Laxman Narasimhan wordt nieuwe CEO Starbucks


Laxman Narasimhan wordt per 1 oktober 2022 de nieuwe CEO van Starbucks

Benoeming - De Indiaas-Amerikaanse zakenman Laxman Narasimhan wordt per 1 oktober de nieuwe CEO van Starbucks. Hij volgt na een inwerkperiode op 1 april 2023 Howard Schultz op.

Laxman Narasimhan was de afgelopen 3 jaar CEO bij het Britse Reckitt Benckiser, bekend als producent van Durex-condooms. Hij wordt gezien als een strategisch leider met veel ervaring in het bouwen van consumentenmerken.

Hoewel Narasimhan op 1 oktober start bij Starbucks, zal Schultz voorlopig nog aanblijven. Narasimhan krijgt eerst tot 1 april gelegenheid het bedrijf te leren kennen. Schultz zal ook na die periode nog voor onbepaalde tijd als adviseur aanblijven.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Starbucks en Old Amsterdam komen met Toasties

Introductie -  Starbucks en Old Amsterdam lanceren samen een nieuw lunchgerecht: Old Amsterdam Toasties. Consumenten in Nederland en België van de koffieketen kunnen vanaf dinsdag het lunchgerecht met de kenmerkende Old Amsterdam Kaas in twee variaties bestellen.

Lees bericht

Eindhoven Airport opent Privium ExpressLounge in 2025

Luchthaven - Medio januari 2025 vindt op Eindhoven Airport de opening plaats van een Privium ExpressLounge voor Privium Plus leden en andere reizigers van Eindhoven Airport. De lounge komt op de plek van de oude Swissport Lounge, op de eerste verdieping naast de Starbucks.

Lees bericht

Vernieuwde Shell Haarrijn bakt ambachtelijke pizza’s

Tankstation – Donderdag opende Shell Haarrijn langs de A2 de deuren van het totaal gerenoveerde station. Op de locatie worden als eerste Shell-station van Nederland pizza’s gebakken. Ook is het voor Shell het eerste station dat tijdens de verbouwing is opengebleven.

Lees bericht



‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid