Mind Your Bite-congres over New Supermarket concepts


Webinar - Feed Your Mind organiseert jaarlijks een themabijeenkomst voor geïnteresseerden in de wereld van eten en drinken die op zoek zijn naar een beter voedselsysteem in alle schakels van de keten. Dit jaar gebeurt dat online tijdens het jaarlijkse Foodinar Mind Your Bite. Verschillende sprekers geven tijdens dit interactieve programma nieuwe inzichten op het snijvlak van fooddesign en wetenschap en consumentengedrag.

Thema van het programma op 21 april is New Supermarket concepts. Tijdens de sessie, die van 15.00 tot 17.30 uur duurt, delen verschillende expert, vanuit verschillende invalshoeken, als gezondheid, technologie en de toekomst hun visie op het veranderende consumentengedrag. Keynote’s-sprekers zijn omgevingspsycholoog Paco Underhill en fooddesigner Katja Gruijters. Verder bijdragen van Joyce Bierman, director Merk communicatie & Allerhande bij Albert Heijn;  Rupert Parker Brady, concept strateeg bij Sandenburg; Prof.dr.ir. Hans van Trijp, hoogleraar Marketing en Consumentengedrag, WUR en een discussie onder leiding van dagvoorzitter Helen Meijer met Dr.ir. Gerda Feunekes, directeur Voedingscentrum Nederland , Carolien Niebling, food futurist en Jeroen Willemsen, eiwitcommissaris van Nederland.

Kosten voor de sessie bedragen bij een Early bird ticket tot en met 05 april 2021  €199,00, daarna €249,00. Deelnemers ontvangen een Feed Your Mind bite box (samengesteld en designed door Katja Gruijters). Deze maakt onderdeel uit van het live ‘food experiment’. Aanmelden kan bij info@feedyourmind.nl of via Early Bird Ticket.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Albert Heijn levert aan merkkracht in door ‘arrogantie’

Onderzoek – Hoewel Bol.com van Ahold/Delhaize onveranderd aan kop blijft staan in de top-drie van sterkste retailmerken van Nederland, is de positie van Albert Heijn fors gedaald. Albert Heijn daalde voor het eerst in vijf jaar van de tweede naar de vierde plek door een ‘te zelfverzekerde houding in coronatijd’ zo, luidt het argument. Kruidvat en Hema wisten hun...

Lees bericht


Nederland strijdtoneel van allerlei snelle bezorgdiensten

Bezorgdiensten - In Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht rijden sinds een aantal weken fietskoeriers rond van bezorgdienst Gorillas. Deze Berlijnse start-up bezorgt boodschappen vanuit zogenaamde 'dark stores'. Maar Gorillas krijgt de komende tijd concurrentie van nog vijf andere bezorgdiensten.

Lees bericht

KFC-kip bitterballen nu ook te koop in supermarkt

Formulenieuws – Voor het eerst brengt KFC een product uit de restaurant naar de supermarkt. Voortaan zijn de oer-Hollandse kip bitterballen van de fastfoodketen te vinden in het diepvriesvak van Albert Heijn. Het gaat om twee varianten: de Crunchy Kip Bitterballen en de Spicy Kip Zinger Bitterballen, beide voorzien van de 1 ster Beter Leven keurmerk van de Dierenbescherming.

Lees bericht

AH en Selecta starten met 20 to go-locaties en gaan de grens over

Formulenieuws – Albert Heijn en Selecta gaan de komende weken de eerste twintig to go-locaties openen. De gezamenlijk ontwikkelde to go-locaties, gebaseerd op het Foodie’s MicroMarket-concept van Selecta zijn 24/7 open en bedoeld voor kantoorlocaties. Daarnaast steekt het concept ook meteen de grens over naar België: daar krijgt het kantoor van Selecta de primeur, gevolgd door minimaal 25 andere kantoorlocaties later dit...

Lees bericht






© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid