Marjolein Mens wordt nieuwe CCO De Beren
_1080_720_90.jpeg)
Benoeming – Marjolein Mens (31) is onlangs benoemd tot Chief Commercial Officer (CCO) van franchiseformule De Beren. Mens startte in 2014 bij de restaurantketen, na haar studie Communicatie Media en Informatietechnologie, en wordt nu lid van de directie. Zij wil gaan testen met prijsdifferentiatie en verder verduurzamen.
Mens zag al snel dat de restaurantketen potentie had. “Bij de start van mijn carrière waren er 19 restaurants, allen met een andere naam,” aldus het nieuwe directielid. Mens voegde zich toe aan het toen nog kleine marketingteam en werd eindverantwoordelijk voor de communicatiestrategie intern en extern. In 2016 vond onder haar leiding de rebranding plaats, werd een merkstrategie neergezet en begon het ombouwen van de restaurants naar een nieuwe eigentijdse stijl.
Ambitie
CCO Mens wil het komende jaar werken aan het perfectioneren van de ‘costumer journey’ van haar gasten en aan marketing automation. Ze wil zoveel mogelijk weten van de klant/ gast om een gepast aanbod te kunnen doen. De ‘customer intimacy strategy’. Ook gaan ze testen met prijsdifferentiatie, lagere prijzen op dalmomenten, een gepersonaliseerd aanbod per type vestiging en komt het dagmenu weer terug. Ook staat verder verduurzamen op de agenda.
Bron: De Beren/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
De Beren wakkert richting Valentijnsdag de liefde aan
Horeca - De Beren start de Valentijnscampagne ‘Proef de Spanning’. Het restaurantconcern weet dat Valentijnsdag het uitgelezen moment voor veel koppels is om ‘de grote vraag’ te stellen, en om stellen die klaar zijn voor de volgende stap een handje te helpen kunnen zij een geheel verzorgd huwelijksaanzoek met alles erop en eraan winnen bij De Beren.
Lees berichtNestlé wil koffieketen verder verduurzamen met plan 2030
Koffie - Nescafé - het grootste koffiemerk van Nestlé en 's werelds meest gedronken koffie - introduceert een omvangrijk programma met de ambitie de wereldwijde koffieteelt te verduurzamen: Nescafé Plan 2030. Het plan stimuleert de regeneratieve landbouw en moet het CO2-gebruik in de koffieketen verminderen.
Lees berichtVitam en Fooditis gaan strijd aan tegen CO2 in catering
Verduurzamen – Facilitaire horecadienstverlener Vitam en foodservice-expert Fooditis werken samen om het eten in de Vitam-restaurants verder te verduurzamen. Met de CO2-Impact Tool, BrightGreen, wordt per ingrediënt het CO2-verbruik berekend en getoond op een dashboard zodat gekeken kan worden waar verdere verbetering mogelijk is.
Lees berichtOprichter Ad Schaap van De Beren ontvangt eigen biografie
Biografie – Het bewogen leven van Ad Schaap, oprichter van restaurantketen De Beren is door schrijver Ronald Giphart vastgelegd in het boek ‘Beer’. De biografie is tijdens de presentatie van de nieuwe huisstijl aan Schaap overhandigd.
Lees berichtDe Beren past huisstijl aan en wil internationaal
Formulenieuws - Na de enorme groei en professionalisering van de organisatie krijgt de horecaformule van De Beren een nieuwe uitstraling. De beer in het gele logo maakt plaats voor een eigentijds - petrol kleurig - logo met een messing beer. Buitenlandse ambitie speelt een rol bij de vernieuwde uitstraling.
Lees berichtXandrion en Groendus gaan leisure branche verduurzamen
Samenwerking - Inkooporganisatie Xandrion en energienetwerk Groendus bundelen de krachten. Samen gaan zij ondernemers uit de hospitality- en leisure branche helpen hun energiehuishouding te verduurzamen.
Lees bericht