Nieuw logo Top Bakkers luidt nieuwe fase in


Huisstijl – Top Bakkers heeft de huisstijl aangepast en komt eerdaags ook met een nieuwe website. Het vandaag gepresenteerde logo staat symbool voor de veranderingen en verdere ontwikkelingen van de organisatie. Het nieuwe logo laat de liefde en passie zien voor het product en het ambacht voor het bakkersval, geeft Wim Doedens, algemeen directeur van Top Bakkers B.V., aan. Het gele hart dat de geblokte boog in het vorge logo vervangt symboliseert die gedachte. Professie en eenvoud Volgens Doedens ademt het nieuwe logo professie en eenvoud uit. Met de verfrissingsslag  hoopt hij de klanten tegemoet te komen. Tijdens Gastvrij Rotterdam wordt verder tekst en uitleg gegeven over de doelstellingen en de veranderingen in huisstijl bij Top Bakkers Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Versbranches laten de kracht van speciaalzaak zien in tv-spot

Campagne –  “Vers en met liefde”; dat is de boodschap van een tv-spot die door een aantal samenwerkende versdetailhandelbranches wordt gelanceerd. Het doel is om de consument attent te maken op de aanwezigheid van deze speciaalzaken en te laten zien dat het steunen van deze ondernemers van groot belang is.

Lees bericht

Top Bakkers breidt directie uit

Benoeming - Top Bakkers heeft per 1 januari 2020 de directie uitgebreid. Naast Algemeen directeur Wim Doedens is Marco Simons (48) als Commercieel Directeur benoemd in het directieteam. De nieuwe directie wil zich in de bestaande marktsegmenten verder versterken met vernieuwende en ambachtelijke concepten en daarnaast de bake-off markt verder ontwikkelen met “het lekkerste van onze ambachtelijke bakkers”. Top Bakkers heeft hiertoe ook...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid