Makro komt met nieuw digitaal magazine Groots


Groothandel - Makro Nederland komt met een nieuw digitaal magazine genaamd Groots. Vanavond werd het eerste exemplaar tijdens een live workshop gepresenteerd. De workshop werd verzorgd door Michelinsterrenchef Soenil Bahadoer van restaurant de Lindenhof die ook in de eerste editie centraal staat. Hij deelde tijdens de uitzending zijn verhaal achter zijn ‘klassieker’ rendang met jus van blanke soja en gemberbierijs.

Groots magazine is het vervolg op het Makro horecamagazine ‘Gastvrij’. De uitgave wordt volledig digitaal gemaakt en vier keer per jaar verstuurd. Makro wil de horeca met het nieuwe magazine inspireren en doet dat door de focus te leggen op het product, de herkomst, de technieken en vakkennis. De chef, die voor het magazine wordt uitgenodigd speelt in die presentatie een belangrijke rol, omdat het verhaal wordt verteld door de ogen van een bekende chef. Soenil Bahadoer mocht aftrappen in de eerste editie. En voor de tweede editie wordt dat Roy Eijkelkamp van restaurant De Bokkedoorns, verklapte Head of Horeca Markus Pieters van Makro tijdens de live-uitzending.

Makro wil met het nieuwe digitale magazine Groots de horecaondernemers en de foodliefhebbers de kans bieden om door de ogen van de chef naar zijn signature dish te kijken. De lezer wordt in het magazine stap voor stap meegenomen hoe het gerecht tot stand komt. Door Groots te introduceren wil Makro de Nederlandse horeca kennis laten maken met de kwaliteit en diversiteit van het assortiment.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Makro en Oud Reuchlin & Boelen foundingpartners van Gastvrij Rotterdam

Beurzen - Horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam heeft twee nieuwe founding partners aan zich verbonden. Oud Reuchlin &  Boelen is voor de 8e editie van de horecabeurs in september dit jaar de wijnpartner voor de beurs en daarnaast heeft Makro Nederland zich voor de komende drie edities als Founding Partner aan het gastronomisch platform verbonden. Gastvrij Rotterdam kent met de twee nieuwe in...

Lees bericht




Makro creëert twee ‘anderhalvemeter’-oplossingen voor horeca

Horeca – Makro Nederland heeft in samenwerking met standbouwer Brandt & Fernhout een tweetal eenvoudige oplossingen bedacht voor de horeca in een anderhalvemetersamenleving. De oplossingen zijn vanaf dit weekend beschikbaar en gericht op het veilig serveren van maaltijden bij afhalen en om beschermd straks te kunnen zitten in het restaurant.

Lees bericht


Culinaire DINERbox: ‘Genieten op sterrenniveau thuis’

Culinair - Na een succesvolle try-out vorig jaar gaat Cook Like a Chef nu officieel van start. De box met een viergangenmenu op gastronomisch niveau wordt voor €69,50 per persoon bezorgd in heel Nederland, de Belgische grensstreek en Antwerpen. De compleet verzorgde topchef menu’s, onder de naam Cook Like a Chef, zijn per direct te bestellen en worden vanaf 8 november...

Lees bericht

Efteling introduceert ‘De Lekkerste Kinderkroket’

Leisure – De Efteling heeft werk gemaakt van het gezonder maken van het productaanbod gericht op kinderen op het attractiepark en een speciale kinderkroket ontwikkeld. De Lekkerste Kinderkroket, zoals de gezondere snack heet, bevat minder calorieën, zout en vet. De nieuwe snack is speciaal bedacht voor en door kinderen en verkrijgbaar bij take-away restaurant de Steenbok. Soenil Bahadoer, chef-kok en...

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid