Martinair Party Service en Hutten gaan strategisch samenwerken


V.l.n.r.: Erwin Verschoor, Miranda Hesselmans, Collin Schoonens en Drees Peter van den Bosch / Foto bij: Hutten

Samenwerking - MPS food & design en Hutten zetten hun zakelijke samenwerking om in een meer duurzame samenwerking. Beide partijen zijn voornemens om per 1 juli hun krachten te bundelen.

MPS (Martinair Party Service, red.) gaat als zelfstandig merk verder binnen Hutten, zo laat Hutten weten. Voor Hutten betekent deze strategische samenwerking een versterking van haar positie in de randstad en een verdere groei van de eventstak. Voor MPS is de samenwerking een optie om de verder verduurzaming en groei nog meer kracht bij te zetten.  “Duurzaamheid is alsmaar belangrijker, voor ons en onze opdrachtgevers”, aldus Erwin Verschoor, directeur MPS. “Hutten hanteert een uitgebreid en beproefd duurzaamheidsbeleid en we delen dezelfde ambitie om op dit vlak te blijven innoveren.”

Het management van MPS blijft aan en bestaan uit Erwin Verschoor en Miranda Hesselmans. Ook zal het huidige team van MPS in dienst blijven en wordt er gewerkt vanuit hun huidige locatie.

Collin Schoonens, directeur Commercie bij Hutten ziet de samenwerking met MPS als een bijzondere stap voor Hutten. “Hutten voegt hiermee een mooi bedrijf met veel ervaring en ambitie toe. Met de samenwerking vullen we elkaar aan in kennis, creativiteit en daarmee slagkracht. Hierdoor versterken we onze onderscheidende positie voor opdrachtgevers.”

Bron: Hutten/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Hutten doet succesvolle pilot met hybride melk

Catering – Om de uitstoot van CO2 te verminderen, is het kijken op welke onderdelen in het proces of bij welke producten er bespaard kan worden. Zo startte Hutten een pilot bij een aantal espressobars waarbij gebruik werd gemaakt van ‘hybride melk’. Dat is melk die voor de helft uit koemelk bestaat en voor de andere helft uit haverdrink. En wat...

Lees bericht



Coop en cateraar Hutten vinden elkaar in crisistijd

Coronacrisis – ‘Samen maak je het verschil’, met die gedachte hebben supermarktketen Coop en cateraar Hutten elkaar gevonden in een aantal gezonde paasgerechten. In een tijdsbestek van elf dagen werden door de twee partijen vijf producten samengesteld die verkrijgbaar zijn in alle Coop-supermarkten en ook nog eens gepromoot worden in de paasfolder; een klein huzarenstukje als je bedenkt hoeveel tijd dat...

Lees bericht



Soup & Bakery wint ABN AMRO Best Newcomer Retail Award

Onderscheiding  - Soup & Bakery by De Verspillingsfabriek heeft 17 september de ‘ABN AMRO Best Newcomer Retail Award’ gewonnen. Het filmpje van het concept kreeg op een bijeenkomst van retailers de meeste stemmen. Andere genomineerden waren Crisp en felyx. Soup & Bakery by De Verspillingsfabriek ging acht maanden geleden open op Schiphol Plaza. Het concept startte in 2016 om met het concept antwoord te...

Lees bericht

Hutten neemt stokje over van Maison van den Boer bij PSV

Catering - Hutten heeft na een uitgebreide aanbestedingsprocedure de voorlopige gunning gekregen als nieuwe huiscateraar van de kersverse landskampioen PSV. Hiermee neemt Hutten het stokje over van Maison van den Boer, die 23 jaar verbonden was aan de Eindhovense voetbalclub. Collin Schoonens, commercieel directeur bij Hutten is verheugd over de op handen zijnde overeenkomst met PSV: “We kijken uit naar een...

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid