Makro trakteert medewerkers op ‘Rondje van de zaak’


Groothandel – Medewerkers van de Makro krijgen €20,- om te besteden bij hun eigen favoriete lokale zaak. De groothandel wil op die manier laten zien dat zij ondernemende Nederland steunen. Makro steekt met deze actie zowel de eigen medewerkers als de zelfstandig ondernemers in Nederland een hart onder de riem.

Makro is een groothandel voor ondernemend Nederland en wil midden in de samenleving staan. Reden voor de groothandel om de medewerkers van 9 t/m 13 oktober €20,- te laten besteden bij hun favoriete lokale zaak. Dat kunnen horecagelegenheid zijn, of een slager of een bakker. Maar ook kappers of nagelstudio’s kunnen worden uitgezocht door de medewerkers. Op deze manier wil Makro laten zien dat zij er zijn voor heel ondernemend Nederland.

Dag van de Eigen Zaak

Deze actie is in aanloop van de Dag van de Eigen Zaak op 13 oktober, waarbij de zelfstandig ondernemer centraal staat. Met dit ‘rondje van de zaak’ bedankt Makro ook de medewerkers voor hun inzet in de afgelopen maanden tijdens de coronamaatregelen. Doordat de actie samen met de moederorganisatie METRO AG is opgezet, is het bereik van de actie groot. Niet alleen Makro Nederland vergoedt twintig euro per medewerker, maar heel Makro en METRO over de hele wereld.

Vijfde jaar

Al voor het vijfde jaar op rij biedt Makro samen met METRO alle onafhankelijke bedrijven een podium via de Dag van de Eigen Zaak. Op die dag wordt iedereen uitgenodigd om actief hun favoriete bedrijf te steunen, door te genieten van iets dat ze leuk vinden en door producten en diensten bij hen te kopen.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws


{if '1' == '1'}

Jumbo presteert goed, het wachten is op La PLace

Cijfers - Jumbo doet op alle fronten goede zaken, alleen de coronamaatregelen blijven de La Place-restaurants parten spelen. De omzet over het eerste half jaar nam vrijwel volledig autonoom toe met 5,3% ten opzichte van eerste helft 2020 en kwam uit op €5,36 miljard. Een stijging met €268 miljoen. Omdat de groei van 5,3% hoger is dan de gemiddelde marktgroei in de sector van circa 5%,...

Lees bericht

{if '2' == '1'}

Jumbo gaat samenwerken met Makro in zakelijke markt

Samenwerking - Jumbo Supermarkten en foodservicegroothandel Makro bundelen vanaf deze maand hun krachten om zakelijke klanten van Jumbo beter te kunnen bedienen. Dat laten beide bedrijven maandag weten. Met de samenwerkingsovereenkomst worden bijna duizend artikelen uit het assortiment van Makro aan het zakelijke online winkelkanaal van Jumbo toegevoegd.

Lees bericht

{if '3' == '1'}

Sligro helpt klanten Slim Ondernemen

Interview - Met Slim Ondernemen helpt Sligro klanten meer uit hun zaak te halen. Hierbij gaat het om oplossingen op een breder vlak dan food alleen: denk aan rendement, personeel, loyaliteit en duurzaamheid. Volgens Dries Bögels (directeur Foodservice Nederland) en Hanna Polman (manager Customer Solutions) is dit nog maar het begin van de mogelijkheden die Sligro te bieden heeft. ...

Lees bericht



Makro staakt tijdelijke verkoop niet-food gerelateerde non-food

Groothandel – Makro heeft vandaag zelf besloten om tijdelijk te stoppen met de verkoop van non-food artikelen die niet-food gerelateerd zijn. De groothandel geeft aan kennis te hebben genomen van het publieke debat en wil zich solidair tonen met ondernemend Nederland. De zogenaamde ‘essentiële producten’ blijft Makro wel verkopen.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid