Jumbo en ondernemer Koornneef breiden samenwerking fors uit


Ondertekening uitbreiding samenwerking Jumbo en Koornneef Retailgroep, met v.l.n.r. CFO Ton van Veen, ondernemer Edward Koornneef en CEO Frits van Eerd

Formulenieuws - De marktpositie van Jumbo in de regio Zuid-Holland zal komende jaren aanzienlijk toenemen. Dat is het gevolg van de verstevigde samenwerking die het supermarktbedrijf en de Koornneef Retailgroep vandaag aankondigen.

Supermarktondernemer Edward Koornneef neemt de komende maanden de Jumbo winkel in Scheveningen en Jumbo Foodmarkt in Leidschendam over. Ook opent Koornneef in de tweede helft van volgend jaar een Jumbo Foodmarkt op een nieuwe locatie in Naaldwijk. Daarnaast hebben Jumbo en Koornneef een overeenkomst gesloten voor een verdere uitbreiding met nieuwe locaties die de komende jaren aan de gezamenlijke winkelportefeuille worden toegevoegd. Hierdoor zal de marktpositie van Jumbo in Zuid-Holland verder toenemen.

Koornneef maakte in 2016 als AH-franchisenemer de overstap naar Jumbo en exploiteert sindsdien vier succesvolle Jumbo winkels in Naaldwijk, Kwintsheul, Wateringen en Oud-Beijerland. Koornneef zal, na de Maripaan groep in Groningen, de tweede ondernemer zijn met een Jumbo Foodmarkt.

Bron: Jumbo/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Jumbo start in december in België met Jumbo City

Formulenieuws - Jumbo brengt haar binnenstedelijke winkelconcept Jumbo City naar België. De eerste winkel gaat op woensdag 15 december open. De eerste gemakswinkel van de supermarktketen uit Veghel komt aan de Teniersplaats 5 in het centrum van Antwerpen.

Lees bericht


PLUS en COOP als één coöperatie verder onder de naam PLUS

Fusie – De supermarktorganisaties PLUS en COOP hebben overeenstemming bereikt over voorgenomen fusie en willen gezamenlijk verder onder de naam PLUS. Dor de voorgenomen fusie ontstaat de op twee na grootste servicesupermarkt van Nederland met circa 550 winkels en een marktaandeel van ruim 10%.

Lees bericht

Jubilerend Marketing4Results organiseerde zes impactvolle sessies

Jubileum – Marketing4Results bestaat vijftien jaar. Voor het marketingbureau voor foodservice reden iets waardevols te organiseren. Het werden zes sessies gewijd aan een betekenisvolle economie. Thema’s als plasticreductie, voedselverspilling, onderwijs en true pricing kwamen voorbij, met vooral schokkende cijfers. De foodsector staat voor uitdagingen en wel op korte termijn.

Lees bericht

Jumbo presteert goed, het wachten is op La PLace

Cijfers - Jumbo doet op alle fronten goede zaken, alleen de coronamaatregelen blijven de La Place-restaurants parten spelen. De omzet over het eerste half jaar nam vrijwel volledig autonoom toe met 5,3% ten opzichte van eerste helft 2020 en kwam uit op €5,36 miljard. Een stijging met €268 miljoen. Omdat de groei van 5,3% hoger is dan de gemiddelde marktgroei in de sector van circa 5%,...

Lees bericht


Jumbo gaat samenwerken met Makro in zakelijke markt

Samenwerking - Jumbo Supermarkten en foodservicegroothandel Makro bundelen vanaf deze maand hun krachten om zakelijke klanten van Jumbo beter te kunnen bedienen. Dat laten beide bedrijven maandag weten. Met de samenwerkingsovereenkomst worden bijna duizend artikelen uit het assortiment van Makro aan het zakelijke online winkelkanaal van Jumbo toegevoegd.

Lees bericht




© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid