Nieuw shopconcept ‘Effe Lekker’ van Den Hartog geopend


Interieur van het nieuwe Effe Lekker-concept van Den Hartog

Petrol – Aan de Nieuwe Tiendweg in Krimpen aan den IJssel (ZH) is vrijdag de eerste vestiging geopend van het nieuwe shopconcept ‘Effe Lekker’. Het is de eerste locatie van Effe Lekker. Later dit jaar volgt een tweede locatie.

Het concept is ontwikkeld door verschillende partijen, waaronder AB interieurbouw, BuroWauw, Carfood Motorbrandstoffen, Extensief en systeemgastronoom Rob Doorn. De sinds 1 mei aangetrokken manager Wichert Hein Van Dijk bij Carfood Motorbrandstoffen, heeft als voormalig Lidl-supermarktmanager een centrale rol gespeeld in het ontwikkelingsproces van de nieuwe shopformule.

Kwalitatief

Het hart van ‘Effe Lekker’ is een halfautomatische baristamachine. Deze staat opgesteld achter een counter, waar tevens een beperkt, maar gericht kwalitatief assortiment broodjes, koeken en andere snacks worden gepresenteerd. Er is bewust gekozen om het assortiment niet te breed te maken, om het shopconcept efficiënt voor medewerkers, maar de keuze ook voor de klanten overzichtelijk te houden.

Snelheid

Snelheid van afhandelen is een ander belangrijk aspect van Effe Lekker, daarom staan diverse technische apparaten opgesteld om medewerkers in staat te stellen snel een standaard kwaliteit product te laten serveren aan de klanten. “Het assortiment kan afhankelijk van de seizoenen veranderen, laat Van Dijk weten. De klant bepaalt. “Desnoods gaan we van de winter oliebollen bakken als de klant daarom vraagt,” aldus de manager.

Carfood

Het ESSO-tankstation in Krimpen aan den IJssel is onderdeel van het netwerk van brandstoffen- en olieleverancier Den Hartog BV uit Groot-Ammers. Carfood Motorbrandstoffen maakt daarvan onderdeel uit. Den Hartog heeft zo’n 20 tankstations met de merken ESSO en het eigen merk GT24 op verschillende plaatsen in het land.

(In de aankomende uitgave van @FoodClicks meer over dit nieuwe shopconcept en de toekomstplannen Den Hartog. Nog geen abonnee? Neem hier een abonnement)

Bron: @FoodClicks

De Shop is overzichtelijk gehouden en heeft een smal, maar gericht kwalitatief assortiment
Ondernemers kunnen meer 'sturen' in de consumenten keuze via een kopschap

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Eerste PostNl Businesspoint bij Shell Serva Amersfoort

Petrol – De ruimte was er en de motivatie om iets meer met postbussen te doen was er. Na het faillissement van kantoorboekhandelsketen Office Center kwam er in de keistad ruimte voor een nieuw PostNL Businesspoint. Shell Serva in Amersfoort zag er brood in, maar wilde van de ruimte wel iets meer maken dan een ‘truttig puntje van PostNL’.

Lees bericht


CRS-Vending Towers gewrapt als Rockstar Tower

Activatie – Rockstar Energy Drink is geïntroduceerd en dat moet het land weten ook. In samenwerking met Convenience Retail Solutions (CRS), een onderdeel van Lekkerland, is samen met frisdrankproducent Vrumona een Rockstar Energy Drink Vending Tower neergezet bij een locatie van De Haan Minerale Oliën.

Lees bericht



SWO De Splinter wijzigt naam in GemaQ en gaat adviseren

Petrol – De wereld van tankstations verandert en dus verandert SWO De Splinter. Niet alleen krijgt de inkoop- en samenwerkingsorganisatie een nieuwe naam, ook de dienstverlening wordt uitgebreid. Er moet meer maatwerk worden geleverd voor de leden, zei voorzitter Rob van Herpen. Voor de nieuwe naam, is een oude naam nieuw leven ingeblazen, namelijk GemaQ.

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid