Lipton maakt van theetijd vredestijd
Actie – Lipton en Peace One Day hebben de handen op Internationale Dag van de Vrede ineen geslagen. Als één van de global partners van de non-profitorganisatie wil het theemerk uitdragen dat theetijd een belangrijk bijdrage kan leveren aan persoonlijk geluk. Vandaar dat het merk de boodschap ‘Make Tea Time, Peace Time’ projecteert op een aantal iconische gebouwen over de hele wereld.
Daarnaast zorgt Lipton er ook voor dat het online event Peace One Day Live onder de aandacht wordt gebracht. Het draait bij alle activiteiten vooral om het connecten, want dagelijks contact draagt al in belangrijke mate bij aan geluk en gezondheid. Een kwartier oprechte interesse tonen in elkaar kan al het verschil maken. In onder andere Sydney, Kuala Lumpur, Parijs en Amsterdam heeft Lipton daarom een projectie getoond met de boodschap ‘Make Tea Time, Peace Time’, want onder het genot van een kop thee kan dat contact worden gemaakt.
Peace One Day Live
Vandaag organiseert Peace One Day in samenwerking met Lipton ook het online event Peace One Day Live om aandacht te genereren voor deze dag en sprekers een podium te geven waar zij vertellen wat vrede voor hen betekent. Onder andere acteur Jude Law, zangeres Emeli Sandé en Hanneke Faber, Global President Foods & Refreshment bij Unilever betreden het podium. Het online event is voor iedereen gratis te bekijken van 11.00 uur tot 23.30 uur via deze link.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Paviljoen Het Strandhuys meest favoriete Lipton-terras van Nederland
Verkiezing - Paviljoen Het Strandhuys in Bergen op Zoom, Brasserie de Zeester in Scherpenisse en Eetcafé Blik & Burgers in Zeist zijn uitgeroepen tot de drie meest favoriete terrassen van Nederland in 2023. De horecazaken deden mee aan de tweede editie van de landelijke competitie ‘Hét Lipton Terras van 2023’, waarmee het ijstheemerk ook deze zomer de horecaondernemers in het zonnetje wilde...
Lees berichtSodastream breidt portfolio uit met Lipton ijstheesmaken
Introductie - SodaStream, 's werelds grootste bruiswatermerk, laat weten met twee nieuwe smaken te komen. Het gaat om de Lipton-smaken Lipton Green en Lipton Peach, die consumenten nu zelf kunnen maken.
Lees berichtLipton Ice Tea lanceert verkiezing ‘het meest favoriete terras 2022’
Verkiezing – Een totale prijzenpot van 300.000 euro. Dat is te winnen voor horecaondernemers bij de verkiezing van het meest favoriete terras 2022, die Lipton Ice Tea donderdag is gestart. Het frisdrankmerk wil met de verkiezing de horecaondernemers ondersteunen en weer eens in het zonnetje zetten.
Lees berichtUnilever verkoopt theedivisie aan CVC Capital Partners
Overname – De theedivisie van Unilever is verkocht aan de investeringsmaatschappij CVC Capital Partners. Met de verkoop is een bedrag gemoeid van 4,5 miljard euro. Dat heeft het bedrijf donderdag bekendgemaakt.
Lees bericht‘Lipton-thee niet langer in trek bij Unilever’
Industrie – Unilever wil af van de theedivisie. Het voedingsconcern wil de tak waarin het merk Lipton-thee zit verkopen. De ijsthee wil het concern wel behouden. Dat wordt door Unilever gemeld als aanvulling op de kwartaalcijfers.
Lees berichtDuurzame innovaties Unilever en een nieuwe perfect serve bij Lipton op Horecava
Introducties - Unilever pakt op de Horecava groots uit met diverse introducties en een nieuwe perfect serve van het belangrijkste terrasmerk van Nederland. Voor de bezoekers van de horecabeurs is het welkom in de duurzame wereld van Lipton, een wereld vol beleving en innovatie. De Horecava is voor Unilever jaarlijks het evenement om klanten te spreken en te informeren over...
Lees bericht