Marketing4Results samen met Sligro in Foodservice Community


Samenwerking - Marketing4Results is samen met groothandel Sligro de initiatiefnemer van de Foodservice Community. De community verbindt foodservice professionals uit verschillende segmenten om te sparren over bepaalde vraagstukken in hun branche. De samenwerking is vandaag bekend gemaakt aan een groep leveranciers. De vraagstukken waarmee leveranciers worstelen kunnen divers zijn, van nieuwe producten en concepten of vragen betreffende contactmomenten en relevante ontwikkelingen. Vanuit de community kunnen oplossingen worden aangedragen waardoor leveranciers producten en diensten beter kunnen laten aansluiten op de behoeftes van de doelgroepen. Binnen de communities wordt vooralsnog gestart met een drietal  segmenten: 1. Restaurants (eetcafés, restaurants Nederlands/Frans, wegrestaurants) 2. Fastservice (cafetaria’s, shoarmazaken/grillrooms en fastservice restaurants) 3. Bar/café Op langere termijn kunnen ook communities binnen andere segmenten worden opgericht. Iedere community bestaat uit minimaal 100 professionele klanten (chefs, eigenaren, bedrijfsleiders, etc.) die verantwoordelijk zijn voor de inkoop van eten en/of drinken binnen hun outlet. Ondernemers, chefs of inkopers die lid willen worden van een community en mee willen praten over de verschillende onderwerpen kunnen zich aanmelden bij een van de community. Bron: Marketing4Results/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Corona kost Sligro in eerste kwartaal 45 miljoen

Groothandel - De coronamaatregelen raken Sligro fors. De omzet nam in het eerste kwartaal  als gevolg de sluiting van de meeste horecabedrijven met €45 miljoen af. Nederland en België werden relatief in gelijke mate geraakt, zo laat de groothandel uit Veghel weten. 

Lees bericht


Consument niet bekend met ondersteunende horeca-initiatieven

Onderzoek – 63% van de Nederlanders is niet bekend met initiatieven om horeca te steunen. En van de ondersteunende horeca-initiatieven is Support your locals de meest bekende. Verder ziet de consument nieuwe initiatieven voor de horeca vooral in de samenwerking met retail. Zomaar enkele uitkomsten uit een onderzoek van Multiscope dat in opdracht van Marketing4Results is gedaan.

Lees bericht




Groothandels openen hun zb-locaties voor consumenten

Groothandel – De zelfbedieningslocaties van onder andere Makro, Sligro, Hanos gaan tijdelijk de deuren openen voor consumenten. Ook de andere groothandels, zoals GEPU, openen hun zb-locaties. De openstelling maakt deel uit van het noodpakket dat de levensmiddelensector eerder deze week presenteerde aan minister-president Mark Rutte.

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid