Koffiemolen als verkooppunt DE op Efteling


Leisure - Douwe Egberts, Merk van het Jaar 2012, en de Efteling, het best bezochte attractiepark van Nederland en de grootste out-of-homelocatie, gaan koffie- en de sprookjeswereld combineren. Beide partijen zijn enthousiast over de samenwerking. De verkoop van Douwe Egberts vindt onder ander plaats vanuit een bijzonder verkooppunt in de vorm van een koffiemolen. Deze week gaat ook een grote actie van start waarbij de Douwe Egberts-klant kan sparen voor 8 euro korting op de Winter Efteling. De merken spelen in de commercial in op het warme winterse gevoel. Julie Baker, algemeen directeur Douwe Egberts Nederland Retail: ‘Onze merken zitten diep geworteld in de Nederlandse samenleving. De Efteling en Douwe Egberts weten door continue verandering en blijvende relevantie mensen samen te brengen. Voor ons is deze samenwerking dan ook een logische stap.’ Ook Bart de Boer, voorzitter Raad van Bestuur van de Efteling, is enthousiast over het partnership: ‘Wij gaan samenwerkingsverbanden aan met partners die zich net als wij op waardige wijze als A-merk in de markt positioneren. Douwe Egberts past qua sfeer en uitstraling perfect bij de Efteling.’ Bron: MarketingTribune/FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid