Loetje blijft 'open' en opent in 2021 twee nieuwe locaties


Loetje voor thuis

Formulenieuws – Alle 21 locaties van loetje blijven hun biefstuk verkopen, alleen moeten de gasten de maaltijd ophalen. Op vijf locaties kan dat zelfs via een ‘drive in’. Daarnaast groeit het bedrijf ondanks de horecamaatregelen gewoon door en opent het restaurant begin 2021 twee nieuwe locaties.

De vijf drive in locaties van Loetje Ouderkerk, Loetje Gorssel, Loetje aan ’t IJ, Loetje Breda en Loetje Overveen, die bij de vorige lockdown werden geopend, zijn vanaf vandaag weer opnieuw open gegaan voor zeven dagen in de week. Gasten kunnen daar vanuit de auto een bestelling plaatsen, betalen en direct ophalen op veilige afstand.  Alle overige Loetje locaties zijn zo omgebouwd dat de gast makkelijk het eten kan afhalen.

De restaurantketen heeft zich voorgenomen zich niet te laten afremmen door de coronamaatregelen, maar de groei in locaties wel door te zetten. Vandaar dat begin 2021 de twee geplande nieuwe locaties in Delft en Enschede doorgaan. “Samen met onze medewerkers gaan we onverminderd door. Loetje is gewoon lekker, lekker gewoon”, vertelt Operationeel Directeur Marga Klinkhamer strijdvaardig.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Foodservicesector laat stevige groei zien

Analyse – De groei in foodservice zit er stevig in. Over periode 6 en 7, week 21 t/m 28, (23 mei t/m 17 juli 2022) laat de foodservicemonitor een stijging zien van respectievelijk 31% en 16,6%. Het betreft de groei in de toelevering van eten en drinken in Foodservice ten opzichte van vorig jaar. In vergelijking met dezelfde periode vorig jaar staat het groeicijfer van periode 7 op een...

Lees bericht

Inzet diepvries is alternatief voor horeca bij voedselverspilling

Onderzoek – Horeca kan meer gebruik maken van diepvriesproducten in de keuken als duidelijk is dat voedselverspilling daarmee voorkomen kan worden. Met name jongeren hebben minder moeite met het feit dat horecabedrijven meer gebruik maken van diepvriesproducten als zij weten dat daarmee verspilling van voedsel wordt tegengegaan. Dit blijkt uit onderzoek van diepvriesfabrikant Iglo waarvoor @FoodClicks specifieke horecavragen heeft laten meelopen.

Lees bericht



KHN en Curaçao Restaurant Association gaan samenwerken

Samenwerking - Koninklijke Horeca Nederland (KHN) en de Curaçao Restaurant Association (CRA) zijn een samenwerking aangegaan, waarbij Curaçao een nieuwe KHN-afdeling wordt. Dit betekent dat horecaondernemers op Curaçao binnenkort kunnen profiteren van de diensten van het KHN-lidmaatschap.

Lees bericht

Sligro ziet omzet en resultaat verder herstellen

Groothandel - De omzet van de Sligro Food Groep over het eerste halfjaar 2022 bedroeg €1.129 miljoen, een toename van 43,3% ten opzichte van dezelfde periode in 2021. In Q2 wist de groep een groei te realiseren van 43,7%. De nettowinst over het eerste halfjaar kwam uit op €23 miljoen.

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid