Lightspeed lanceert loyalty programma voor horeca en retail


Introductie – Lightspeed, een kassasysteem voor zelfstandige retailers en horecaondernemers, introduceert Lightspeed Loyalty. Deze nieuwe technologie maakt het mogelijk voor zelfstandige retailers en horecaondernemers herhaalbezoeken te stimuleren en terugkerende klanten te belonen. Gebruikers krijgen op deze manier een beter inzicht in hun klantenbestand. Lightspeed Loyalty is meer dan een punt- en beloningssystemen, omdat de technologie er in voorziet dat ondernemers beter met hun klanten kunnen communiceren. Door een geïntegreerde e-mail marketing tool zijn klanten op een meer gepersonaliseerde manier te benaderen. “Iedere retailer en restaurateur heeft als doel om klanten de best mogelijke service te verlenen. Lightspeed Loyalty helpt hen om die service te leveren,” zegt Dax Dasilva, oprichter en CEO van Lightspeed. Met Lightspeed Loyalty kunnen ondernemers een spaarprogramma opzetten, zijn gepersonaliseerde marketingcampagnes op te zetten met SMS en mobiele pushmeldingen en zijn klanten eenvoudig te segmenteren. Het verkrijgen van inzichten hoe klanten hun geld uitgeven en waaraan maakt het eenvoudiger daarop in te spelen. De software helpt daarbij door de gewoontes en interesses van klanten in één overzicht te presenteren. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws


Lightspeed neemt Zwitserse iKentoo over

Overname – Lightspeed, aanbieder van softwareoplossingen voor meer dan 49.000 kleine en middelgrote winkels en restaurants wereldwijd, heeft de overname bekendgemaakt van iKentoo. iKentoo is een Zwitserse bedrijf dat point-of-sale (POS)-oplossingen aanbiedt aan kleine en middelgrote horecaondernemingen. Het bedrijf startte in 2011en neemt een vooraanstaande positie in bij bedrijfssystemen en POS-oplossingen voor gebruik op iPads in de horecasector. iKentoo heeft meer...

Lees bericht

Ruim een kwart Belgische horeca geeft geen geldige btw-bon’

Buitenland – De Belgische horecazaken geven in meer dan een kwart van de gevallen geen geldige btw-bon. Dat blijkt uit onderzoek van Foodproof. Van alle 850 door het Belgische onderzoekbureau bezochte eetgelegenheden gaf 27 procent geen juiste bon. Wel zijn er verschillen tussen provincies, tijdstip en type eetgelegenheden. De Belgische horeca is sinds een tijdlang bezig met een overgang naar de zogenaamde ‘witte...

Lees bericht

Lightspeed brengt kassasysteem voor alle grote deliveryplatforms

Technologie - Lightspeed voegt de belangrijkste delivery platforms vanaf vandaag samen in één kassasysteem. Op de Horecava  in de Rai te Amsterdam heeft het bedrijf laten weten dat naast Deliveroo nu ook de integratie is geregeld met de maaltijdbezorgdiensten UberEats en Thuisbezorgd. Het  product heeft de naam Lightspeed Delivery. Afgelopen jaar werd de eerste stap al gezet door het kassasyteem...

Lees bericht


Integratie Deliveroo met Lightspeed scheelt horecaondernemers tijd en fouten

Bezorgdienst- Maaltijdbezorger Deliveroo en kassasysteem-leverancier Lightspeed hebben gisteren tijdens het horeca event Data Meets Hospitality bekend gemaakt, dat er een directe integratie van systemen komt tussen beide partijen. Hierdoor worden de bestellingen via Deliveroo rechtstreeks in het kassasysteem van Lightspeed verwerkt. De integratie helpt ondernemers om maaltijdbezorging beter in hun businessplannen in te bedden. Een primeur bovendien voor Lightspeed: het...

Lees bericht

Horecaondernemers discussiëren over succesvol inzetten van data

Discussie - Lightspeed, een bedrijf dat webwinkel software en POS kassasysteem in de cloud levert, organiseerde in Restaurant C in Amsterdam een discussieontbijt met horecaondernemers over data in de horeca. Centraal de vraag: Hoe zet je data in de horeca succesvol in? De belangrijkste punten die ter tafel kwamen waren ‘hoe wordt data toepast in het bedrijf’ en ‘wat zouden...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid