Marketing4Results samen met Sligro in Foodservice Community


Samenwerking - Marketing4Results is samen met groothandel Sligro de initiatiefnemer van de Foodservice Community. De community verbindt foodservice professionals uit verschillende segmenten om te sparren over bepaalde vraagstukken in hun branche. De samenwerking is vandaag bekend gemaakt aan een groep leveranciers. De vraagstukken waarmee leveranciers worstelen kunnen divers zijn, van nieuwe producten en concepten of vragen betreffende contactmomenten en relevante ontwikkelingen. Vanuit de community kunnen oplossingen worden aangedragen waardoor leveranciers producten en diensten beter kunnen laten aansluiten op de behoeftes van de doelgroepen. Binnen de communities wordt vooralsnog gestart met een drietal  segmenten: 1. Restaurants (eetcafés, restaurants Nederlands/Frans, wegrestaurants) 2. Fastservice (cafetaria’s, shoarmazaken/grillrooms en fastservice restaurants) 3. Bar/café Op langere termijn kunnen ook communities binnen andere segmenten worden opgericht. Iedere community bestaat uit minimaal 100 professionele klanten (chefs, eigenaren, bedrijfsleiders, etc.) die verantwoordelijk zijn voor de inkoop van eten en/of drinken binnen hun outlet. Ondernemers, chefs of inkopers die lid willen worden van een community en mee willen praten over de verschillende onderwerpen kunnen zich aanmelden bij een van de community. Bron: Marketing4Results/@FoodClicks

Samenwerking - Marketing4Results is samen met groothandel Sligro de initiatiefnemer van de Foodservice Community. De community verbindt foodservice professionals uit verschillende segmenten om te sparren over bepaalde vraagstukken in hun branche. De samenwerking is vandaag bekend gemaakt aan een groep leveranciers. De vraagstukken waarmee leveranciers worstelen kunnen divers zijn, van nieuwe producten en concepten of vragen betreffende contactmomenten en relevante ontwikkelingen. Vanuit de community kunnen oplossingen worden aangedragen waardoor leveranciers producten en diensten beter kunnen laten aansluiten op de behoeftes van de doelgroepen. Binnen de communities wordt vooralsnog gestart met een drietal  segmenten: 1. Restaurants (eetcafés, restaurants Nederlands/Frans, wegrestaurants) 2. Fastservice (cafetaria’s, shoarmazaken/grillrooms en fastservice restaurants) 3. Bar/café Op langere termijn kunnen ook communities binnen andere segmenten worden opgericht. Iedere community bestaat uit minimaal 100 professionele klanten (chefs, eigenaren, bedrijfsleiders, etc.) die verantwoordelijk zijn voor de inkoop van eten en/of drinken binnen hun outlet. Ondernemers, chefs of inkopers die lid willen worden van een community en mee willen praten over de verschillende onderwerpen kunnen zich aanmelden bij een van de community. Bron: Marketing4Results/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws


{if '1' == '1'}

Sligro gelooft in krachtig herstel ondanks omzetdaling

Groothandel – Ondanks het omzetverlies over de eerste maanden van dit jaar door alle coronamaatregelen, ziet Sligro de komende periode met vertrouwen tegemoet. Zo is de groothandel gestart met de bouw van een nieuw vers-distributiecentrum in Veghel, is de ombouw van de zelfbedieningslocaties naar de 3.0 formule hervat met de verbouwing van Sligro Heerlen en wordt gestart met een bezorgservicelocatie in Gent...

Lees bericht

{if '2' == '1'}

Jubilerend Marketing4Results organiseerde zes impactvolle sessies

Jubileum – Marketing4Results bestaat vijftien jaar. Voor het marketingbureau voor foodservice reden iets waardevols te organiseren. Het werden zes sessies gewijd aan een betekenisvolle economie. Thema’s als plasticreductie, voedselverspilling, onderwijs en true pricing kwamen voorbij, met vooral schokkende cijfers. De foodsector staat voor uitdagingen en wel op korte termijn.

Lees bericht

{if '3' == '1'}


{if '4' == '1'}


Sligro breidt Slim Ondernemen nog verder uit

Groothandel – Sinds medio 2020 helpt Sligro met ‘Slim Ondernemen’ klanten om meer uit hun zaak te halen. Hierbij gaat het om oplossingen op een breder vlak dan food alleen: denk aan rendement, personeel, loyaliteit en duurzaamheid. En sinds kort ook: efficiënte bedrijfsvoering. De oplossingen die hieronder vallen richten zich op de operationele kant van de business.

Lees bericht

{if '5' == '1'}

Sligro helpt klanten Slim Ondernemen

Interview - Met Slim Ondernemen helpt Sligro klanten meer uit hun zaak te halen. Hierbij gaat het om oplossingen op een breder vlak dan food alleen: denk aan rendement, personeel, loyaliteit en duurzaamheid. Volgens Dries Bögels (directeur Foodservice Nederland) en Hanna Polman (manager Customer Solutions) is dit nog maar het begin van de mogelijkheden die Sligro te bieden heeft. ...

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid