Mascha Blom nieuwe Managing Director Food Cabinet
.png)
Benoeming – Mascha Blom is per januari gestart als nieuwe Managing Director bij Food Cabinet, creative agency for good food. Blom heeft jarenlange bureau-ervaring bij diverse food merken, zoals Mitsuba, Danone, Little Cow & Cookies en Violife.
Mascha Blom was eerder Managing Director bij Fresh Bridge, ook werkte ze onder meer voor Vice Media Benelux en Dept Agency. Als Managing Director bij Food Cabinet gaat zij zich richten op het verder uitbouwen van klantrelaties, het versterken en ontwikkelen van het team en het bepalen van de strategische koers van het bureau. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor het dagelijkse reilen en zeilen.
Bron: Food Cabinet/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
TommyTomato wil grotere naamsbekendheid
Bekendheid – TommyTomato, marktleider op het gebied van groentelunches op basisscholen, wil meer kinderen voorzien van een goede lunch en zoekt daarvoor meer bekendheid. Good Food PR, het PR label van creative agency Food Cabinet, moet daarbij gaan helpen om het verhaal van TommyTomato beter te vertellen via de media.
Lees berichtOnderzoek verdeelt Nederlandse consumenten in zes typen
Onderzoek – Reclamebureau Food Cabinet en Future of Food Institute, marktonderzoekbureau voor duurzaam consumentengedrag, lanceren gezamenlijk de doelgroepsegmentatie Food Profiles. Onderzoek resulteerde in zes profielen van consumenten op het gebied van eten.
Lees berichtFood Cabinet behaalt B Corp certificering
Certificering- Creative agency Food Cabinet is vanaf nu een B Corporation. Om de certificering te verkrijgen moet een organisatie aan hoge standaarden voldoen op het gebied van sociale en ecologische duurzaamheid. B Corp bedrijven zijn onder andere Tony’s Chocolonely, Patagonia, The Food Line Up, YB, Dopper en Moyee Coffee.
Lees berichtVrijheidsmaaltijd op 5 mei op GVB-pont bij Amsterdam
Events – Tijdens 5 mei worden er in Nederland door 4 en 5 mei comités verschillende Vrijheidsmaaltijden georganiseerd. Het Amsterdamse comité organiseert op Bevrijdingsdag een Vrijheidsmaaltijd op de Vrijheidspont, te weten de GVB-pont bij Amsterdam Centraal.
Lees berichtViolife wil met actie CO2-impact zuivel duidelijk maken
Actieweek - In de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel wil Violife de plantaardige kaas onder de aandacht brengen. En waar kun je dat beter doen dan in Gouda. Bovendien wil Violife mensen bewust maken van de CO2-impact van zuivel en daarmee dus ook van kaas.
Lees berichtUpfield directeur Dior Decupper nieuwe CEO Meatless Farm
Benoeming - Meatless Farm, heeft Dior Decupper, voormalig General Manager van Upfield voor de Benelux en Frankrijk, benoemd tot nieuwe Global Chief Executive. Meatless Farm is een van de snelst groeiende Britse merken in plantaardig vlees.
Lees bericht