Jonathan Zandbergen en The Meatlovers verlengen samenwerking
Samenwerking - Sterrenchef Jonathan Zandbergen en vleesbedrijf Zandbergen (geen familie) gaan de samenwerking voor het merk The Meatlovers met twee jaar verlengen.
Jonathan Zandbergen is sinds 2017 het gezicht van The Meatlovers, een serie vriesverse vleesproducten van het vleesbedrijf Jan Zandbergen uit Veenendaal.The Meatlovers bestaat uit naturel vlees, wild en gevogelte van hoogwaardige kwaliteit.
De producten van The Meatlovers zijn niet alleen te vinden in de supermarkten van Jumbo en Jan Linders, maar kunnen via de webshop ook door bedrijven en consumenten rechtstreeks worden besteld. De recepten en tips van sterrenchef Jonathan Zandbergen zorgen voor een extra ‘culinaire ervaring’.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
1788 Beef introduceert nieuwe Wagyu-lijn
Introductie - 1788 Beef, een merk van de Jan Zandbergen Groep, lanceert het nieuwe assortiment van Australisch graangevoerd Wagyu-rundvlees. Deze nieuwe productlijn kenmerkt zich door uitzonderlijke marmering, malsheid en smaak.
Lees berichtJan Zandbergen Group opent nieuw innovatiecentrum
Uitbreiding – Onlangs opende Jan Zandbergen Group hun nieuwe Food Innovatiecentrum in Veenendaal. Het nieuwe centrum gaat een grote rol spelen in de transitie naar meer plantaardig die het voormalige vleesbedrijf momenteel doormaakt.
Lees berichtFinalisten HANOS Gouden Koksmuts bekend
Wedstrijd - De finalisten van de HANOS Gouden Koksmuts zijn Hotel Restaurant Het Roode Koper, Restaurant Flore, Restaurant Moustique en Passy Events. Zij werden gekozen tijdens de voorronde in de wedstrijdarena van het Gastronomisch Gilde op Gastvrij Rotterdam. Daar streden de deelnemers om een plek in de finale die plaats zal vinden op maandag 9 januari 2023 tijdens de HORECAVA.
Lees berichtSterrenchefs zetten eigen streamingdienst Cheflix op
Horeca - Nederlandse topchefs lanceren hun eigen Netflix: Cheflix. Op deze nieuwe streamingdienst leert de kijker koken met Michelinsterren-chefs als Jacob Jan Boerma (De Leest), Joris Bijdendijk (RIJKS) en Ron Blaauw (Ron’s Gastrobar).
Lees berichtFuture Food Group lanceert merk PLNT
Introductie - Future Food Group in Oss heeft een eigen merk ontwikkeld. Het bedrijf zet onder de naam PLNT een uitgebreide lijn vleesvervangers op de markt. De producten variëren van vegetarische kipreepjes tot plantaardig broodbeleg en zijn zowel in bulk als in stuks verpakking beschikbaar.
Lees berichtMoving Mountains brengt No-Pork burger
Introductie - Moving Mountains, bekend van plantaardige burgers en hot dogs, heeft na de recentelijke introductie van de sausage nu ook de No-Pork Burger op de markt gebracht. De No-Pork Burger is het alternatief voor een varkensburger. Op de Horecava konden de foodprofessionals al kennismaken met dit nieuwe veganistische product. Moving Mountains heeft met de NO-Pork Burger voor de meeste,...
Lees bericht