Moving Mountains brengt No-Pork burger


Introductie - Moving Mountains, bekend van plantaardige burgers en hot dogs, heeft na de recentelijke introductie van de sausage nu ook de No-Pork Burger op de markt gebracht. De No-Pork Burger is het alternatief voor een varkensburger. Op de Horecava konden de foodprofessionals al kennismaken met dit nieuwe veganistische product. Moving Mountains heeft met de NO-Pork Burger voor de meeste, hardlopende vleesproducten een vleesvervanger. Daar ligt ook een doel voor Moving Mountains. Het bedrijf wil een breed assortiment vleesvervangers die niet alleen populair zijn bij vegetariërs en veganisten, maar dat ook wordt gewaardeerd door flexitariërs en vleesliefhebbers. Om dit te bereiken ontwikkelt Moving Mountains producten die qua uiterlijk, smaak, geur en bite zo dicht mogelijk in de buurt van dierlijk vlees komen. Naast de plant-based burgers, hot dogs en sausage komt daar nu de No-Pork Burger bij. EU-distributeur is Jan Zandbergen in Veenendaal. No-Pork Burger De No-Pork Burger is volledig op planten gebaseerd en bevat natuurlijke ingrediënten waaronder oesterzwammen en bieten. Deze burgers bevatten ook geen cholesterol, zijn vrij van hormonen en antibiotica en zijn rijk aan plant-proteïnen. De No-Pork Burger is verkrijgbaar in formaat van 113,5g en kan als klassieke burger geserveerd worden en als alternatief voor consumenten die de smaak van varken prefereren. De Moving Mountains-producten zijn niet meer exclusief voor de foodservicemarkt. Diverse producten zijn opgenomen door supermarktketens. Zo is de No-Pork Burger opgenomen in het assortiment van de Britse supermarktketen Sainsbury’s. En sinds begin dit jaar zijn de plant-based Moving Mountains burger en sausage bij Jumbo in Nederland verkrijgbaar. Bron: @FoodClicks Introductie - Moving Mountains, bekend van plantaardige burgers en hot dogs, heeft na de recentelijke introductie van de sausage nu ook de No-Pork Burger op de markt gebracht. De No-Pork Burger is het alternatief voor een varkensburger. Op de Horecava konden de foodprofessionals al kennismaken met dit nieuwe veganistische product. Moving Mountains heeft met de NO-Pork Burger voor de meeste, hardlopende vleesproducten een vleesvervanger. Daar ligt ook een doel voor Moving Mountains. Het bedrijf wil een breed assortiment vleesvervangers die niet alleen populair zijn bij vegetariërs en veganisten, maar dat ook wordt gewaardeerd door flexitariërs en vleesliefhebbers. Om dit te bereiken ontwikkelt Moving Mountains producten die qua uiterlijk, smaak, geur en bite zo dicht mogelijk in de buurt van dierlijk vlees komen. Naast de plant-based burgers, hot dogs en sausage komt daar nu de No-Pork Burger bij. EU-distributeur is Jan Zandbergen in Veenendaal. No-Pork Burger De No-Pork Burger is volledig op planten gebaseerd en bevat natuurlijke ingrediënten waaronder oesterzwammen en bieten. Deze burgers bevatten ook geen cholesterol, zijn vrij van hormonen en antibiotica en zijn rijk aan plant-proteïnen. De No-Pork Burger is verkrijgbaar in formaat van 113,5g en kan als klassieke burger geserveerd worden en als alternatief voor consumenten die de smaak van varken prefereren. De Moving Mountains-producten zijn niet meer exclusief voor de foodservicemarkt. Diverse producten zijn opgenomen door supermarktketens. Zo is de No-Pork Burger opgenomen in het assortiment van de Britse supermarktketen Sainsbury’s. En sinds begin dit jaar zijn de plant-based Moving Mountains burger en sausage bij Jumbo in Nederland verkrijgbaar. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Horeca Bingo Spektakel trekt 45.000 bezoekers

Groothandel – Het door Bidfood in samenwerking met de Horecava, Horecabrains en diverse partners georganiseerde Horeca Bingo Spektakel trok gisteravond 45.000 online kijkers. De avond vol entertainment werd gepresenteerd door Ruben Nicolai met muziekentertainment van onder andere André Hazes en René le Blanc.

Lees bericht





Programma Horecava Limited krijgt vorm met expertsessies

Beurzen – Tijdens de Horecava Limited staan diverse talkshows, expertsessies, tastings, award uitreikingen, start-up pitches en masterclasses centraal met bijzondere ondernemers. Onderwerpen die worden aangesneden hebben betrekking op veranderend consumentengedrag, personeel, nieuwe verdienmodellen, nieuwe producten en de toekomst van de horeca.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid