Kaasproducent Bel komt met plantaardig merk Nurishh


Introductie – Zuivelbedrijf en kaasproducent Le Groupe Bel komt met een plantaardig merk in het kaasschap, genaamd Nurishh. Het nieuwe merk komt met vier plantaardige varianten, die in eerste instantie bij AH verkrijgbaar zijn.

Nurishh introduceert vier verschillende producten: Nurishh plakken origineel, Nurishh plakken met cheddar-smaak, Nurishh geraspt origineel en Nurishh geraspt met mozzarella-smaak. Het plantaardige merk wil met de plakken en geraspte alternatieven ervoor zorgen dat de hele familie weer gezamenlijk van een maaltijd kan genieten. Want of je nu lactose intolerant, vegan of flexitariër bent, iedereen moet samen kunnen genieten van een pizza, hamburgers en pasta, aldus Bel. De producten zijn rijk aan calcium en vitamine B12. Ook bevatten ze minder verzadigd vet dan kaas en andere plantaardige alternatieven. Alle producten worden gemaakt van kokosolie. Hierdoor smelten de producten goed en smaken ze heerlijk romig.

Frans familiebedrijf

Nurishh is onderdeel van het familiebedrijf Le Groupe Bel, dat gerund wordt door de Franse familie Jouault. Het bedrijf is gestart met de plantaardige varianten, toen de familie er achter kwam dat opa lactose-intolerant was. De expertise van het bedrijf werd toen ingezet om plantaardige producten te ontwikkelen.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Max&Bien vegan kaas bij Jumbo en Jumbo Online

Supermarkten - De producten van Max&Bien zijn vanaf 3 oktober verkrijgbaar bij een groot aantal van de Jumbo vestigingen en bij Jumbo Online. Max&Bien is de eerste Nederlandse producent die met haar plantaardige alternatieven voor kaas in het vers-schap met ‘dierlijke’ buitenlandse kazen ligt.

Lees bericht

AH start met Overblijvers tegen voedselverspilling

Voedselverspilling - Vanaf vandaag kunnen klanten via de AH app in alle Nederlandse Albert Heijn-winkels AH Overblijvers-pakketten reserveren en kopen. Overblijvers zijn producten die aan het eind van de dag overblijven en een naderende houdbaarheidsdatum hebben of uit het assortiment gaan.

Lees bericht


Albert Heijn start samen met Voedselbank ontbijtactie

Actie – Omdat geen enkel kind zonder ontbijt naar school moet start Albert Heijn samen met de voedselbanken de landelijke actie “Op een lege maag kun je niet leren”. Klanten kunnen in de 550 winkels van AH ontbijtproducten kopen en deze doneren aan de Voedselbank. De actie loopt vanaf 29 augustus t/m 4 september.

Lees bericht

Max & Bien en Vandersterre gaan samenwerken

Samenwerking - Vandersterre gaat de samenwerking aan met Max & Bien; hét plantaardige alternatief voor kaas. Door de samenwerking ontstaat er voor Max & Bien de mogelijkheid om het merk breder in de markt te brengen. Zo kan de consument zowel in Nederland als daarbuiten kennis maken met dit kaasalternatief.

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid