Landal Greenparcs past interne organisatie aan


Leisure - Landal GreenParks gaat veranderingen doorvoeren in de interne organisatie. Het vakantieparkenbedrijf wil daarmee de winstgevendheid vergroten zich meer richten zich op groei. Het bedrijf zou ook meer willen investeren in het vernieuwen van de horeca. Dat laat het leisurebedrijf weten in een persverklaring. Landal Greenparcs gaat een regiostructuur invoeren, waarmee het slagvaardiger denkt te zijn. Er komen vier regio’s: Nederland Noord, Nederland Zuid en België, DACH (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië en Hongarije) en Denemarken. Elke regio heeft een multidisciplinair team van medewerkers, met eigen verantwoordelijkheden om samen parken verder te ontwikkelen en het maximale te halen uit het potentieel van parken. Verder investeren we in digitale ontwikkelingen om onze efficiency en resultaten te optimaliseren. De reorganisatie betreft alleen kantoren, niet de parken. Bij de organisatieverandering gaan ook arbeidsplaatsen verloren; een deel van onze kantoormedewerkers wordt ‘boventallig’. Landal GreenParks verwacht bij de start van 2020 de nieuwe organisatiestructuur operationeel te hebben. Bron: Landal Greenparcs/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws


Leisure groeit matig, fastfood met 3,5 procent

Analyse – Volgens berekeningen van ABN AMRO vlakt de omzet in leisure licht af: van 4,1 procent in 2018 naar 1,5 procent in 2019. Fastfood daarentegen liet juist een forse groei zien van 3,5 procent, met name door een groeiende behoefte bij jongeren naar gemak. De groei in leisure heeft de afgelopen jaren hoog gelegen, maar neemt nu af. Vooral bij restaurants (+0,6 procent) en cafés ...

Lees bericht

Consument betaalt fors meer voor Dagje uit

Leisure - De prijs van een dagje uit is in de afgelopen vijf jaar gemiddeld sterker gestegen dan de consumentenprijzen. Niet alleen de toegangsprijzen stegen fors, ook de prijzen voor eten end rinken stegen met bijna 12 procent ten opzichte van juli 2014. Dit meldt het CBS op basis van de meest recente cijfers over consumentenprijzen. De toegangsprijs voor musea en dierentuinen...

Lees bericht

Samenwerking Albron en van Tol Versunie bij supers van Center Parcs

Partnership – Albron en van Tol Versunie gaan samenwerken bij de invulling van de tien supermarkten van Center Parcs. Het partnership start april dit jaar. De samenwerking volgt na de recente contractverlenging van 8 jaar met Center Parcs. Afgesproken werd toen ook dat een aantal activiteiten zou worden uitgebreid. Het partnership geldt voor de supermarkten op de Center Parcs in Nederland en...

Lees bericht


Quality Time wil rendement verbeteren bij leisurebedrijven

Platform - Quality Time is in september als platform van start gegaan om outlets in het leisurekanaal te helpen meer rendement te halen uit hun Food & Beverage-verkopen. Basis vormt het sparen punten op producten van Mars, Pepsico en Haribo, waarmee vervolgens gratis producten van deze merken zijn te bestellen. Het bestellen van gratis producten op basis van een opgebouwde tegoed...

Lees bericht

La Place-locatie in Efteling ingericht conform nieuwe franchisemodel

Leisure - Olaf Vugts, creatief directeur van attractiepark de Efteling en Jeffrey Jansen, commercial director van restaurantformule La Place, hebben eind juli de deuren geopend van ‘De Vrolijke Noot’, de La Place-vestiging op de Efteling. Een restaurant dat bewust anders dan anders is van andere La Place vestigingen. De Vrolijke Noot heeft een aantal afwijkingen ten opzichte van het bestaande...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid