Lowlander introduceert de Botanical Beer Garden To Go
Brouwerij - Botanisch brouwer Lowlander introduceert de Botanical Beer Garden To Go: een luxe mobiele biertuin voorzien van bier, bites én barman. Nu de terrassen nog even gesloten blijven, bedacht de brouwer het idee van een tijdelijke mini-oase voor de deur.
Bij Lowlander is beleving een belangrijk punt. Of het nu gaat om het creëren van smaken door middel van kruiden, specerijen en fruit of het delen van de verhalen achter de botanisch gebrouwen bieren. Met de Botanical Beer Garden To Go brengt Lowlander deze twee werelden samen. Annemieke van Lowlander: “We verlangen allemaal naar een momentje zorgeloos ontspannen. Juist nu. En bij gebrek aan plekken om naartoe te gaan, besloten wij die ervaring naar de mensen toe te brengen. Terwijl de klant lekker achterover leunt, zorgen wij voor de biertjes, bites en botanicals en vertellen we alles over de beste beer & food pairings.”
Voor de lancering van de Botanical Beer Garden To Go slaat Lowlander de handen ineen met zes verschillende restaurants in Nederland, namelijk De Dakkas in Haarlem, The Streetfoodclub in Utrecht, Gastropub Van Kinsbergen in Den Haag, Bar Botanique in Amsterdam, De Huismeester in Rotterdam en Suikerkist in Breda.
De Botanical Beer Garden To Go rijdt tussen 18 en 27 maart door het hele land. Aanmelden kan tot vrijdag middernacht 12 maart door middel van een reactie onder de aankondiging op Instagram.
Bron: Lowlander/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Bier met minder alcohol steeds populairder
Biermarkt – De Nederlandse bierdrinker drinkt steeds minder bier en wanneer die bier drinkt kiest hij steeds vaker voor een biertje met een lager alcoholpercentage. Dat blijkt uit de jaarcijfers van de Nederlandse Brouwers. De bierverkopen zijn door de slechte zomer en hoge inflatie volgens de brouwers in 2023 zowel voor thuis als in de horeca licht teruggelopen.
Lees berichtAmstel start nieuwe jaar met nieuwe, herkenbare campagne
Campagne – Amstel luidt het nieuwe jaar in met een nieuwe campagne. Ook hierin hebben de drie bekende Amstel vrienden weer de hoofdrol. Dit keer draait het om verhalen binnen vriendengroepen die in de loop der tijd flink worden aangedikt. Want ‘hoe langer de vriendschap, hoe sterker de verhalen’, wie kent het niet?
Lees berichtDesperados voortaan in transparante hervulbare fles
Introductie – Bierbrouwer Heineken stapt ook met Desperados over op een hervulbare fles. Het is het achtste biermerk van Heineken Nederland dat overgaat op hervulbare flessen in de horeca en retail.
Lees berichtAssortiment Foodello inmiddels op 1000 producten
Online supermarkt - Een nieuwe mijlpaal voor online supermarkt Foodello. Hun assortiment omvat inmiddels 1000 restproducten die nog prima in orde zijn op het gebied van kwaliteit en veiligheid, om te verkopen aan consumenten. Foodello heeft als missie het verminderen van voedselverspilling.
Lees berichtLowlander krijgt vaste stek bij Botanical Bar & Restaurant
Horeca - Nadat Lowlander Beer de afgelopen jaren met meerdere pop-ups liet proeven hoe bieren en gerechten elkaar versterken, krijgt het biermerk nu een vaste plek in Amsterdam Noord bij Lowlander Botanical Bar & Restaurant aan de Gedempt Hamerkanaal.
Lees berichtBirra Moretti introduceert Sale di Mare
Introductie - Birra Moretti introduceert een nieuw biertje: Birra Moretti Sale di Mare. Het gaat om een ongefilterd en daardoor lichttroebel bier met 5,5% alcohol, verrijkt met extra hoparoma’s en een vleugje Italiaans zeezout.
Lees bericht