Mooie Boules komt met ‘speelthuis pakketten’


Ludiek – De locaties van Mooie Boules gaan samen met spelkoning 999 Games speciale ‘speelthuis pakketten’ samenstellen. De pakketten bestaan uit verschillende kaart-, dobbel- en bordspelletjes en zijn daarnaast gevuld met Mooie Boules - en partnerproducten, zoals speciaalbieren, de eigen huiswijnen, kaas- en vleesdelicatessen.

De pakketten zijn bedoeld om de thuissituatie van mensen wat op moet fleuren. Rogier van Genugten, founder en mede-eigenaar van Mooie Boules: ‘’We hopen natuurlijk dat we onze deuren snel mogen heropenen, maar in de tussentijd willen we iedereen op afstand laten genieten van de Mooie Boules sferen.’’ Het pakket is samengesteld om te genieten met vrienden, huisgenoten en familie. Niet op locatie, maar gewoon thuis. Het leukste is misschien wel dat je het speelpakket cadeau kunt doen aan je (groot)ouders, die je in deze tijd maar al te graag een hart onder de riem wil steken. Naast de speelpakketten organiseert Mooie Boules wijnproeverijen en pubquizzen én hebben ze de karaokelijsten op Spotify gezet.

De ‘speelthuis pakketten’ zijn samengesteld in samenwerking met Swinckels, Brandt & Levie, Vinites, Grapedistrict, Boerderij De Eenzaamheid en AB InBev. De thuisbezorgservice Budbee brengt de bestellingen – geheel volgens de normen van het RIVM - langs de deuren door heel Nederland. Naast pakketten, kunnen mensen ook online het ‘boulestegoed’ aanschaffen. Zodra de horeca weer haar deuren mag openen, kunnen deze tegoedbonnen worden ingeruild op een van de Mooie Boules locaties in Amsterdam, Rotterdam, Delft, Eindhoven.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Mooie Boules lanceert ‘coronaproof arrangement’

Heropening - Nu de huidige coronamaatregelen worden versoepeld kijkt elke horecagelegenheid welke mogelijkheden er zijn. Het doe-horecaconcept Mooie Boules zet in op groepsarrangementen waarbij gasten coronaproof een paar uur kunnen borrelen met spellen in een omgebouwde speeltuin, met een borrelplank, tot nostalgische bordspellen en een potje jeu de boules.

Lees bericht

Sjors van Drie in managementteam AB InBev

Benoeming - Sjors van Drie (28) is per 1 mei 2020 de nieuwe Marketing Lead van Bierbrouwerij AB InBev. Hij was sinds 2016 als (senior) brand manager werkzaam bij de brouwer en onder meer verantwoordelijk voor de merken Bud, Hertog Jan en Leffe.

Lees bericht

Bud past ‘Whassup’ commercial aan

Campagne - Bud heeft de ‘Whassup’ commercial vernieuwd om vrienden eraan te herinneren in contact te blijven met elkaar tijdens deze periode van sociaal isolement. Bud wil met de video vrienden eraan herinneren om verbinding met elkaar te blijven zoeken in deze periode.

Lees bericht



Support Your Locals versboxen inmiddels landelijk

Maaltijdboxen – Wat ooit begon als een initiatief in Amsterdam en Utrecht is inmiddels uitgegroeid tot een landelijk netwerk; de maaltijdboxen van supportyourlocal duiken inmiddels over al op. Een steuntje in de rug voor alle lokale boeren, producenten en ondernemers.

Lees bericht

AB InBev helpt horecarelaties met extra steunpakket

Bierbrouwer – AB InBev  stelt voor alle horecaklanten en pandeigenaren huurbetaling voor de maand april uit. Daarbovenop neemt de brouwer aangebroken fusten en tankbier retour, met kosteloze vervanging door volle fusten of teruggave van liters kelderbier bij heropening van de horeca. De bierbrouwer maakte het steunpakket vandaag bekend.

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid