Kwalitaria start nieuwe tv-campagne


Formulenieuws - Kwalitaria is de komende drie weken weer op landelijke TV te zien. De consument ziet in de commercials dat iedereen bij Kwalitaria terecht kan voor lekker écht eten. De cafetariaformule zet hiermee in op het vergroten van de naamsbekendheid. Vorig jaar was Kwalitaria voor het eerst op TV. Dit heeft er onder andere voor gezorgd dat de naamsbekendheid van 27 naar 58 procent is gestegen. Martijn Boone, marketingmanager: “We bouwen verder op dit succes.” Meer mensen kennis laten maken met de producten, is het voornaamste doel van de campagne. De commercials sluiten daarom af met een prijskorting. Desalniettemin staat de kwaliteit van de producten voorop. Boone: “Zo maken we onze burgers met vers gehakt van MRIJ-rundvlees, is onze kipburger plofkipvrij en bieden we ook een lekkere vegetarische variant. Door ons verhaal te combineren met de actie willen we mensen over de streep trekken om eens binnen te lopen bij Kwalitaria.” De TV-commercials worden gecombineerd met online activatie op verschillende platformen en promotiemateriaal in de winkels. Bron: Kwalitaria Formulenieuws - Kwalitaria is de komende drie weken weer op landelijke TV te zien. De consument ziet in de commercials dat iedereen bij Kwalitaria terecht kan voor lekker écht eten. De cafetariaformule zet hiermee in op het vergroten van de naamsbekendheid. Vorig jaar was Kwalitaria voor het eerst op TV. Dit heeft er onder andere voor gezorgd dat de naamsbekendheid van 27 naar 58 procent is gestegen. Martijn Boone, marketingmanager: “We bouwen verder op dit succes.” Meer mensen kennis laten maken met de producten, is het voornaamste doel van de campagne. De commercials sluiten daarom af met een prijskorting. Desalniettemin staat de kwaliteit van de producten voorop. Boone: “Zo maken we onze burgers met vers gehakt van MRIJ-rundvlees, is onze kipburger plofkipvrij en bieden we ook een lekkere vegetarische variant. Door ons verhaal te combineren met de actie willen we mensen over de streep trekken om eens binnen te lopen bij Kwalitaria.” De TV-commercials worden gecombineerd met online activatie op verschillende platformen en promotiemateriaal in de winkels. Bron: Kwalitaria

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid