Nederlandse startup komt met hartige hamburgerbollen en zoete verwenbollen


Introductie – De Nederlandse startup No Fairytales komt dit voorjaar met hartige hamburgerbollen en zoete verwenbollen. De bollen zijn verrijkt met 33 procent groente. Eerder introduceerde het bedrijf al kleurrijke groentetortilla’s in de smaken rode biet en wortel. No Fairytales wil, mensen verrassen en aanzetten tot het eten van meer producten met meer groente. Bij voorkeur producten die veel gegeten worden. Bernadette Kooijman, oprichtster van No Fairytales: “Onze nieuwe hamburgerbollen en verwenbollen zijn dat. Zo zijn de verwenbollen een prima alternatief voor de bekende en veel gegeten krentenbollen, alleen bevatten zij meer groente.” Hamburgerbollen De nieuwe hamburgerbollen zijn verkrijgbaar in de smaken pittige paprika-chili en kruidige tomaat knoflook-ui. In de zachte bollen zit 33 procent groente en veel vezels. Verder maakt  No Fairytales in de tomaat knoflook-ui variant zoveel mogelijk resttomaten uit Nederland (80%). Verwenbollen Naast de hamburgerbollen introduceert No Fairytales zoals gezegd een zoete wortel-anijs verwenbol als alternatief of aanvulling op de Hollandse krentenbol. Kooijman: “De verwenbollen zijn geïnspireerd op de traditionele anijsbroodjes, ook wel Krollen, Spouwers of Krachels genoemd.. Startup No Fairytales lanceerde twee jaar geleden als startup ’s werelds eerste groentetortilla’s. In Nederland zijn de producten niet alleen in Nederland te koop, maar ook in België, Zweden en Denemarken.Het bedrijf werkt samen in de foodservicemarkt met Bakerstreet bij onder andere Deli2go bij Shell en restaurantketen De Beren. Bron: @FoodClicks Introductie – De Nederlandse startup No Fairytales komt dit voorjaar met hartige hamburgerbollen en zoete verwenbollen. De bollen zijn verrijkt met 33 procent groente. Eerder introduceerde het bedrijf al kleurrijke groentetortilla’s in de smaken rode biet en wortel. No Fairytales wil, mensen verrassen en aanzetten tot het eten van meer producten met meer groente. Bij voorkeur producten die veel gegeten worden. Bernadette Kooijman, oprichtster van No Fairytales: “Onze nieuwe hamburgerbollen en verwenbollen zijn dat. Zo zijn de verwenbollen een prima alternatief voor de bekende en veel gegeten krentenbollen, alleen bevatten zij meer groente.” Hamburgerbollen De nieuwe hamburgerbollen zijn verkrijgbaar in de smaken pittige paprika-chili en kruidige tomaat knoflook-ui. In de zachte bollen zit 33 procent groente en veel vezels. Verder maakt  No Fairytales in de tomaat knoflook-ui variant zoveel mogelijk resttomaten uit Nederland (80%). Verwenbollen Naast de hamburgerbollen introduceert No Fairytales zoals gezegd een zoete wortel-anijs verwenbol als alternatief of aanvulling op de Hollandse krentenbol. Kooijman: “De verwenbollen zijn geïnspireerd op de traditionele anijsbroodjes, ook wel Krollen, Spouwers of Krachels genoemd.. Startup No Fairytales lanceerde twee jaar geleden als startup ’s werelds eerste groentetortilla’s. In Nederland zijn de producten niet alleen in Nederland te koop, maar ook in België, Zweden en Denemarken.Het bedrijf werkt samen in de foodservicemarkt met Bakerstreet bij onder andere Deli2go bij Shell en restaurantketen De Beren. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

De Broodjesbox opent eerste nieuwbouwlocatie

Petrol – Het Broodjesbox-concept van Jan Knol en Ruud Sievers heeft de eerste nieuwbouwlocatie geopend. De vestiging in Vriezenveen is de vijfde locatie van het ondernemersduo. De nieuwe lunchshop opende onlangs bij Shell Hazenpad aan de N36, aan de oostzijde.

Lees bericht


No Fairytales lanceert een verse salsa

Introductie -  No Fairytales heeft een nieuwe innovatie gelanceerd: een verse salsa gemaakt van vers gesneden groenten, zonder toegevoegde suikers, laag in kcal en Nutri-score A. De vers gesneden tomatensalsa van No Fairytales is, na het succes van de groentetortilla’s en burrito’s, het volgende product dat gelanceerd is met als doel consumenten te helpen om gemakkelijk en snel...

Lees bericht

Vital Food Group krijgt nieuwe directie

Benoeming - De directie van Vital Food Group B.V., de moederorganisatie van Bakker Bart en Bakerstreet, krijgt per 16 mei een nieuwe directie. Herbert Schalkwijk, algemeen directeur van de groep, heeft het bedrijf verlaten en wordt opgevolgd door Siad Awwad. Schalkwijk blijft wel als aandeelhouder betrokken bij de groep.

Lees bericht




Shell lanceert assortiment vega(n) broodjes en snacks

Formulenieuws – Vanaf woensdag 2 maart kunnen automobilisten langs de (snel)weg genieten van een vega(n) lunch of tussendoortje. Het gaat om producten als focaccia avocado, broodje vega bal en satébroodje. De producten zijn verkrijgbaar bij alle deli2go, deli by Shell en Shell Café locaties in Nederland.

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid