Just Eat Takeaway sluit overeenkomst met AmRest
Samenwerking - Just Eat Takeaway, het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, heeft een overeenkomst gesloten met AmRest, een bedrijf dat duizend franchiseformules in portefeuille heeft, waaronder merken als Starbucks, Pizza Hut en Burger King.
Door de samenwerking kunnen consumenten straks in een aantal Europese landen, via de site of app van Thuisbezorgd, hun producten voor thuis bestellen. De samenwerking heeft een looptijd van drie jaar. AmRest exploiteert in 26 landen meer dan 2.300 restaurants onder franchisemerken zoals KFC, Pizza Hut, Starbucks en Burger King, evenals eigen merken zoals Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog en KABB.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Thuisbezorgd reikt awards uit aan beste bezorgrestaurants
Verkiezing - Thuisbezorgd.nl reikt jaarlijks de awards uit voor de beste bezorgrestaurants van Nederland. Burgers & Frites uit Rotterdam kwam net als vorig jaar als winnaar uit de bus en ontving de titel: Beste bezorgrestaurant van Nederland. Het was de tiende keer dat de awards werden uitgereikt.
Lees berichtMinder bestellingen, maar beter resultaat bij Just Eat Takeaway
Bezorgdienst - Minder bestellingen, maar toch een beter resultaat. Dat is de kern van de jaarcijfers van moederbedrijf Just Eat Takeaway van het Nederlandse Thuisbezorgd. Het betere resultaat werd vooral geboekt omdat ondernemers meer betaalden aan de maaltijdenbezorgdienst. Het bedrijf wist te melden dat het operationeel resultaat in 2023 naar 324 miljoen euro steeg.
Lees berichtThuisbezorgd.nl verlengt sponsorship met UEFA
Sponsoring - Het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, Just Eat Takeaway.com, verlengt haar partnership met de UEFA Champions League, UEFA Europa League en UEFA Europa Conference League tot 2027, waarmee het totale aantal UEFA-competities dat het bedrijf ondersteunt op 11 komt.
Lees berichtChristina Aguilera en rapper Latto in ‘Thuisbezorgd-campagne’
Campagne - Christina Aguilera en rapper Latto brengen hiphop en opera samen in nieuwe campagne voor Thuisbezorgd.nl. Beide artiesten slaan in de ‘Zei d’r iemand’-Thuisbezorgdcampagne voor de eerste keer de handen ineen.
Lees berichtMinder bestellingen en kosten bij Just Eat Takeaway
Analyse -Just Eat Takeaway, het bedrijf achter Thuisbezorgd.nl, heeft in het eerste halfjaar minder bestellingen kunnen verzorgen dan een jaar geleden. Door iets hogere bestedingen per bestelling en fors snijden in de kosten heeft het bedrijf toch de winstcijfers aanzienlijk zien verbeteren.
Lees berichtThuisbezorgd.nl en Healthy Fridge kondigen partnership aan
Samenwerking - Eten-bestelsite Thuisbezorgd en Healthy Fridge, leverancier van een dagvers en gezond grab & go assortiment gaan samenwerken. Het partnership moet leiden tot een flexibelere invulling van de catering in een hybride werkomgeving, door de inzet van een slimme koelkast die 24/7 beschikbaar is.
Lees bericht