Lipton Ice Tea bezorgt gratis picknicks via Uber Eats

Actie – Lipton Ice Tea bezorgt vandaag samen met Uber Eats volle picknickboxen, zodat het ook in het park aan niets ontbreekt. De actie maakt onderdeel uit van de ‘Share Some Sunshine’ campagne.
De Lipton’s Sunny Picknickbox - voorzien van kleed, spelletjes en lekkers - is in beperkte oplage beschikbaar en alleen vandaag te bestellen in Amsterdam. ‘We zijn heel enthousiast dat we via Uber Eats kunnen trakteren op een zomerse picknick vol met lekkers,’ zegt Wu-Ping Kusters, Brand Manager bij Lipton Ice Tea. ‘Zeker nu we door alle versoepelingen de mooie momenten met vrienden en familie weer kunnen delen; iets waar we na deze tijden wel aan toe zijn. Met de picknickbox willen we iedereen inspireren om elkaar op te zoeken met dit mooie weer en lol te maken met elkaar. Laten we daar extra van genieten deze zomer.’
Locaties waar kan worden bezorgd zijn onder andere Vondelpark, Oosterpark, Beatrixpark, Museumplein, Sarphatipark, Weesperzijde.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Vegan menu groeit in Nederland, maar ook internationaal
Analyse - Onder de vele restaurants die beschikbaar zijn via de Uber Eats app, is er een algemene groei in restaurants met veganistische opties op het menu in 2022. Uber Eats heeft die vergeleken met de cijfers van 2020. En wat blijkt? Daar waar de Nederlandse menukaarten een groei laten zien van iets meer dan 20%, toont Frankrijk een uitschieter van 4600%.
Lees berichtUnilever geeft drie meest favoriete terrassen investeringsbudget
Verkiezing - Eeterij ‘t Wagenhuis uit Nieuw-Vossemeer, Grand Café De Dominee uit Oldenzaal en Strandpaviljoen Pier 7 uit Vlissingen zijn met hun respectievelijke 1e, 2e en 3e plaats de meest favoriete terrassen van Nederland. De winnende horecazaken gaan naar huis met forse prijzen, namelijk een investeringsbudget van respectievelijk 100.000, 50.000 en 30.000 euro.
Lees berichtGroei bezorgformules dé ontwikkeling in food van 2021
Foodservice – De explosieve groei van bezorgformules voor boodschappen en maaltijden is dé ontwikkeling van 2021 in de Nederlandse foodmarkt. Dat laat de FSIN Food500 2022 zien. Het Food Service Instituut Nederland (FSIN) publiceert dit overzicht van de vijfhonderd foodbedrijven met de hoogste omzetten dit jaar voor het eerst sinds de coronapandemie.
Lees berichtStarbucks start ook in België met koffiebezorging
Buitenland – Starbucks gaat in België in een zevental steden starten met het aan huis bezorgen van kant-en-klare koffie. De thuisbezorging is mogelijk dankzij een samenwerking tussen Autogrill en Takeaway.com
Lees berichtLipton Ice Tea lanceert verkiezing ‘het meest favoriete terras 2022’
Verkiezing – Een totale prijzenpot van 300.000 euro. Dat is te winnen voor horecaondernemers bij de verkiezing van het meest favoriete terras 2022, die Lipton Ice Tea donderdag is gestart. Het frisdrankmerk wil met de verkiezing de horecaondernemers ondersteunen en weer eens in het zonnetje zetten.
Lees berichtGhost kitchen Casper wil minimaal vijf locaties in Nederland
Dark kitchen - Casper, een succesvolle Belgische bezorg- en afhaalketen, zet voet op Nederlandse bodem. Met een groei-injectie van vijf miljoen euro, geleid door Slingshot Ventures, wil het bedrijf tot 2024 vijftig locaties openen in Europa, te starten met alvast vijf vestigingen in Nederland. De eerste locatie opent in juni in Den Haag.
Lees bericht