe, duurzamere krat. De ‘niet-zo-nieuwe’ krat is voor 98 procent gemaakt van oude kratten.
Lees bericht