Jumbo introduceert naast Jumbo’s ook Smaakmakers


Het assortiment Smaakers is exclusief bij Jumbo verkrijgbaar en betreft kruidenmelanges, smaakoliën, smaakboters en miso’s

Supermarkt – Naast de eerder geïntroduceerde productlijn onder Jumbo’s introduceert de supermarktketen nu Smaakmakers. De nieuwe productlijn van 44 innovatieve productenkomt te liggen de ruim 700 winkels in Nederland en België.

Het assortiment Smaakers is exclusief bij Jumbo verkrijgbaar en betreft kruidenmelanges, smaakoliën, smaakboters en miso’s. Deze producten zijn speciaal ontwikkeld met de chefs van Jumbo Foodcollege, om groenten eenvoudig en lekker op smaak te brengen. Jumbo wil met Smaakmakers laten zien  dat de supermarktketen blijft innoveren en inspeelt op de klantwens om meer groenten te eten.

Klanten van Jumbo Foodmarkt Breda hadden de primeur voor de nieuwe productlijn. Sinds deze week zijn Smaakmakers in alle Jumbo winkels te vinden, zowel in de koeling als direct bij de groenten.

Jumbo’s Smaakmakers

Jumbo introduceerde onlangs al een nieuw merk: Jumbo’s. Dit nieuwe merk bestaat uit een breed assortiment aan kwaliteitsproducten en staat voor lekker, kwaliteit én betaalbaarheid. Jumbo biedt de Smaakmakers voor het grootste deel onder het merk Jumbo’s aan. Het assortiment smaakmakers wisselt met de seizoenen mee.

Bron: Jumbo/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Jumbo beëindigt samenwerking met Everest en Epic Partners

Supermarkten - Jumbo Supermarkten stopt per eind 2025 met de samenwerking met de internationale inkooporganisaties Everest en Epic Partners voor A-merkproducten. Hoewel de retailer terugkijkt op een waardevolle periode, kiest Jumbo voor een nieuwe koers waarbij de inkoop van A-merken dichter bij de organisatie zelf wordt georganiseerd.

Lees bericht



Jesper Højer wordt nieuwe CEO van Jumbo Supermarkten

Benoeming - Jumbo Supermarkten maakt bekend dat de Deen Jesper Højer per 1 januari 2026 de functie van CEO op zich neemt. Højer brengt uitgebreide retailervaring mee en past met zijn persoonlijkheid en familiebedrijfservaring bij de cultuur van Jumbo, volgens de supermarktketen.

Lees bericht

Nieuwe joint venture voor dagverse brood Jumbo

Joint venture - Bakker Goedhart, Bakkerij BACU en Bakkerij Visser bundelen hun krachten in een nieuwe joint venture die zich richt op de landelijke levering van dagvers brood aan de ruim 700 Jumbo-supermarkten in Nederland. De samenwerking gaat officieel van start in januari 2026.

Lees bericht


Heineken ziet omzet dalen mede door onderhandelingen

Bier - Bierbrouwer Heineken heeft in de eerste helft van dit jaar te maken gehad met tegenwind in bierverkoop. Hierdoor daalde de omzet met 5 procent naar 16,9 miljard euro. Niet alleen de sterkere euro drukte op de cijfers van de bierbrouwer, ook spanningen met grote afnemers, zoals in Nederland met supermarktketen Jumbo, speelden een rol.

Lees bericht

Nieuwe commerciële aanpak Jumbo werpt vruchten af

Supermarkt - Jumbo Supermarkten heeft in de eerste helft van 2025 duidelijk de weg omhoog gevonden. Dankzij een aangescherpte commerciële strategie zag de supermarktketen het aantal klanten stijgen, nam de klanttevredenheid toe en groeiden zowel omzet als marktaandeel. In totaal behaalde Jumbo een concernomzet van €5,8 miljard, een toename van 3,7% ten opzichte van dezelfde periode in 2024. Het marktaandeel staat inmiddels op 20,1%.

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid