LIVEKINDLY breidt portfolio uit met The Dutch Weed Burger


Plantaardig - LIVEKINDLY Collective, een collectief van heritage- en startup merken, kondigt dinsdag aan dat de merkportfolio wordt uitgebreid The Dutch Weed Burger. Daarmee wordt het zeewiermerk onderdeel van het collectief.

The Dutch Weed Burger is het vijfde merk binnen het LIVEKINDLY Collective. Eerder werden de merken The Fry Family Food Co., LikeMeat, Oumph! en No Meat overgenomen. Met de toevoeging van The Dutch Weed Burger, breidt LIVEKINDLY Collective haar plantaardige portfolio uit met een nieuwe proteïnebron gemaakt van zeewier.

The Dutch Weed Burger is een plantaardig voedingsbedrijf, gevestigd in Amsterdam. Het bedrijf is in 2012 opgericht door Lisette Kreischer en Mark Kulsdom, als een spin-off van hun gelijknamige documentaire waarin werd gezocht naar de beste recepten om de consumptie van zeewier te integreren bij het grote publiek.

LIVEKINDLY Collective brengt oprichters, ondernemers en internationale leiders samen om een ecosysteem van plantaardige merken te creëren. Het collectief is in maart 2020 opgericht door Blue Horizon Corporation vanuit de ambitie om de hele wereld plantaardig, gezond en milieuvriendelijk te laten consumeren.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Nieuwe Europese productiehub Meatless Farm in Almere

Plantaardig - Meatless Farm opent een nieuwe Europese productiehub in Almere. De hub zorgt er voor dat de productiecapaciteit met 25 procent kan worden verhoogd en laat de Europese ambities zien van het bedrijf. Het bedrijf heeft voor de productieunit een strategisch partnerschap met de Van Loon Group gesloten.

Lees bericht










© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid