Jumbo zet met racedagen groots familiespektakel neer


Racedagen – Tienduizenden fans van de autosport trokken afgelopen weekend naar Zandvoort voor de Jumbo Racedagen. Het was de vierde editie van het tweedaagse event. Volgend jaar wordt het racespektakel geïntegreerd in de Dutch Grand Prix. Hoe dat gebeurt is nog niet bekend. Frits van Eerd, ceo van Jumbo Supermarkten was zichtbaar trots. “Een echt familiespektakel noemde hij het.” Het is ook een fenomenaal gezicht hoe hele gezinnen, zichtbaar genietend van het gebrul van motoren, de rookgordijnen van de burn-outs en de donuts, langs het circuit staan of zitten, of bezig zijn met picknicken op een kleedje in de duinen. Voor alle bezoekers waren er voldoende horecagelegenheden geplaatst. Jumbo zelf had Jumbo Kiosken, zeg maar mini-supermarkten, neergezet, maar die waren vooral ook voor informatie over Jumbo. Max Verstappen Formule-1 leeft in Nederland. Jumbo heeft daar in belangrijke mate toe bijgedragen door de jarenlange sponsoring. Maar de successen Max Verstappen zijn uiteraard nog meer bepalend. Samen met collega-coureur Pierre Gasly, waren zij de heldem van het evenement. In het weekend waren er voor de 100.000 fans gedurende de twee dagen voldoende gelegenheden de Aston Martin Red Bull Racing coureurs van dichtbij te zien, zowel rijdend als bij de verschillende interviews. Van Eerd: “Het doel van de Jumbo Racedagen is om Max Verstappen en de autosport dichtbij de Nederlandse fans te brengen. In deze opzet zijn we volgens mij tijdens deze vierde editie opnieuw geslaagd.” Bron: @FoodClicks Racedagen – Tienduizenden fans van de autosport trokken afgelopen weekend naar Zandvoort voor de Jumbo Racedagen. Het was de vierde editie van het tweedaagse event. Volgend jaar wordt het racespektakel geïntegreerd in de Dutch Grand Prix. Hoe dat gebeurt is nog niet bekend. Frits van Eerd, ceo van Jumbo Supermarkten was zichtbaar trots. “Een echt familiespektakel noemde hij het.” Het is ook een fenomenaal gezicht hoe hele gezinnen, zichtbaar genietend van het gebrul van motoren, de rookgordijnen van de burn-outs en de donuts, langs het circuit staan of zitten, of bezig zijn met picknicken op een kleedje in de duinen. Voor alle bezoekers waren er voldoende horecagelegenheden geplaatst. Jumbo zelf had Jumbo Kiosken, zeg maar mini-supermarkten, neergezet, maar die waren vooral ook voor informatie over Jumbo. Max Verstappen Formule-1 leeft in Nederland. Jumbo heeft daar in belangrijke mate toe bijgedragen door de jarenlange sponsoring. Maar de successen Max Verstappen zijn uiteraard nog meer bepalend. Samen met collega-coureur Pierre Gasly, waren zij de heldem van het evenement. In het weekend waren er voor de 100.000 fans gedurende de twee dagen voldoende gelegenheden de Aston Martin Red Bull Racing coureurs van dichtbij te zien, zowel rijdend als bij de verschillende interviews. Van Eerd: “Het doel van de Jumbo Racedagen is om Max Verstappen en de autosport dichtbij de Nederlandse fans te brengen. In deze opzet zijn we volgens mij tijdens deze vierde editie opnieuw geslaagd.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Vermaat verzorgde 11.000 gasten per dag tijdens F1 in Zandvoort

Catering – Nu het geluid van de F1 is verstomd en Zandvoort weer terug is gegeven aan de strandgasten, maakt Vermaat, een van de horecapartners van het driedaagse event de balans op; tijdens het raceweekend heeft het bedrijf in tien lounges zo’n 11.000 gasten per dag verzorgd met eten, drinken en gastvrijheid.

Lees bericht


Dirk van den Broek opent Dirk Pitstop voor Formule 1 fans

Formulenieuws – Supermarktketen Dirk van den Broek opent, tijdens het aankomende raceweekend in Zandvoort, een speciale gemakswinkel met de naam Dirk Pitstop. De tijdelijke winkel is geopend van donderdag 2 september tot en met zondagavond 5 september, en zit recht tegenover het station in Zandvoort.

Lees bericht

Jumbo gaat samenwerken met Makro in zakelijke markt

Samenwerking - Jumbo Supermarkten en foodservicegroothandel Makro bundelen vanaf deze maand hun krachten om zakelijke klanten van Jumbo beter te kunnen bedienen. Dat laten beide bedrijven maandag weten. Met de samenwerkingsovereenkomst worden bijna duizend artikelen uit het assortiment van Makro aan het zakelijke online winkelkanaal van Jumbo toegevoegd.

Lees bericht







© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid