Na Hoop en Geloof komt Grolsch met Liefde


Introductie - Bierbrouwer Grolsch komt met haar derde limited edition specaalbier: Liefde. Eerder dit jaar werden Geloof en Hoop gelanceerd, later dit jaar volgt tot slot Geluk.

De vier thema’s zijn gebaseerd op de blaadjes van een klavertjevier, een krachtig en herkenbaar symbool dat staat voor voorspoed en zijn bedoeld om mensen in coronatijd een hart onder de riem te steken.. De bieren verschijnen in gelimiteerde oplage.

Herfstbier Liefde

Grolsch Liefde is een herfst bock met 6,7% alcohol en gebrouwen met de speciale Doi Saket koffie van koffiebranderij Peeze. Naast de koffie zijn aroma’s van melkchocolade te herkennen. Het bier heeft een intens donkere rode kleur, wat verwijst naar de kleur van de liefde. Meesterbrouwer Marc Janssen hierover: ‘Met het derde bier van 2021 wil ik de liefde vieren. En liefde vier je niet alleen. Daarom zijn we samen met koffiebranderij Peeze op zoek gegaan naar iets bijzonders, en dat is gelukt’.

Verkrijgbaarheid

Grolsch Liefde is beperkt verkrijgbaar. Het bier wordt vanaf week 42 op fust verkocht bij Grolsch Proeverij Cafés door het hele land en is in beugelfles (45 cl) verkrijgbaar bij Mitra slijterijen.

Bron: Grolsch/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Grolsch laat Meesterbrouwer klant adviseren

Actie - Winkelbezoekers kunnen voortaan ‘Advies van de Meesterbrouwer’ van Grolsch vragen voor een passend biertje. De bierbrouwer heeft een interactief display ontwikkeld, waar consumenten een Grolsch bier kunnen scannen en advies krijgen van Meesterbrouwer Marc Janssen.

Lees bericht



Grolsch en Qredits gaan horeca financieel helpen

Financiering - Bierbrouwerij Koninklijke Grolsch en kredietverstrekker Qredits gaan samenwerken om horecaondernemers vooruit te helpen als zij daar behoefte aan hebben in deze tijd. De twee bedrijven slaan de handen ineen en faciliteren een speciale kredietvorm voor klanten en potentiële klanten van de Enschedese bierbrouwer.

Lees bericht



Duurzaamste Jumbo vandaag geopend door minister van Defensie

Supermarkt - Jumbo heeft vanochtend het meest duurzaam ontworpen supermarktpand van de Benelux geopend in Goor. De nieuwe Jumbo winkel van ondernemers en broers Tijn en Niek Leussink, is hét visitekaartje van Jumbo op het gebied van duurzaamheid. Diverse duurzaamheidsaspecten zorgen voor een totale BREEAM-ontwerpscore van 90,79%, wat de hoogste classificatie ‘Outstanding’ betekent. De winkel werd geopend door minister van...

Lees bericht

Asahi (Grolsch) introduceert nieuwe hard seltzer Viper

Introductie - Vanaf maart 2021 brengt Koninklijke Grolsch - onderdeel van Asahi - een hard seltzer onder het merk Viper op de markt. Met de introductie van deze licht alcoholische drank wordt ingespeeld op de huidige trend naar licht alcoholische dranken. Bovendien is het de eerste hard seltzer in Nederland die naast blik ook in fles verkrijgbaar is.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid