Jim Bakkum nieuwe gezicht van HelloFresh campagne
_1080_721_90.jpg)
Campagne – Zanger en acteur Jim Bakkum is het nieuwe gezicht in de HelloFresh campagne. Volgens de maaltijdbox-bezorger past hij goed in doelgroep van HelloFresh omdat hij naast zijn werk ook fulltime vader is van drie jonge kinderen.
In 'Jim Bakkum: De Gezinstest' wordt Jim uitgedaagd om supersnelle HelloFresh-recepten te bereiden in een omgeving die simuleert wat er tijdens het spitsuur bij hem thuis gebeurt: speelgoed en (huiswerk)vragen vliegen hem om de oren terwijl hij zijn best doet een recept te koken voor zijn gezin.
Uit onderzoek blijkt dat Nederlanders graag minder tijd besteden aan het bedenken van recepten (28%), het doen van boodschappen (20%) en het koken van eten (19%). Voor Jim Bakkum is dit niet anders. Hij zet het liefst een snelle en voedzame maaltijd op tafel waar het hele gezin van geniet. Jim voegt toe: "Voor mij is het eetmoment samen heel belangrijk, zeker in drukke tijden. Wij zijn met vijf personen thuis en die vijf personen willen nog al eens iets anders. Met HelloFresh kun je kiezen uit 30 verschillende recepten per week, dus ik kan goed variëren”.
HelloFresh over de samenwerking: “Jim is een actieve vader die graag tijd spendeert met zijn gezin. Het combineren van een druk leven met een huishouden en gezond eten is herkenbaar voor velen en hierom is hij een goede fit met ons merk.", aldus Lydi Siebers, CMO HelloFresh Benelux.
Bron: HelloFresh/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Supermarkt-app Crisp en maaltijdbox De Krat gaan samen
Overname - App-only supermarkt Crisp en maaltijdbox De Krat gaan voortaan samen verder. Met de overname kan Crisp haar klanten een nog completere variatie aan gemaksopties bieden, zo laat Crisp weten. Door de overname kunnen de klanten niet alleen bij Crisp terecht voor de dagelijkse boodschappen, recepten en kant-en-klare maaltijden uit eigen keuken, maar ook kiezen voor een maaltijdbox met...
Lees berichtNieuwe maaltijdbox Green Chef voor verschillende levensstijlen
Maaltijdbox - Nederland krijgt een nieuwe maaltijdbox, namelijk Green Chef. Een maaltijdbox die volledig is samengesteld door diëtisten om de gebruikers te ondersteunen in een bewust en gezond eetpatroon. Green Chef is sinds 2018 onderdeel van de HelloFresh Group en is actief de VS, het VK en Nederland.
Lees berichtHelloFresh boekt recordomzet tweede kwartaal
Bezorgdienst - HelloFresh behaalde in het tweede kwartaal een omzet van bijna twee miljard euro. Dat is de hoogste kwartaalomzet ooit voor de maaltijdboxbezorger en 16% meer dan in dezelfde periode vorig jaar.
Lees berichtGemiddeld gezin betaalt jaarlijks bijna 2500 euro voor maaltijdbox
Analyse – Gezinnen die een abonnement hebben op een maaltijdbox zijn per jaar bijna 2500 (2477,-) kwijt aan hun maaltijdbox. Voor een gemiddeld gezin van vier personen komt dat neer op €619,17 per persoon per jaar. Dat is becijferd door Foodboxen.nl.
Lees berichtEkomenu start samenwerking met LikeMeat
Samenwerking – De biologische maaltijdbox aanbieder Ekomenu start een samenwerking met het plantaardige voedingsmerk LikeMeat, omdat steeds meer mensen kiezen voor het minderen in eten van dierlijke producten.
Lees berichtPlant B lanceert halal maaltijdbox tijdens de Ramadan
Maaltijdbox – Food startup Plant B introduceert een speciale maaltijdbox voor de Ramadan, die woensdag start. De box bevat voedzame halal diepvriesmaaltijden die snel geserveerd kunnen worden en bedoeld zijn om mensen tijdens de vastenmaand te ontzorgen.
Lees bericht