McDonald’s past bereidingswijze van de burgers aan


Formulenieuws - McDonald’s past de verse bereiding van de Hamburger, Cheeseburger,  Filet-O-Fish, Quarter Pounder en Big Mac aan. De nieuwe bereidingswijze zorgt er voor dat de burgers smaakvoller worden.

Ondanks het succes van de klassieke burgers, is McDonald’s altijd op zoek om producten beter te maken. Volgens de hamburgerketen is dat nu het moment, hoewel het gaat om kleine verbeteringen. Zo gaan de uitjes al op de rundvleesburger terwijl die op de grill ligt en zijn de broodjes warmer. Daarnaast is de sla knapperiger en de saus op de Big Mac wordt beter over de burger verdeeld. Wat onveranderd blijft, volgens McDonald’s is dat de burger vers worden bereid.

De nieuwe bereidingswijze wordt in heel Nederland geïntroduceerd na een eerdere proef. Annemarie Swijtink, Senior Director Marketing, Digital Customer Engagement en Brand Impact bij McDonald’s Nederland: “De kracht van McDonald’s is het bieden van constante kwaliteit van versbereide producten, waar in het land je ons ook bezoekt. Met deze nieuwe én verbeterde bereiding bieden we onze gasten nog meer smaak en kwaliteit.”

3,2 miljoen gasten per week

Wekelijks bezoeken bijna 3,2 miljoen gasten een van de 254 McDonalds-restaurants in Nederland. McDonald’s biedt werk aan ruim 18.000 medewerkers.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Swijtink (McDonald’s) en Slootweg (Bidfood) in bestuur FSIN

Benoeming - Het FoodService Instituut Nederland (FSIN) heeft twee nieuwe bestuursleden benoemd in het bestuur. Het zijn Annemarie Swijtink van McDonald’s Nederland en Dick Slootweg van Bidfood. Zij vervangen de vertrokken bestuursleden Henri Froeling (Vital Food Group) en Freek van Beek (Lekkerland Nederland). Het bestuur onder leiding van voorzitter Walter Seib van HMSHost is nu weer voltallig.

Lees bericht







© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid