Nieuw Horeca City inspireert ondernemerschap


Inspiratie - Jaarlijks bezoeken tussen de 6.000 en 7.000 professionals de locatie Horeca City in Amsterdam. De plek waar ondernemers in de out-ofhomesector kunnen zien hoe zij met bier meer beleving in hun zaak kunnen creëren. De afgelopen maanden is het inspiratiecentrum van de bierbrouwer volledig op de schop gegaan. FoodClicks nam een kijkje voor de officiele opening.   Marketingverantwoordelijke voor Horeca City, Aldert Schipper: “In Horeca City willen we laten zien hoe Heineken denkt over de horeca. We hebben daarom de trademarketingafdelingen laten analyseren welke visie zij hebben op het segment van de markt dat zij bedienen. Hoe en welke producten uit het Heineken-assortiment moeten worden aangeleverd om ondernemers te helpen en te inspireren bij hun dagelijks ondernemerschap.” De voorbeelden die getoond worden in het verbouwde complex zijn legio. Aan alle details om klanten langer vast te houden of meer omzet te genereren is nagedacht.   De ideeën die worden aangedragen In Heineken City vragen geen enorme investeringen, maar geven antwoorden, die juist praktisch van aard zijn.   Bron: FoodClicks (Lees meer over Heineke City in de nieuwste uitgave van FoodClicks)

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid