Minouk Damen en Janka Dekker stoppen met Marketing4Results


Minouk Damen en Janka Dekker willen een volgende fase in en stoppen met Marketing4Results

Foodservicemarketing – ‘Na 16 jaar stoppen wij met Marketing4Results. Minouk Damen en ik hebben genoten van alles wat we in die jaren hebben gedaan en bereikt met ons bedrijf, de mensen die we hebben ontmoet en de collega’s waarmee we mochten werken’.

Zo begint het bericht dat Janka Dekker deelt namens haarzelf en Minouk Damen, de initiatiefnemers achter Marketing4Results. Zij gaan stoppen met hun activiteiten voor Marketing4Resuls. Niet omdat de business slecht loopt, want die loopt goed. En ook niet omdat er te weinig kansen zijn, want die zijn er ook in overvloed. Maar eenvoudigweg omdat beide eigenaren het tijd vinden voor een volgende fase. De beslissing betekent ook voor Marketing4Resuts een nieuwe fase.

Betekenisvol ondernemen

Die volgende fase vanuit Damen en Dekker gaat bestaan uit meer aandacht geven aan betekenisvol ondernemen. Zowel zakelijk als privé zijn beiden daar al een tijdje mee bezig, vanuit de overtuiging dat een bedrijf alleen toekomstbestendig is als het in de hele keten een positieve bijdrage op het gebied van milieu, mens en maatschappij levert.

Focusplaza

Het bureau en de activiteiten van Marketing4Results gaan wel door. Zo wordt Trema Foodnetwerk  overgenomen door Focusplaza, een netwerk- en adviesgroep binnen retail. Voor de overname van de activiteiten van Marketing4Results en Foodservice Denktank is een intentieverklaring getekend met The Category & Trade Company (TCTC). ‘Ook stopt mijn relatie met Minouk gelukkig niet, want ik kan me geen betere sparringpartner over nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden voorstellen! De vorm waarin we dat doen verandert alleen,’ aldus Dekker.

(In de aankomende uitgave van @FoodClicks meer over de beëindiging van de activiteiten van Minouk Damen en Janka Dekker. Nog geen abonnee? Neem hier een abonnement)

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Jubilerend Marketing4Results organiseerde zes impactvolle sessies

Jubileum – Marketing4Results bestaat vijftien jaar. Voor het marketingbureau voor foodservice reden iets waardevols te organiseren. Het werden zes sessies gewijd aan een betekenisvolle economie. Thema’s als plasticreductie, voedselverspilling, onderwijs en true pricing kwamen voorbij, met vooral schokkende cijfers. De foodsector staat voor uitdagingen en wel op korte termijn.

Lees bericht


Vertrouwen in overheid bij restaurants daalt verder

Onderzoek -  Het vertrouwen in de overheid is eind vorig jaar gedaald van 77% in maart naar 53% in november. Dat blijkt uit periodiek onderzoek via de Foodservice Denktank van Marketing4Results in samenwerking met Sligro. In dezelfde periode nam ook het verwachte omzetverlies van de restaurants verder toe, als gevolg van de coronamaatregelen.

Lees bericht

‘De helft van restaurants houdt sowieso deuren gesloten met kerst’

Onderzoek - 40% van de restaurants is volledig gesloten met kerst en biedt ook geen afhalen of bezorging aan. Als het kabinet zou besluiten dat restaurants de deuren zouden mogen openen voor gasten in de zaak (bijvoorbeeld maximaal 30 gasten), dan zou meer dan de helft geen gasten toelaten (een deel hiervan is wel open voor afhalen of bezorging). Deze conclusies komen...

Lees bericht



‘Gemiddeld restaurant mist 260.500 euro aan omzet in 2020’

Onderzoek – Gemiddeld zijn de restaurants € 260.500,- aan omzet misgelopen in 2020 als gevolg van de coronamaatregelen. 48% van de restaurants is gestart met afhalen tijdens de horecasluiting en 29% is gestart met bezorging. Dat blijkt uit een drietal metingen die Marketing4Results en groothandel Sligro over de afgelopen 3 maanden hebben gedaan in het kader van de Foodservice Denktank.

Lees bericht




© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid