Nieuw management The Harbour Club voor verdere expansie
Benoeming – Restaurantconcept The Harbour Club heeft sinds deze zomer een nieuw management team aangesteld. De installatie van het nieuwe management team is bedoeld om de bedrijfsstructuur te versterken en de expansie van de groep te stimuleren.
Kyra Bommeljé is aangesteld als Director of Operations. Na ruim 10 jaar werkzaam te zijn geweest in leidende posities binnen horecabedrijven in Dubai en op de Malediven keerde zij terug en richt zij zich op de day-to-day operations voor de restaurants in Amsterdam-Oost, Den Haag en Eindhoven. Daarnaast is het management van The Harbour Club uitgebreid met de komst van Robert Raupach als Marketing Director en Nick ten Hove als Director of Food & Beverage aan boord. Beiden zijn actief voor de gehele The Harbour Club Groep. Raupach heeft de afgelopen ruim 7 jaar bij Holland Casino gewerkt en Ten Hove is afkomstig van het adviesbureau Van Spronsen & Partners. De benoemingen volgen op de eerdere aanstelling van Daniel van Ettinger als Executive Chef. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de diverse keukens en zal hij vanuit zijn vakmanschap vooral de menukaart constant innoveren. Eigenaren Richard van Leeuwen en Joost Verhoeven zijn blij met de versterking van het managementteam: “Met dit nieuwe managementteam zijn we vastbesloten om onze visie te realiseren en onze inzet voor kwaliteit en innovatie te versterken.”
The Harbour Club Theater
Naast het aansturen van de restaurants zal het nieuwe management team zich ook richten op de groei en ontwikkeling van het The Harbour Club Theater dat in het najaar zijn 3e theaterseizoen zal ingaan.
Bron: The Harbour Club/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Sligro en De Buik gaan in de Randstad samenwerken
Samenwerking – Platform De Buik en Sligro slaan de handen ineen. Vanaf september gaan de groothandel uit Veghel en het culinaire platform samenwerken. Doel is om gezamenlijk de lokale foodcultuur verder vooruit te helpen middels verkiezingen en content.
Lees berichtItaliaanse restaurants blijven populair bij Nederlanders
Onderzoek – Ondanks een lichte daling in het aantal Italiaanse restaurants in Nederland, blijft de ‘Romeinse keuken’ onverminderd populair. Dat komt vooral omdat de pizzaketens als NY Pizza en Domino’s fors blijven groeien. Dit blijkt uit een analyse van horeca-adviesbureau Van Spronsen & Partners over de Italiaanse restaurants.
Lees berichtPannenkoekenrestaurants doen het goed
Analyse - Pannenkoekenrestaurants in Nederland doen het goed . Door een efficiënte bedrijfsvoering, aantrekkelijke prijsstelling en gunstige locaties, weten zij blijvend mensen te trekken. Bovendien lijken personeelstekorten in deze branche niet aan de orde te zijn. Dat meldt ABN Amro in een analyse van de leisuremarkt.
Lees berichtDineren met ‘Le Petit Chef’ in Brasserie De Roode Leeuw
Horecaconcept – Amsterdam is een nieuw culinair concept rijker met ‘Le Petit Chef’ in Brasserie De Roode Leeuw. Deze unieke dinershow combineert culinaire hoogstandjes met een verfijnde 3D-cinema. Na shows in onder andere Parijs, Londen en New York, is Amsterdam de volgende locatie waar mensen de show kunnen gaan zien.
Lees berichtING Research: ‘Hand op de knip in horeca is tijdelijk’
Analyse – Ondanks dat de Nederlandse economie fors groeit, was de consument voorzichtig met het uitgeven van geld. Voor een deel is dat volgens ING Research te verklaren door de hoge inflatieperceptie bij de consument, maar ook het slechte weer speelde een rol. Vooral voor de horeca. De ontwikkelingen zijn in ieder geval tijdelijk. Over de tweede helft van het jaar...
Lees berichtVerkoop vleesvervangers cateraars en horeca verdubbeld
Analyse - Plantaardige zuivel en vleesvervangers zijn in de afgelopen twee jaar fors gegroeid binnen foodservice. De totale verkoop van vleesvervangers aan catering en horeca is in twee jaar tijd meer dan verdubbeld, zo laat ProVeg Nederland weten op basis van cijfers van Foodstep. Met name zuivel werd minder verkocht.
Lees bericht