Niet meer zoeken naar eet- en drinklocaties Schiphol met app HMSHost


App – HMSHost International geeft reizigers via FLIO, de eerste wereldwijde luchthavenapp, toegang tot het aanbod van eten en drinken. De app voorziet reizigers informatie over meer dan vijftig verkooppunten van HMSHost op grote luchthavens over de hele wereld. “De FLIO-app biedt een compleet aanbod, waaronder informatie over eten en drinken op luchthavens. Dit is uitermate belangrijk voor ons en onmisbaar voor de reiziger,” aldus Marlijn van Straaten, Director Marketing and Communications bij HMSHost International. “Onze samenwerking met FLIO is een belangrijke eerste stap in de omnichannel strategie van HMSHost om via alle relevante kanalen reizigers te verbinden op onze locaties.” Het is volgens Van Straaten bekend dat reizigers vaak niet weten welke food en beverage locaties aanwezig zijn op een luchthaven en uiteindelijk het dichtstbijzijnde restaurant binnenlopen in plaats van het restaurant die past bij hun stemming of behoefte. “Door via FLIO relevante informatie over het aanbod van eten en drinken op een luchthaven te bieden, wordt deze frictie weggenomen. Bovendien draagt het bij aan ons doel om de tijd die een reiziger op een luchthaven doorbrengt, zo efficiënt en comfortabel mogelijk te maken.” Communiceren Met FLIO heeft HMSHost een platform waarop op relevante momenten direct met zijn gasten kan communiceren. De app informeert gasten waar ze op de luchthaven de eet- en drinkgelegenheden van hun voorkeur kunnen vinden en biedt kortingen in restaurants. De samenwerking gaat van start met locaties in verschillende landen, zoals Starbucks en LEON op Schiphol, in Engeland en op onder andere de toonaangevende locatie Pier Zero in Helsinki. Bron: @FoodClicks   App – HMSHost International geeft reizigers via FLIO, de eerste wereldwijde luchthavenapp, toegang tot het aanbod van eten en drinken. De app voorziet reizigers informatie over meer dan vijftig verkooppunten van HMSHost op grote luchthavens over de hele wereld. “De FLIO-app biedt een compleet aanbod, waaronder informatie over eten en drinken op luchthavens. Dit is uitermate belangrijk voor ons en onmisbaar voor de reiziger,” aldus Marlijn van Straaten, Director Marketing and Communications bij HMSHost International. “Onze samenwerking met FLIO is een belangrijke eerste stap in de omnichannel strategie van HMSHost om via alle relevante kanalen reizigers te verbinden op onze locaties.” Het is volgens Van Straaten bekend dat reizigers vaak niet weten welke food en beverage locaties aanwezig zijn op een luchthaven en uiteindelijk het dichtstbijzijnde restaurant binnenlopen in plaats van het restaurant die past bij hun stemming of behoefte. “Door via FLIO relevante informatie over het aanbod van eten en drinken op een luchthaven te bieden, wordt deze frictie weggenomen. Bovendien draagt het bij aan ons doel om de tijd die een reiziger op een luchthaven doorbrengt, zo efficiënt en comfortabel mogelijk te maken.” Communiceren Met FLIO heeft HMSHost een platform waarop op relevante momenten direct met zijn gasten kan communiceren. De app informeert gasten waar ze op de luchthaven de eet- en drinkgelegenheden van hun voorkeur kunnen vinden en biedt kortingen in restaurants. De samenwerking gaat van start met locaties in verschillende landen, zoals Starbucks en LEON op Schiphol, in Engeland en op onder andere de toonaangevende locatie Pier Zero in Helsinki. Bron: @FoodClicks  

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Horecasector richt platform op in strijd tegen personeelscrisis

Horecaplatform – Partners uit verschillende hoeken van de horeca sector richten gezamenlijk het platform mijnhorecabaan.nl op. Onder andere HMSHost International, Heineken, Coca Cola, Vrumona, McDonald’s, Restaurant Company Europe, Bidfood en Bram Ladage slaan de handen ineen om de nationale personeelscrisis aan te pakken.

Lees bericht


BackWERK en Lekkerland verlengen samenwerking

Samenwerking – Ook de komende jaren worden de bakery-cafe’s van backWERK bevoorraad door Lekkerland Nederland. Beide partijen hebben de samenwerking per april 2022 verlengd. De focus komt te liggen op verdere groei van de bakkerijketen.

Lees bericht


Erasmus MC doet gezonde voedingspilot met Health Food Wall

Zorg - De eerste Health Food Wall is nog altijd te zien op Schiphol. Sterker nog: het contract is net verlengd. Maar verder leek het een beetje stil rondom de vendingautomaat met gezonde producten. Totdat Erasmus MC in Rotterdam zich meldde met de installatie van vier automaten als pilot voor een periode van zes maanden.

Lees bericht




© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid