Jasper Kessels nieuwe Directeur Horeca AB InBev

Benoeming - Jasper Kessels (36) is per 1 april de nieuwe Directeur Horeca van Bierbrouwerij AB InBev. Hij volgt Michele van Spilbeeck op, die na ruim 4 jaar in het Nederlandse horecateam in een andere rol zal starten bij de internationale brouwer.
Jasper Kessels startte in 2017 bij Bierbrouwerij AB InBev en was sinds 2020 eindverantwoordelijk voor het Nederlandse retail kanaal. Kessels: “Al jaren volg ik de ontwikkelingen in de horeca op de voet. Nederland kent een prachtig en divers horecalandschap en het is positief te zien dat de horeca na een aantal uitdagende jaren weer bloeit. Ik kijk ernaar uit om onze diverse horecarelaties te gaan ontmoeten en samen verder te bouwen aan het prachtige Nederlandse horecalandschap”.
Bierbrouwerij AB InBev is onder meer bekend van merken zoals Hertog Jan, Bud, Jupiler, Leffe, Tripel Karmeliet en Corona. Bij de brouwer werken in Nederland ruim 550 werknemers.
Bron: AB InBev/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Grolsch introduceert de ‘niet-zo-nieuwe’ duurzame krat
Introductie - Grolsch introduceert een nieuwe, duurzamere krat. De ‘niet-zo-nieuwe’ krat is voor 98 procent gemaakt van oude kratten.
Lees berichtBrouwerij STOKED! opent beach bar in Bergen aan Zee
Strandpaviljoen – De brouwers van STOKED! wilden graag een locatie hebben waar gasten hun bieren konden proeven en Fisher’s Bergen aan Zee zocht een invulling van hun locatie. De twee vonden elkaar en zodoende is er nu een STOKED! Beach bar.
Lees berichtAB InBev lanceert alcoholvrije Corona Cero
Introductie - AB InBev, 's werelds grootste brouwerij, kondigt de Europese lancering aan van Corona Cero, een nieuw alcoholvrij bier gebrouwen met 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Corona Cero is nu verkrijgbaar in België, Finland, Frankrijk, Denemarken, Duitsland, Nederland, Noorwegen, Polen, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.
Lees berichtTivoliVredenburg en AB InBev verlengen samenwerking
Samenwerking - TivoliVredenburg en Bierbrouwerij AB InBev verlengen hun partnership met 5 jaar. Het Utrechtse muziekpodium en de brouwer zijn vanaf de oprichting van TivoliVredenburg partners en zullen hun samenwerking na de COVID-periode verder uitbouwen.
Lees berichtNieuwe Bud-campagne toont duurzaamheid biermerk
Campagne – Bud lanceert een nieuwe tv-commercial die benadrukt dat elk blikje, flesje en fust van Bud in Nederland wordt gebrouwen met honderd procent hernieuwbare elektriciteit. Het biermerk wil met de campagne de nieuwe duurzame keuze met haar consumenten vieren.
Lees berichtHeineken stopt activiteiten in Rusland
Bierbrouwer - Heineken stopt per direct alle activiteiten in Rusland vanwege de oorlog in Oekraïne. Het gaat om de productie, verkoop en het adverteren voor het biermerk.
Lees bericht