Lightspeed lanceert loyalty programma voor horeca en retail


Introductie – Lightspeed, een kassasysteem voor zelfstandige retailers en horecaondernemers, introduceert Lightspeed Loyalty. Deze nieuwe technologie maakt het mogelijk voor zelfstandige retailers en horecaondernemers herhaalbezoeken te stimuleren en terugkerende klanten te belonen. Gebruikers krijgen op deze manier een beter inzicht in hun klantenbestand. Lightspeed Loyalty is meer dan een punt- en beloningssystemen, omdat de technologie er in voorziet dat ondernemers beter met hun klanten kunnen communiceren. Door een geïntegreerde e-mail marketing tool zijn klanten op een meer gepersonaliseerde manier te benaderen. “Iedere retailer en restaurateur heeft als doel om klanten de best mogelijke service te verlenen. Lightspeed Loyalty helpt hen om die service te leveren,” zegt Dax Dasilva, oprichter en CEO van Lightspeed. Met Lightspeed Loyalty kunnen ondernemers een spaarprogramma opzetten, zijn gepersonaliseerde marketingcampagnes op te zetten met SMS en mobiele pushmeldingen en zijn klanten eenvoudig te segmenteren. Het verkrijgen van inzichten hoe klanten hun geld uitgeven en waaraan maakt het eenvoudiger daarop in te spelen. De software helpt daarbij door de gewoontes en interesses van klanten in één overzicht te presenteren. Bron: @FoodClicks Introductie – Lightspeed, een kassasysteem voor zelfstandige retailers en horecaondernemers, introduceert Lightspeed Loyalty. Deze nieuwe technologie maakt het mogelijk voor zelfstandige retailers en horecaondernemers herhaalbezoeken te stimuleren en terugkerende klanten te belonen. Gebruikers krijgen op deze manier een beter inzicht in hun klantenbestand. Lightspeed Loyalty is meer dan een punt- en beloningssystemen, omdat de technologie er in voorziet dat ondernemers beter met hun klanten kunnen communiceren. Door een geïntegreerde e-mail marketing tool zijn klanten op een meer gepersonaliseerde manier te benaderen. “Iedere retailer en restaurateur heeft als doel om klanten de best mogelijke service te verlenen. Lightspeed Loyalty helpt hen om die service te leveren,” zegt Dax Dasilva, oprichter en CEO van Lightspeed. Met Lightspeed Loyalty kunnen ondernemers een spaarprogramma opzetten, zijn gepersonaliseerde marketingcampagnes op te zetten met SMS en mobiele pushmeldingen en zijn klanten eenvoudig te segmenteren. Het verkrijgen van inzichten hoe klanten hun geld uitgeven en waaraan maakt het eenvoudiger daarop in te spelen. De software helpt daarbij door de gewoontes en interesses van klanten in één overzicht te presenteren. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘Helft minder gasten bij geen pin-mogelijkheid’

Horeca – Horecazaken die geen mogelijkheid hebben om te betalen met de pinpas kunnen tot de helft van hun klandizie mislopen. Dat blijkt uit onderzoek gedaan in opdracht van Lightspeed. De pinas is verreweg het meest favoriete betaalmiddel;  85 procent van de Nederlanders betaalt in een horecazaak het liefst met pin.

Lees bericht







Lightspeed neemt Zwitserse iKentoo over

Overname – Lightspeed, aanbieder van softwareoplossingen voor meer dan 49.000 kleine en middelgrote winkels en restaurants wereldwijd, heeft de overname bekendgemaakt van iKentoo. iKentoo is een Zwitserse bedrijf dat point-of-sale (POS)-oplossingen aanbiedt aan kleine en middelgrote horecaondernemingen. Het bedrijf startte in 2011en neemt een vooraanstaande positie in bij bedrijfssystemen en POS-oplossingen voor gebruik op iPads in de horecasector. iKentoo heeft meer...

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid