Marketing4Results samen met Sligro in Foodservice Community


Samenwerking - Marketing4Results is samen met groothandel Sligro de initiatiefnemer van de Foodservice Community. De community verbindt foodservice professionals uit verschillende segmenten om te sparren over bepaalde vraagstukken in hun branche. De samenwerking is vandaag bekend gemaakt aan een groep leveranciers. De vraagstukken waarmee leveranciers worstelen kunnen divers zijn, van nieuwe producten en concepten of vragen betreffende contactmomenten en relevante ontwikkelingen. Vanuit de community kunnen oplossingen worden aangedragen waardoor leveranciers producten en diensten beter kunnen laten aansluiten op de behoeftes van de doelgroepen. Binnen de communities wordt vooralsnog gestart met een drietal  segmenten: 1. Restaurants (eetcafés, restaurants Nederlands/Frans, wegrestaurants) 2. Fastservice (cafetaria’s, shoarmazaken/grillrooms en fastservice restaurants) 3. Bar/café Op langere termijn kunnen ook communities binnen andere segmenten worden opgericht. Iedere community bestaat uit minimaal 100 professionele klanten (chefs, eigenaren, bedrijfsleiders, etc.) die verantwoordelijk zijn voor de inkoop van eten en/of drinken binnen hun outlet. Ondernemers, chefs of inkopers die lid willen worden van een community en mee willen praten over de verschillende onderwerpen kunnen zich aanmelden bij een van de community. Bron: Marketing4Results/@FoodClicks

Samenwerking - Marketing4Results is samen met groothandel Sligro de initiatiefnemer van de Foodservice Community. De community verbindt foodservice professionals uit verschillende segmenten om te sparren over bepaalde vraagstukken in hun branche. De samenwerking is vandaag bekend gemaakt aan een groep leveranciers. De vraagstukken waarmee leveranciers worstelen kunnen divers zijn, van nieuwe producten en concepten of vragen betreffende contactmomenten en relevante ontwikkelingen. Vanuit de community kunnen oplossingen worden aangedragen waardoor leveranciers producten en diensten beter kunnen laten aansluiten op de behoeftes van de doelgroepen. Binnen de communities wordt vooralsnog gestart met een drietal  segmenten: 1. Restaurants (eetcafés, restaurants Nederlands/Frans, wegrestaurants) 2. Fastservice (cafetaria’s, shoarmazaken/grillrooms en fastservice restaurants) 3. Bar/café Op langere termijn kunnen ook communities binnen andere segmenten worden opgericht. Iedere community bestaat uit minimaal 100 professionele klanten (chefs, eigenaren, bedrijfsleiders, etc.) die verantwoordelijk zijn voor de inkoop van eten en/of drinken binnen hun outlet. Ondernemers, chefs of inkopers die lid willen worden van een community en mee willen praten over de verschillende onderwerpen kunnen zich aanmelden bij een van de community. Bron: Marketing4Results/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Eerste PostNl Businesspoint bij Shell Serva Amersfoort

Petrol – De ruimte was er en de motivatie om iets meer met postbussen te doen was er. Na het faillissement van kantoorboekhandelsketen Office Center kwam er in de keistad ruimte voor een nieuw PostNL Businesspoint. Shell Serva in Amersfoort zag er brood in, maar wilde van de ruimte wel iets meer maken dan een ‘truttig puntje van PostNL’.

Lees bericht


Sligro ziet omzet en resultaat verder herstellen

Groothandel - De omzet van de Sligro Food Groep over het eerste halfjaar 2022 bedroeg €1.129 miljoen, een toename van 43,3% ten opzichte van dezelfde periode in 2021. In Q2 wist de groep een groei te realiseren van 43,7%. De nettowinst over het eerste halfjaar kwam uit op €23 miljoen.

Lees bericht


Plaza digitaliseert verder met orderkiosken

Formulenieuws - Plaza ’t Krûûspunt op Ameland is in mei gestart met orderkiosken. Het cafetariabedrijf wil met de plaatsing van de bestel- en afrekenzuilen inspelen op de toenemende vraag naar snelheid en gemak. Het is de derde Plaza-locatie die de stap naar verdere digitalisering maakt.

Lees bericht






© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid