Jeroen Schaling Head of Marketing bij Deliveroo


Benoeming - Jeroen Schaling (36 jaar) start op 23 september als Head of Marketing bij Deliveroo Nederland. De maaltijdenbezorgservice is inmiddels in 14 steden in Nederland actief en werkt samen met meer dan 2.500 restaurants. Schaling werkte eerder van 2005 tot 2013 bij The Walt Disney Company als Press & PR-manager en later als Head of Marketing de divisie Parks & Resorts. Daarna werkte hij gedurende vier jaar bij NH Hotel Group, waar hij aangesteld werd als Director Marketing, Communication & E-Commerce. In de afgelopen twee jaar werkte Schaling als Marketing Director bij Nextview. Jeroen Schaling over zijn benoeming bij Deliveroo: “De rol van Head of Marketing bij Deliveroo stelt me in staat om drie van mijn grootste passies te combineren: marketing, technologie en eten & drinken. Mijn doel is om concreet bij te dragen aan de groei van Deliveroo in Nederland.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Jumbo opent in Breda vijfde hub voor thuisbezorging

Bezorgdienst - Jumbo Supermarkten heeft maandag een nieuwe centrale thuisbezorglocatie in Breda geopend. Vanuit deze zogenaamde hub wordt directe bezorging van de online bestelde boodschappen verzorgd voor de regio West-Brabant. De boodschappen werden voorheen bezorgd vanuit diverse Jumbo winkels.

Lees bericht

Shell gaat vanuit 17 tankstations bezorgen met Deliveroo

Petrol – Bij 17 Shell-stations kunnen geïnteresseerden vanaf vandaag  online dagelijkse boodschappen bestellen. De boodschappen worden in samenwerking met Deliveroo bezorgd. Het gaat bij de bezorging vooral om essentiële producten, zoals levensmiddelen, handzeep en wc-papier.

Lees bericht

Deliveroo wil landelijk doorgroeien in 2020

Bezorgdienst - Deliveroo zet dit jaar in op landelijke groei en start met de uitbreiding naar drie nieuwe steden. Vanaf maart is het maaltijdplatform in Maastricht, Apeldoorn en Enschede beschikbaar. Aan het einde van 2020 wil Deliveroo een groei van 20% in het restaurantaanbod realiseren op het platform en 5.8 miljoen Nederlanders de mogelijkheid bieden om eten te bestellen via het platform.

Lees bericht

Kip het meest populair bij Brabanders met carnaval

Bezorgmarkt – Carnaval vieren maakt hongerig en dat ziet bezorgdienst Deliveroo in de cijfers; een stijging van twintig procent in de bestellingen, terwijl dat in de rest van het land slechts vijf procent is. Uit die cijfers blijkt ook dat kip het meest populair is bij de carnavalsvierders in Brabant.

Lees bericht






© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid