Lattiz komt met nieuwe melkschuimmachine
Introductie – De nieuwe melkschuimmachine van Lattiz is makkelijker, slimmer en robuuster, volgens FrieslandCampina. Maar bovenal kun je met het touchscreenscherm de melkschuim meer personaliseren.
De Lattiz is niet alleen ontworpen omdat het drinken van melkkoffies steeds populairder wordt, maar ook omdat het maken van opklopmelk niet eenvoudig is. Het maken van goed melkschuim kan een uitdaging zijn. Op locaties waar veel mensen werken of waar medewerkers regelmatig wijzigen kan de Lattiz zorgen voor een goed gestandaardiseerd product. Met de nieuwe machine is dat volgens FrieslandCampina nog gemakkelijker te realiseren. Het concept is vergelijkbaar met de vorige machine is wel op verschillende aspecten verbeterd. De machine is daardoor slimmer, makkelijker en robuuster geworden. Het intuïtieve touchscreen zorgt er voor dat de melkschuim volledig is te personaliseren.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Shell Café introduceert ijskoffies met Lattiz
Introductie – Shell en FrieslandCampina werken met het merk Lattiz al lange tijd samen. Samen zorgen zij voor miljoenen kopjes koffie langs de weg. Die samenwerking wordt nu uitgebreid met de introductie van ijskoffie met de Lattiz, het systeem dat zorgt opschuimmelk.
Lees berichtHorecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen
Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...
Lees berichtShell station Oeijenbraak in Brabant wint Shells Barista Cup
Petrol - Voor de vierde keer organiseerde Shell samen met Selecta, Bakerstreet, Lattiz en Alpro de ‘Barista Cup’. De grote finale van de Barista Cup 2022 werd gehouden op 25 januari 2023 bij Selecta waar Baristas van Shell stations uit Nederland, België, Luxemburg én Frankrijk tegen elkaar streden voor de titel ‘Beste Barista op de weg’. Winnaar is Janske van Shell ‘Oeijenbraak’, gelegen...
Lees berichtCarista en Lattiz winnaars Foodservice Marketing Award 2016
Awards - Carista en Lattiz zijn de winnaars van de Foodservice Marketing Award 2016 van FoodserviceXS. Douwe Egberts won met Carista de prijs op het aspect ‘Activatie’, terwijl FrieslandCampina met Lattiz de onderscheiding in de wacht sleepte op het onderdeel ‘Innovatie’. In beide categorieën waren er ook twee ‘runners-up’. Deze gingen naar het Kwalitaria Burger concept van formulehuis FFC en...
Lees bericht