Manon-collectie Leonidas groter door smaak ‘Intense’
Formulenieuws – De chocoladewinkels van Leonidas komen met een nieuwe smaak: de Manon Intense. Met deze vijfde gelimiteerde editie breiden de Meester-Chocolatiers van Leonidas het assortiment verder uit. Naast de nieuwe Intense zijn er immers ook de Manon Ruby, Caramel Blond, Café Serré en Speculoos.
De Manon Intense heeft een speciale receptuur van pure chocolade en een verfijnd laagje praliné en een rijke laag donkere chocolade-roombotercrème. De nieuwe Manon is daarnaast versierd met stukjes pure chocolade.
Verpakking
Speciaal voor dit nieuwe product lanceert Leonidas een langwerpig doosje. Uiteraard heeft de klant de mogelijkheid om de nieuwe praline samen met de andere Manon-variëteiten toe te voegen aan de zelf samengestelde dozen.
Bron: Leonidas/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Leonidas uitblinker op waardestrategie ‘beste product’
Onderzoek - Leonidas-klanten geven deze chocolaterie van alle foodretailers de hoogste score op de waardestrategie ‘beste product’. Uw Slager en Ekoplaza volgen op de tweede en derde plaats. Dit blijkt uit Uitblinkers Foodretail van specialist in online marktonderzoek Multiscope onder ruim 4.100 Nederlanders.
Lees berichtCacaofabriek Wild Child Cacao wil verduurzamen en groeien
Crowdfunding – De ambachtelijke chocolademakerij Wild Child Cacao in Amsterdam Noord wil nieuwe en duurzamere machines aanschaffen en groeien. De twee initiatiefnemers Eva Kuin en Malou Dronkers van de cacaofabriek zijn daarom en crowdfundingactie gestart om de benodigde 50.000 euro binnen te halen.
Lees berichtCoco & Sebas neemt zestien Leonidas-locaties over
Overname - Het Brabantse premium chocolademerk Coco & Sebas heeft overeenstemming bereikt met de curator van Handelsonderneming Min B.V. over de doorstart van het grootste deel van de door haar geëxploiteerde Leonidas-winkels en de distributieactiviteiten in Roosendaal.
Lees berichtChocoladehuis Guylian verduurzaamt duty free assortiment
Chocolade - Het Belgische chocolademerk Guylian, bekend van het klassieke zeebanket, lanceert een vernieuwd duty free assortiment. Ook de Master’s Selection is in een geheel nieuw, duurzaam jasje gestoken. De vernieuwde collecties zullen vanaf half oktober verkrijgbaar zijn binnen de travel retail kanalen en duty free shops.
Lees berichtLeonidas opent flagshipstore in Leidschendam
Formulenieuws - Leonidas opende onlangs een nieuwe flagshipstore in de Mall of The Netherlands in Leidschendam. De 80 vierkante meter grote winkel is de grootste Leonidas speciaalzaak van Nederland en volledig volgens het nieuwe Leonidas-concept ingericht. De Belgische chocolatier heeft met meer dan 200 verkooppunten in Nederland een aanzienlijke dekking op de Nederlandse markt. “In de flagshipstore kunnen we goed uitleggen en...
Lees berichtAmbitieus Leonidas opent vestiging op station Arnhem Centraal
Delicatessen - Leonidas heeft een shop-in-shop geopend in de stationshal van Arnhem Centraal. Daar is de beroemde chocolatier uit België een samenwerking aangegaan met het winkelconcept Quattro.“Het is de enorme merkkracht waarvoor ik ben gevallen”, zegt Quattro-eigenaresse Angela Grevel over de samenwerking. De Leonidas-bonbons zijn daarnaast voor haar de perfecte aanvulling op het overige assortiment van Quattro. “De verbindende...
Lees bericht