Kwalitaria wint twee Dutch Interactive Awards


Marketing en salesmanager Martijn Boone van Kwalitaria (midden) met twee Dutch Interactive Awards voor het nieuwe online platform

Verkiezing - Kwalitaria heeft samen met Bluebird Day twee zilveren Dutch Interactive Awards in ontvangst mogen nemen voor het nieuwe online platform. Tijdens de uitreiking in de Beurs van Berlage werd zowel in de categorie Digitale Transformatie als in de categorie E-commerce een award gewonnen.

Volgens de jury is het online platform van Kwalitaria een prachtig voorbeeld van een digitale transformatie in een zeer traditionele markt. “Dit is digitale transformatie tot op het bot. In een indrukwekkend korte doorlooptijd is een gigantisch project doorgelopen, met centrale aansturing maar doorgevoerd tot op individuele locaties. Alles bij elkaar een moderne, headless aanpak,” aldus het juryrapport.

Franchisers

Samen met Bluebird Day is er door Kwalitaria de afgelopen periode hard gewerkt aan het nieuwe online platform, met als doel om de customer journey over alle kanalen zo optimaal mogelijk te krijgen. De app, website en webshop werden geïntegreerd tot één geheel, gebaseerd op dezelfde informatie en data. Daarbij werd rekening gehouden met het lokale karakter van de cafetariaformule en de vrijheden die de franchisenemers hebben.

Dutch Interactive Awards

De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn de prijzen voor het beste interactieve online werk van Nederlandse bureaus. De awards worden sinds 2010 jaarlijks uitgereikt. Emerce organiseert dit jaarlijks samen met Dutch Digital Agencies.

Bron: Kwalitaria/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Kwalitaria’s pop-up store Vegataria sluit de deuren

Formulenieuws - Vegataria, het volledige vegetarische cafetaria van Kwalitaria, sluit per 1 december de deuren. De pop-upstore in Groningen, die sinds afgelopen zomer open was, kende het assortiment van een Kwalitaria maar dan 100% vegetarisch. De ‘vega snack stek’, zoals Vegataria zichzelf presenteerde, werd positief ontvangen, maar kende toch onvoldoende klanten.

Lees bericht


Kwalitaria Prinsenland verkozen tot Kwalitaria van het Jaar

Formulenieuws - Kwalitaria Prinsenland uit Rotterdam mag zich een jaar lang Kwalitaria van het Jaar noemen. Na beoordelingen van een vakjury, mystery visits en een stemronde, werd tijdens de jaarlijkse Ondernemersdag van de cafetariaformule de winnende vestiging van 2023 bekend gemaakt. Trotse ondernemer Gianmarco Tutone nam de gouden bezorgfiets en wisseltrofee in ontvangst.

Lees bericht




ING ziet winkelverkopen voor het eerst in tien jaar krimpen

Analyse – ING Research geeft in een analyse van de winkelverkopen aan dat het uitdagende tijden zijn voor retailers. De retailsector heeft te maken met een hoge inflatie en een laag consumentenvertrouwen. De verwachting is dat voor het eerst in tien jaar de afzet krimpt met zo’n 2% in 2023.

Lees bericht

Kwalitaria opent vega pop-up store in Groningen

Formulenieuws – Vegataria dat is de naam van de eerste Kwalitaria, maar dan 100% vegetarisch. Deze eerste vegetarische pop-up store opent naar verwachting in juli in Groningen. Het cafetaria presenteert zichzelf als ‘Jouw nieuwe vega snack stek’.

Lees bericht



© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid