Marketing4Results samen met Sligro in Foodservice Community
Samenwerking - Marketing4Results is samen met groothandel Sligro de initiatiefnemer van de Foodservice Community. De community verbindt foodservice professionals uit verschillende segmenten om te sparren over bepaalde vraagstukken in hun branche. De samenwerking is vandaag bekend gemaakt aan een groep leveranciers. De vraagstukken waarmee leveranciers worstelen kunnen divers zijn, van nieuwe producten en concepten of vragen betreffende contactmomenten en relevante ontwikkelingen. Vanuit de community kunnen oplossingen worden aangedragen waardoor leveranciers producten en diensten beter kunnen laten aansluiten op de behoeftes van de doelgroepen. Binnen de communities wordt vooralsnog gestart met een drietal segmenten: 1. Restaurants (eetcafés, restaurants Nederlands/Frans, wegrestaurants) 2. Fastservice (cafetaria’s, shoarmazaken/grillrooms en fastservice restaurants) 3. Bar/café Op langere termijn kunnen ook communities binnen andere segmenten worden opgericht. Iedere community bestaat uit minimaal 100 professionele klanten (chefs, eigenaren, bedrijfsleiders, etc.) die verantwoordelijk zijn voor de inkoop van eten en/of drinken binnen hun outlet. Ondernemers, chefs of inkopers die lid willen worden van een community en mee willen praten over de verschillende onderwerpen kunnen zich aanmelden bij een van de community. Bron: Marketing4Results/@FoodClicks
Samenwerking - Marketing4Results is samen met groothandel Sligro de initiatiefnemer van de Foodservice Community. De community verbindt foodservice professionals uit verschillende segmenten om te sparren over bepaalde vraagstukken in hun branche. De samenwerking is vandaag bekend gemaakt aan een groep leveranciers. De vraagstukken waarmee leveranciers worstelen kunnen divers zijn, van nieuwe producten en concepten of vragen betreffende contactmomenten en relevante ontwikkelingen. Vanuit de community kunnen oplossingen worden aangedragen waardoor leveranciers producten en diensten beter kunnen laten aansluiten op de behoeftes van de doelgroepen. Binnen de communities wordt vooralsnog gestart met een drietal segmenten: 1. Restaurants (eetcafés, restaurants Nederlands/Frans, wegrestaurants) 2. Fastservice (cafetaria’s, shoarmazaken/grillrooms en fastservice restaurants) 3. Bar/café Op langere termijn kunnen ook communities binnen andere segmenten worden opgericht. Iedere community bestaat uit minimaal 100 professionele klanten (chefs, eigenaren, bedrijfsleiders, etc.) die verantwoordelijk zijn voor de inkoop van eten en/of drinken binnen hun outlet. Ondernemers, chefs of inkopers die lid willen worden van een community en mee willen praten over de verschillende onderwerpen kunnen zich aanmelden bij een van de community. Bron: Marketing4Results/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Sligro ziet omzet eerste kwartaal met €18 miljoen toenemen
Groothandel - Sligro Food Group realiseerde over het eerste kwartaal van 2024 een omzet van €652 miljoen, een toename van € 18 miljoen. Dit betekent een stijging van 2,7% ten opzichte van de omzet van €634 miljoen in het eerste kwartaal van 2023.
Lees berichtGroothandel Sligro ontvangt keurmerk PSO ‘Trede 2’
Groothandel – Groothandel Sligro in Veghel heeft Trede 2 verdiend van de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). PSO is een wetenschappelijk onderbouwd kwaliteitskeurmerk van TNO en een instrument dat inzicht geeft in de mate waarin organisaties is ingericht op sociaal ondernemen. Uit de erkenning blijkt dat Sligro meer dan gemiddeld gericht is op sociaal ondernemen en op de arbeidsparticipatie van kwetsbare groepen op...
Lees berichtOntbijtmerk Yespers introduceert nieuwe granola’s
Introductie – Het duurzame ontbijtmerk Yespers heeft vier nieuwe granola’s geïntroduceerd. Het gaat om een viertal ontbijtproducten gemaakt van Nederlandse haver met gered fruit.
Lees berichtGerenoveerde Sligro Luik opent 27 februari
Groothandel - Na een grondige renovatie en rebranding wordt op dinsdag 27 februari de Sligro zelfbedieningsgroothandel in Luik (België) heropend. Tijdens de openingsdag zijn er live demonstraties en proeverijen.
Lees berichtSligro stopt met verkoop tabak per 1 juli 2024
Tabak - Groothandel Sligro stopt met de verkoop van tabak en rookwaren per 1 juli 2024. In de bezorgservicetak van het bedrijf is sprake van nog twee lopende contracten, die ook na 1 juli 2024, worden gerespecteerd, zo laat de groothandel uit Veghel bij de presentatie van de jaarcijfers weten.
Lees berichtSligro Food Group ziet marktaandeel groeien in turbulent jaar
Groothandel - De Sligro Food Group wist in een turbulent jaar zowel in Nederland als in België het marktaandeel te vergroten. Dat bleek bij de presentatie van de jaarcijfers van de foodservicegroothandel. “De operationele prestaties verbeterden waardoor de ebitda met € 11 miljoen toenam tot € 137 miljoen. De nettowinst over het boekjaar werd gedrukt door incidentele lasten en bedroeg over 2023 € 6 miljoen,” aldus CEO...
Lees bericht