Jumbo zet met racedagen groots familiespektakel neer


Racedagen – Tienduizenden fans van de autosport trokken afgelopen weekend naar Zandvoort voor de Jumbo Racedagen. Het was de vierde editie van het tweedaagse event. Volgend jaar wordt het racespektakel geïntegreerd in de Dutch Grand Prix. Hoe dat gebeurt is nog niet bekend. Frits van Eerd, ceo van Jumbo Supermarkten was zichtbaar trots. “Een echt familiespektakel noemde hij het.” Het is ook een fenomenaal gezicht hoe hele gezinnen, zichtbaar genietend van het gebrul van motoren, de rookgordijnen van de burn-outs en de donuts, langs het circuit staan of zitten, of bezig zijn met picknicken op een kleedje in de duinen. Voor alle bezoekers waren er voldoende horecagelegenheden geplaatst. Jumbo zelf had Jumbo Kiosken, zeg maar mini-supermarkten, neergezet, maar die waren vooral ook voor informatie over Jumbo. Max Verstappen Formule-1 leeft in Nederland. Jumbo heeft daar in belangrijke mate toe bijgedragen door de jarenlange sponsoring. Maar de successen Max Verstappen zijn uiteraard nog meer bepalend. Samen met collega-coureur Pierre Gasly, waren zij de heldem van het evenement. In het weekend waren er voor de 100.000 fans gedurende de twee dagen voldoende gelegenheden de Aston Martin Red Bull Racing coureurs van dichtbij te zien, zowel rijdend als bij de verschillende interviews. Van Eerd: “Het doel van de Jumbo Racedagen is om Max Verstappen en de autosport dichtbij de Nederlandse fans te brengen. In deze opzet zijn we volgens mij tijdens deze vierde editie opnieuw geslaagd.” Bron: @FoodClicks Racedagen – Tienduizenden fans van de autosport trokken afgelopen weekend naar Zandvoort voor de Jumbo Racedagen. Het was de vierde editie van het tweedaagse event. Volgend jaar wordt het racespektakel geïntegreerd in de Dutch Grand Prix. Hoe dat gebeurt is nog niet bekend. Frits van Eerd, ceo van Jumbo Supermarkten was zichtbaar trots. “Een echt familiespektakel noemde hij het.” Het is ook een fenomenaal gezicht hoe hele gezinnen, zichtbaar genietend van het gebrul van motoren, de rookgordijnen van de burn-outs en de donuts, langs het circuit staan of zitten, of bezig zijn met picknicken op een kleedje in de duinen. Voor alle bezoekers waren er voldoende horecagelegenheden geplaatst. Jumbo zelf had Jumbo Kiosken, zeg maar mini-supermarkten, neergezet, maar die waren vooral ook voor informatie over Jumbo. Max Verstappen Formule-1 leeft in Nederland. Jumbo heeft daar in belangrijke mate toe bijgedragen door de jarenlange sponsoring. Maar de successen Max Verstappen zijn uiteraard nog meer bepalend. Samen met collega-coureur Pierre Gasly, waren zij de heldem van het evenement. In het weekend waren er voor de 100.000 fans gedurende de twee dagen voldoende gelegenheden de Aston Martin Red Bull Racing coureurs van dichtbij te zien, zowel rijdend als bij de verschillende interviews. Van Eerd: “Het doel van de Jumbo Racedagen is om Max Verstappen en de autosport dichtbij de Nederlandse fans te brengen. In deze opzet zijn we volgens mij tijdens deze vierde editie opnieuw geslaagd.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Jumbo wil ‘anders werken’ met minder mensen

Supermarkt - In het voorjaar van 2024 kondigde Jumbo Supermarkten de plannen aan voor het aanpassen van haar kantoororganisatie, waar een andere manier van werken een belangrijk onderdeel van is. Deze ontwikkeling is onderdeel van de ingeslagen koers ‘Jumbo zoals Jumbo bedoeld is’ wat focust op de unieke kenmerken waarmee het familiebedrijf groot en succesvol is geworden. De organisatie wordt optimaler...

Lees bericht

Jumbo sluit zich aan bij twee internationale inkooppartijen

Inkoop - Jumbo Supermarkten gaat samenwerken op het gebied van inkoop met andere Europese supermarktketens. Jumbo sluit zich hiervoor aan bij Everest en Epic Partners, twee Europese inkooporganisaties. De samenwerking gaat per direct van start en biedt vanaf 2024 voor Jumbo belangrijke schaalvoordelen.

Lees bericht



Eerste zuivel met twee sterren Beter Leven Keurmerk

Zuivel – Kees Schutte uit Agelo ontvangt als eerste veehouder het twee sterren Beter Leven keurmerk voor zuivel van de Dierenbescherming. Dit geeft aan dat bij de productie van zuivelproducten van zijn boerderij de integrale duurzaamheid is geborgd. Daarbij wordt gekeken naar dierenwelzijn, biodiversiteit en natuur. De volle melk is verkrijgbaar bij Jumbo onder de Direct van de Boerderij-zuivellijn. 

Lees bericht




© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid