Marjolein Mens wordt nieuwe CCO De Beren


Majolein Mens, de nieuwe CCO van De Beren, gaat testen met prijsdifferentiatie en verder verduurzamen

Benoeming – Marjolein Mens (31) is onlangs benoemd tot Chief Commercial Officer (CCO) van franchiseformule De Beren. Mens startte in 2014 bij de restaurantketen, na haar studie Communicatie Media en Informatietechnologie, en wordt nu lid van de directie. Zij wil gaan testen met prijsdifferentiatie en verder verduurzamen.

Mens zag al snel dat de restaurantketen potentie had. “Bij de start van mijn carrière waren er 19 restaurants, allen met een andere naam,” aldus het nieuwe directielid. Mens voegde zich toe aan het toen nog kleine marketingteam en werd eindverantwoordelijk voor de communicatiestrategie intern en extern. In 2016 vond onder haar leiding de rebranding plaats, werd een merkstrategie neergezet en begon het ombouwen van de restaurants naar een nieuwe eigentijdse stijl.

Ambitie

CCO Mens wil het komende jaar werken aan het perfectioneren van de ‘costumer journey’ van haar gasten en aan marketing automation. Ze wil zoveel mogelijk weten van de klant/ gast om een gepast aanbod te kunnen doen. De ‘customer intimacy strategy’. Ook gaan ze testen met prijsdifferentiatie, lagere prijzen op dalmomenten, een gepersonaliseerd aanbod per type vestiging en komt het dagmenu weer terug. Ook staat verder verduurzamen op de agenda.

Bron: De Beren/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

De Beren wakkert richting Valentijnsdag de liefde aan

Horeca - De Beren start de Valentijnscampagne ‘Proef de Spanning’. Het restaurantconcern weet dat Valentijnsdag het uitgelezen moment voor veel koppels is om ‘de grote vraag’ te stellen, en om stellen die klaar zijn voor de volgende stap een handje te helpen kunnen zij een geheel verzorgd huwelijksaanzoek met alles erop en eraan winnen bij De Beren.

Lees bericht


Nestlé wil koffieketen verder verduurzamen met plan 2030

Koffie - Nescafé - het grootste koffiemerk van Nestlé en 's werelds meest gedronken koffie - introduceert een omvangrijk programma met de ambitie de wereldwijde koffieteelt te verduurzamen: Nescafé Plan 2030. Het plan stimuleert de regeneratieve landbouw en moet het CO2-gebruik in de koffieketen verminderen.

Lees bericht

Vitam en Fooditis gaan strijd aan tegen CO2 in catering

Verduurzamen – Facilitaire horecadienstverlener Vitam en foodservice-expert Fooditis werken samen om het eten in de Vitam-restaurants verder te verduurzamen. Met de CO2-Impact Tool, BrightGreen, wordt per ingrediënt het CO2-verbruik berekend en getoond op een dashboard zodat gekeken kan worden waar verdere verbetering mogelijk is.

Lees bericht



De Beren past huisstijl aan en wil internationaal

Formulenieuws - Na de enorme groei en professionalisering van de organisatie krijgt de horecaformule van De Beren een nieuwe uitstraling. De beer in het gele logo maakt plaats voor een eigentijds - petrol kleurig - logo met een messing beer. Buitenlandse ambitie speelt een rol bij de vernieuwde uitstraling.

Lees bericht




© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid