Moving Mountains brengt No-Pork burger
Introductie - Moving Mountains, bekend van plantaardige burgers en hot dogs, heeft na de recentelijke introductie van de sausage nu ook de No-Pork Burger op de markt gebracht. De No-Pork Burger is het alternatief voor een varkensburger. Op de Horecava konden de foodprofessionals al kennismaken met dit nieuwe veganistische product. Moving Mountains heeft met de NO-Pork Burger voor de meeste, hardlopende vleesproducten een vleesvervanger. Daar ligt ook een doel voor Moving Mountains. Het bedrijf wil een breed assortiment vleesvervangers die niet alleen populair zijn bij vegetariërs en veganisten, maar dat ook wordt gewaardeerd door flexitariërs en vleesliefhebbers. Om dit te bereiken ontwikkelt Moving Mountains producten die qua uiterlijk, smaak, geur en bite zo dicht mogelijk in de buurt van dierlijk vlees komen. Naast de plant-based burgers, hot dogs en sausage komt daar nu de No-Pork Burger bij. EU-distributeur is Jan Zandbergen in Veenendaal. No-Pork Burger De No-Pork Burger is volledig op planten gebaseerd en bevat natuurlijke ingrediënten waaronder oesterzwammen en bieten. Deze burgers bevatten ook geen cholesterol, zijn vrij van hormonen en antibiotica en zijn rijk aan plant-proteïnen. De No-Pork Burger is verkrijgbaar in formaat van 113,5g en kan als klassieke burger geserveerd worden en als alternatief voor consumenten die de smaak van varken prefereren. De Moving Mountains-producten zijn niet meer exclusief voor de foodservicemarkt. Diverse producten zijn opgenomen door supermarktketens. Zo is de No-Pork Burger opgenomen in het assortiment van de Britse supermarktketen Sainsbury’s. En sinds begin dit jaar zijn de plant-based Moving Mountains burger en sausage bij Jumbo in Nederland verkrijgbaar. Bron: @FoodClicks Introductie - Moving Mountains, bekend van plantaardige burgers en hot dogs, heeft na de recentelijke introductie van de sausage nu ook de No-Pork Burger op de markt gebracht. De No-Pork Burger is het alternatief voor een varkensburger. Op de Horecava konden de foodprofessionals al kennismaken met dit nieuwe veganistische product. Moving Mountains heeft met de NO-Pork Burger voor de meeste, hardlopende vleesproducten een vleesvervanger. Daar ligt ook een doel voor Moving Mountains. Het bedrijf wil een breed assortiment vleesvervangers die niet alleen populair zijn bij vegetariërs en veganisten, maar dat ook wordt gewaardeerd door flexitariërs en vleesliefhebbers. Om dit te bereiken ontwikkelt Moving Mountains producten die qua uiterlijk, smaak, geur en bite zo dicht mogelijk in de buurt van dierlijk vlees komen. Naast de plant-based burgers, hot dogs en sausage komt daar nu de No-Pork Burger bij. EU-distributeur is Jan Zandbergen in Veenendaal. No-Pork Burger De No-Pork Burger is volledig op planten gebaseerd en bevat natuurlijke ingrediënten waaronder oesterzwammen en bieten. Deze burgers bevatten ook geen cholesterol, zijn vrij van hormonen en antibiotica en zijn rijk aan plant-proteïnen. De No-Pork Burger is verkrijgbaar in formaat van 113,5g en kan als klassieke burger geserveerd worden en als alternatief voor consumenten die de smaak van varken prefereren. De Moving Mountains-producten zijn niet meer exclusief voor de foodservicemarkt. Diverse producten zijn opgenomen door supermarktketens. Zo is de No-Pork Burger opgenomen in het assortiment van de Britse supermarktketen Sainsbury’s. En sinds begin dit jaar zijn de plant-based Moving Mountains burger en sausage bij Jumbo in Nederland verkrijgbaar. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne
Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.
Lees berichtLuuk Scholte nieuwe algemeen directeur Greendish
Benoeming - Voormalig directeur Horecava Luuk Scholte is per februari 2024 gestart als algemeen directeur van Greendish. Hij volgt in deze functie Michael Salmagne op.
Lees berichtHorecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen
Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...
Lees berichtSjoerd Mampaeij wint het NK Lekkerste Broodje 2024
Wedstrijd - Sjoerd Mampaeij van restaurant Midas in Woerden heeft tijdens de Horecava de 39ste editie van het NK Lekkerste Broodje op zijn naam geschreven. Hij wist de jury unaniem te overtuigen met zijn Broodje Beef Teriyaki.
Lees berichtTawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar winnaar NK Pizza bakken 2024
Wedstrijd - Tawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar in Amsterdam heeft het NK Pizza bakken 2024 op de Horecava gewonnen. De jury was vol lof over zijn deeg en kooktechnieken. De ondernemer toonde zich na afloop verbaasd, omdat hij erg heeft getwijfeld of hij wel mee moest doen met de wedstrijd, want eigenlijk had hij geen tijd.
Lees berichtTer Marsch & Co pakt wéér goud tijdens NK Lekkerste Burger
Wedstrijd - Andy Hoogvliets van Ter Marsch & Co Rotterdam heeft goud gepakt tijdens het NK Lekkerste Burger 2024 op de Horecava. Daarmee raakt de prijzenkast van de burgerboetiek nog voller dan hij al was.
Lees bericht