Nederlandse startup komt met hartige hamburgerbollen en zoete verwenbollen


Introductie – De Nederlandse startup No Fairytales komt dit voorjaar met hartige hamburgerbollen en zoete verwenbollen. De bollen zijn verrijkt met 33 procent groente. Eerder introduceerde het bedrijf al kleurrijke groentetortilla’s in de smaken rode biet en wortel. No Fairytales wil, mensen verrassen en aanzetten tot het eten van meer producten met meer groente. Bij voorkeur producten die veel gegeten worden. Bernadette Kooijman, oprichtster van No Fairytales: “Onze nieuwe hamburgerbollen en verwenbollen zijn dat. Zo zijn de verwenbollen een prima alternatief voor de bekende en veel gegeten krentenbollen, alleen bevatten zij meer groente.” Hamburgerbollen De nieuwe hamburgerbollen zijn verkrijgbaar in de smaken pittige paprika-chili en kruidige tomaat knoflook-ui. In de zachte bollen zit 33 procent groente en veel vezels. Verder maakt  No Fairytales in de tomaat knoflook-ui variant zoveel mogelijk resttomaten uit Nederland (80%). Verwenbollen Naast de hamburgerbollen introduceert No Fairytales zoals gezegd een zoete wortel-anijs verwenbol als alternatief of aanvulling op de Hollandse krentenbol. Kooijman: “De verwenbollen zijn geïnspireerd op de traditionele anijsbroodjes, ook wel Krollen, Spouwers of Krachels genoemd.. Startup No Fairytales lanceerde twee jaar geleden als startup ’s werelds eerste groentetortilla’s. In Nederland zijn de producten niet alleen in Nederland te koop, maar ook in België, Zweden en Denemarken.Het bedrijf werkt samen in de foodservicemarkt met Bakerstreet bij onder andere Deli2go bij Shell en restaurantketen De Beren. Bron: @FoodClicks Introductie – De Nederlandse startup No Fairytales komt dit voorjaar met hartige hamburgerbollen en zoete verwenbollen. De bollen zijn verrijkt met 33 procent groente. Eerder introduceerde het bedrijf al kleurrijke groentetortilla’s in de smaken rode biet en wortel. No Fairytales wil, mensen verrassen en aanzetten tot het eten van meer producten met meer groente. Bij voorkeur producten die veel gegeten worden. Bernadette Kooijman, oprichtster van No Fairytales: “Onze nieuwe hamburgerbollen en verwenbollen zijn dat. Zo zijn de verwenbollen een prima alternatief voor de bekende en veel gegeten krentenbollen, alleen bevatten zij meer groente.” Hamburgerbollen De nieuwe hamburgerbollen zijn verkrijgbaar in de smaken pittige paprika-chili en kruidige tomaat knoflook-ui. In de zachte bollen zit 33 procent groente en veel vezels. Verder maakt  No Fairytales in de tomaat knoflook-ui variant zoveel mogelijk resttomaten uit Nederland (80%). Verwenbollen Naast de hamburgerbollen introduceert No Fairytales zoals gezegd een zoete wortel-anijs verwenbol als alternatief of aanvulling op de Hollandse krentenbol. Kooijman: “De verwenbollen zijn geïnspireerd op de traditionele anijsbroodjes, ook wel Krollen, Spouwers of Krachels genoemd.. Startup No Fairytales lanceerde twee jaar geleden als startup ’s werelds eerste groentetortilla’s. In Nederland zijn de producten niet alleen in Nederland te koop, maar ook in België, Zweden en Denemarken.Het bedrijf werkt samen in de foodservicemarkt met Bakerstreet bij onder andere Deli2go bij Shell en restaurantketen De Beren. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws


{if '1' == '1'}

Shell-winkels steeds belangrijker in transitieproces

Interview - De media staan bol van de berichten over de transitie waarin olieconcern Shell momenteel zit. Het gaat dan om de omschakeling van fossiele brandstoffen naar andere, lees: duurzame, energiebronnen. Parallel aan deze ontwikkeling kijkt Shell ook anders naar de rol van hun tankstations en vooral de shops. Vandaag opende Shell de eerste locatie met het nieuwe Shell Caf...

Lees bericht

Shell opent binnenkort aan A16 nieuwe format ‘Shell Café’

Petrol - Shell opent binnenkort de nieuwe shopformule, waar eatertainment en gastbeleving een centrale rol spelen. Het nieuwe shopconcept voor bemande tankstations dat gepresenteerd wordt onder de naam Shell Café krijgt een zogenaamde ‘hygge-ambiance’ en zal als eerste te zien zijn bij Shell-tankstation Sandelingen Oost aan de A16 bij Hendrik-Ido-Ambacht.

Lees bericht




Coca-Cola in actie met horecaketen De Beren en het Rode Kruis

Actie – Coca-Cola Nederland heeft de actie ‘Making A Difference’ verlengd met een speciale december-editie. De actie, waarbij gezinnen die het hard nodig hebben, werden verrast met maaltijdvouchers voor lokale horecapartners van het frisdrankmerk, wordt nu ook ingezet voor circa 750 gezinnen die afhankelijk zijn van voedselhulp. De vouchers worden gekocht bij horecaketen De Beren.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid