McDonald’s viert zomer met Big Mac-luchtballon


De heteluchtballon van McDonald's in de vorm van een BIg Mac-menu

Actie – McDonald’s start de zomer altijd op een bijzondere manier. Dit jaar gaat de hamburgerketen met een heteluchtballon de lucht in, in de vorm van een Big Mac-menu. Gedurende de zomer maken fans kans op een vlucht in deze veertig meter hoge luchtballon.

“Er hangen Good Times in de lucht. Het is zomer en we kunnen dit na lange tijd weer samen met onze geliefden vieren”, aldus Zilla Smith, Marketing Manager bij McDonald’s Nederland. “Wij willen deze zomer extra bijzonder maken en heel Nederland verblijden met Good Times. Niet alleen door fans de kans te bieden om een vlucht te maken in deze bijzondere ballon, maar ook door bij de mensen op de grond een lach op hun gezicht te toveren. Want wie wordt er nou niet vrolijk bij het zien van deze iconische ballon?”

Fans van McDonald’s kunnen via de McDonald’s app een geliefde, collega, vriend(in), familielid of zichzelf nomineren voor een ballonvlucht, door te vertellen waarom hij of zij deze unieke ervaring verdient. Uit deze inzendingen selecteert een jury elke week de meest bijzondere inzending. Deelnemers aan de actie maken ook kans op andere prijzen.

De campagne loopt van 5 juli tot 10 september 2021.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Manu Steijaert wordt Global Chief Customer Officer bij McDonald’s

Benoeming - McDonald’s heeft een nieuw Customer Experience team opgericht, waarin de afdelingen Data Analytics, Digital Customer Engagement, Global Marketing, Global Restaurant Development en Restaurant Solutions van het bedrijf zijn samengebracht. Voormalig Managing Director Nederland Manu Steijaert gaat leiding geven aan deze nieuwe afdeling.

Lees bericht




Houten lepeltje McFlurry bespaart jaarlijks 70.000 kilo plastic

Formulenieuws – McDonald’s houdt op met het plastic lepeltje voor de McFlurry en stapt over op hout en bespaart daarmee 70.000 kilo plastic. Omdat ook het andere bestek wordt vervangen komt daar nog eens 37.000 kilo bij. De totale omschakeling van het bestek zorgt er voor dat de restaurantketen jaarlijks 102.000 kilo plastic minder in omloop brengt.

Lees bericht




© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid