Mooie Boules komt met ‘speelthuis pakketten’


Ludiek – De locaties van Mooie Boules gaan samen met spelkoning 999 Games speciale ‘speelthuis pakketten’ samenstellen. De pakketten bestaan uit verschillende kaart-, dobbel- en bordspelletjes en zijn daarnaast gevuld met Mooie Boules - en partnerproducten, zoals speciaalbieren, de eigen huiswijnen, kaas- en vleesdelicatessen.

De pakketten zijn bedoeld om de thuissituatie van mensen wat op moet fleuren. Rogier van Genugten, founder en mede-eigenaar van Mooie Boules: ‘’We hopen natuurlijk dat we onze deuren snel mogen heropenen, maar in de tussentijd willen we iedereen op afstand laten genieten van de Mooie Boules sferen.’’ Het pakket is samengesteld om te genieten met vrienden, huisgenoten en familie. Niet op locatie, maar gewoon thuis. Het leukste is misschien wel dat je het speelpakket cadeau kunt doen aan je (groot)ouders, die je in deze tijd maar al te graag een hart onder de riem wil steken. Naast de speelpakketten organiseert Mooie Boules wijnproeverijen en pubquizzen én hebben ze de karaokelijsten op Spotify gezet.

De ‘speelthuis pakketten’ zijn samengesteld in samenwerking met Swinckels, Brandt & Levie, Vinites, Grapedistrict, Boerderij De Eenzaamheid en AB InBev. De thuisbezorgservice Budbee brengt de bestellingen – geheel volgens de normen van het RIVM - langs de deuren door heel Nederland. Naast pakketten, kunnen mensen ook online het ‘boulestegoed’ aanschaffen. Zodra de horeca weer haar deuren mag openen, kunnen deze tegoedbonnen worden ingeruild op een van de Mooie Boules locaties in Amsterdam, Rotterdam, Delft, Eindhoven.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Anne&Max komt met hybride Brandt & Levie Hotdog

Formulenieuws - Fresh food & coffee café Anne&Max start met een hybride Brandt & Levie Hotdog in samenwerking met chef Samuel Levie. Het gaat om een maandspecial van de formule die gemaakt is met een worst die bestaat uit 35% groente en 65% verantwoord vlees. De hotdog is in maart te bestellen in alle dertig Anne&Max vestigingen in Nederland.

Lees bericht

ID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev

Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.

Lees bericht

Brandt & Levie en Grapedistrict komen met ‘Zwijn & Wijn’

Introductie - Twee Amsterdamse bedrijven Brandt & Levie’s en Grapedistrict komen met een nieuw product voor het borrelmoment: ‘Zwijn & Wijn’. Het gaat om een handgemaakte droge worst van beter vlees met daarin een rode wijn van een kleine wijnboer, Pedro, die is aangesloten bij Grapedistrict.

Lees bericht


Brandt & Levie worstmakers trekt Anne-Wies Bouritius aan

Benoeming – Per 1 september is Anne-Wies Bouritius gestart als nieuwe marketinglead bij Brandt & Levie worstmakers. Brandt & Levie haalde eerder dit jaar groeikapitaal op om te kunnen investeren in het team, distributie en productontwikkeling en zo een nog grotere bijdrage te leveren aan de voedseltransitie. Bovendien wil het bedrijf Europees groeien.

Lees bericht

Koen Regout nieuwe ceo Brandt & Levie

Benoeming – Met ingang van mei is Koen Regout aangetreden als de nieuwe CEO van worstmakerij Brandt & Levie. Samen met de huidige eigenaren wil hij van Brandt & Levie hèt verantwoorde worstenmerk van Europa maken.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid