McDonald’s gaat Big Mac saus in limited edition verkopen

Formulenieuws – McDonald’s gaat vanaf 6 mei de Big Mac saus verkopen. Volgens de hamburgerketen wordt er al jarenlang gespeculeerd over het recept en of de saus los verkrijgbaar komt, maar komt die nu beschikbaar in een limited edition flesvariant.
De saus zal exclusief in de restaurants in Nederland verkocht worden. Liefhebbers dienen de fles dan wel eerst te claimen via de McDonald’s app. Omdat het om een beperkte voorraad gaat, wordt verwacht dat de voorraad snel op is. In 2024 introduceerde McDonald’s tijdelijk een flesvariant van de fritessaus – met succes. En begin dit jaar zorgde de terugkeer van de Chicken Sensation volgens McDonald’s ook voor een ware run op de restaurants.
De Big Mac saus is al jarenlang een veelbesproken onderwerpen onder fastfoodfans. Op social media wordt druk gespeculeerd over het recept, fans delen hun eigen pogingen om de smaak te evenaren. De exacte samenstelling van de Big Mac saus is niet bekend. “Dit is ons meest mysterieuze recept. Onze gasten vragen er al jaren om. Sommige Nederlanders reden zelfs naar België toen de saus daar tijdelijk verkrijgbaar was,” aldus Brett Gaasbeek, Brand Manager bij McDonald’s Nederland. “We zijn dan ook super enthousiast dat we de fles nu ook in Nederland kunnen aanbieden.”
Bron: McDonald’s/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Brand brengt na Paaspop Blond nu Paaspop Hoppig Weizen
Introductie - Na succes Paaspop Blond van vorig jaar lanceert Brand nu Paaspop Hoppig Weizen. Brand brengt het bier uit om de start van het festivalseizoen feestelijk in te luiden. Paaspop is het eerste festival van het nieuwe seizoen.
Lees berichtJubilerende easyJet komt met ‘Flying Cake van bakkerij YUSU
Luchtvaart - Tien jaar geleden opende easyJet hun basis op Schiphol. Reden voor de luchtvaartmaatschappij om samen met de Amsterdamse bakkerij YUSU Coffee een cake te ontwikkelen. Samen introduceren zij de Flying Cake – een limited edition luchtig, wolkachtig taartje met een smaak die geïnspireerd is op de favoriete vakantiebestemmingen van de YUSU-community.
Lees berichtBouw nieuwe locatie De Lichtmis en McDonald’s Zwolle gestart
Samenwerking – Vorige week is de eerste paal geslagen en daarmee een start gemaakt met de bouw van een unieke horecacombinatie tussen wegrestaurant De Lichtmis en McDonald’s Zwolle. De combinatie gaat zich vestigen aan de A28, ter hoogte van afslag 22, markeert een nieuw begin voor het familiebedrijf De Lichtmis.
Lees berichtCoca-Cola en OREO samen in Limited-Edition zero sugar
Introductie – De merken Coca-Cola en OREO hebben de handen ineengeslagen als ‘besties’ om een exclusief product in beperkte oplage te creëren: Coca-Cola OREO zero sugar Limited Edition. De samenwerking draait om het vieren van vriendschap.
Lees berichtPepsi komt met blauwe ‘Electric Blue’ cola
Introductie – Pepsi wil de cola-categorie opschudden met de lancering van een gloednieuwe, limited edition blauwe cola: Pepsi Electric. Na de rebranding van het merk eerder dit jaar en voortdurende smaakinnovatie binnen de markt, wil het colamerk met de nieuwe lancering inspelen op de voorkeuren van Generatie Z.
Lees berichtUber’s Jaaroverzicht geeft inkijkje in Hollandse leefgewoonte
Bezorgdienst – Ooit afgevraagd hoeveel Big Macs er worden besteld bij Uber? Het Jaarverslag van de bezorgdienst geeft het antwoord: bijna vier miljoen. Verder is Nederland minder gierig dan gedacht n geeft het veel fooien. Populairste besteldag: Koningsdag.
Lees bericht