‘Kids characters’ bij AH alleen nog op verantwoorde producten


Supermarkt –  De ‘kids characters’ van Albert Heijn komen alleen nog maar op gezondere producten. Ongezondere producten van het eigen merk zullen het straks zonder bekende stripfiguren en kinderidolen moeten doen. Het verdwijnen van cartoonhelden van verpakkingen met ongezonde producten gebeurt in fases. Er is al een start gemaakt en eind 2017 is dit proces klaar. Saskia Egas Reparaz, eindverantwoordelijk voor Marketing bij Albert Heijn: “De Raad van Kinderen helpt ons hierbij’. Hun advies was kinderlijk eenvoudig: maak gezond eten makkelijk dus zorg dat het leuk, lekker en aantrekkelijk is.” Albert Heijn komt daarom met de RockFrogs, vier cartoonkikkers die je op gezondere producten aantreft. Er wordt gestart met een nieuwe range kindertoetjes. Uit onderzoek van Albert Heijn blijkt bovendien dat er behoefte is aan hulp en inspiratie voor gezondere voeding en tussendoortjes. Daarom verschijnt deze maand ook een Allerhande Magazine ‘kidsproof’ editie. Een speciale editie met recepten die stuk voor stuk zijn geproefd en goedgekeurd door de Raad van Kinderen.  Om ouders een handje te helpen in de keuken komt ook de Allerhande kookhulp via Whatsapp weer terug. Bron: @FoodClicks

Supermarkt –  De ‘kids characters’ van Albert Heijn komen alleen nog maar op gezondere producten. Ongezondere producten van het eigen merk zullen het straks zonder bekende stripfiguren en kinderidolen moeten doen. Het verdwijnen van cartoonhelden van verpakkingen met ongezonde producten gebeurt in fases. Er is al een start gemaakt en eind 2017 is dit proces klaar. Saskia Egas Reparaz, eindverantwoordelijk voor Marketing bij Albert Heijn: “De Raad van Kinderen helpt ons hierbij’. Hun advies was kinderlijk eenvoudig: maak gezond eten makkelijk dus zorg dat het leuk, lekker en aantrekkelijk is.” Albert Heijn komt daarom met de RockFrogs, vier cartoonkikkers die je op gezondere producten aantreft. Er wordt gestart met een nieuwe range kindertoetjes. Uit onderzoek van Albert Heijn blijkt bovendien dat er behoefte is aan hulp en inspiratie voor gezondere voeding en tussendoortjes. Daarom verschijnt deze maand ook een Allerhande Magazine ‘kidsproof’ editie. Een speciale editie met recepten die stuk voor stuk zijn geproefd en goedgekeurd door de Raad van Kinderen.  Om ouders een handje te helpen in de keuken komt ook de Allerhande kookhulp via Whatsapp weer terug. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Tweede Bufkes-vestiging open bij Plus-supermarkt

Formulenieuws - Plus supermarkt in Budel-Schoot heeft op 6 september de deuren geopend van de supermarkt Bufkes. Het is de tweede Plus-supermarktlocatie met het Bourgondische lunchconcept. In beide supermarkten heeft Bufkes zich gevestigd als shop-in-shop locatie.

Lees bericht

Dirk van den Broek opent Dirk Pitstop voor Formule 1 fans

Formulenieuws – Supermarktketen Dirk van den Broek opent, tijdens het aankomende raceweekend in Zandvoort, een speciale gemakswinkel met de naam Dirk Pitstop. De tijdelijke winkel is geopend van donderdag 2 september tot en met zondagavond 5 september, en zit recht tegenover het station in Zandvoort.

Lees bericht




Supermarkten halen hoogste weekomzet ooit

Supermarkten – Dat de supermarkten hoge omzetten realiseren door de sluiting van de horeca is bekend. De coronamaatregelen zorgden de afgelopen maanden er voor dat de supermarktomzet al met circa 6.2% extra toenamen. Nu sinds 15 december ook non-essentiële winkels gesloten zijn, is de omzet van supermarkten nog meer gestegen, zo laat onderzoeksbureau Nielsen weten.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid