Nieuw: Tony’s Street Food bij Esso Den Bout

Petrol - Esso Den Bout aan de A15 bij Hardinxveld-Giessendam is vernieuwd. Belangrijk speerpunt van het station nu is de Tony’s Street Food. Via dit all-American diningconcept serveert de Esso nu 24/7 vers bereide specialiteiten, zoals broodjes, tosti’s, burgers, warme & zoete snacks, sappen en de beste koffie. In de shop is gekozen voor een extra uitgebreid to go-assortiment.
Esso Den Bout is per december vorig jaar onderdeel geworden van het netwerk van De Haan Minerale Oliën (DHMO). Het werd samen met Esso ‘Hondsrugweg’ in Emmen overgenomen. Den Bout is nu de eerste van de twee locaties, die het Tony’s Street Food-concept in huis heeft gehaald. Tony’s Street Food concept is het uitgebreide shopconcept van Tony’s, waarbij de service, het assortiment en future proof concepten centraal staan. Of de klant op zoek is naar ontbijt, lunch, avondeten of een heerlijk bakje koffie, bij Tony’s Street Food is het verkrijgbaar, aldus DHMO. De all-day kitchen is geopend op de Rijksweg A15 en is 24/7 open voor bezoekers. Gasten kunnen gebruikmaken van het zitgedeelte, waarbij men op het gemak een hapje kan eten en drinken.
Orderkiosk
In de shop kunnen klanten gebruikmaken van reguliere kassa, maar zichzelf ook snel en makkelijk bedienen via de Tony’s orderkiosk. Hiermee kan de klant zoetwaren, dranken, broodjes, telefoonkaarten, autogebonden items en giftcards afrekenen. Daarnaast bevat Tony’s-shop ook een Lavazza-koffiemodule, waaruit biologische koffie wordt geserveerd. Omdat het Tony’s-concept is ingesteld op gemak en snelheid, is verder het to go-aanbod extra uitgebreid.
Beeldmerk
Tony’s is onderdeel van familiebedrijf DHMO. Tony de Haan, derde generatie werkzaam binnen het petrolbedrijf, stond persoonlijk model voor het beeldmerk van Tony’s. Tony’s kent inmiddels meerdere concepten, zo is er naast Tony’s Street Food ook Tony’s coffee & more.
Bron: @FoodClicks
Auteur: M.Louws
Gerelateerd nieuws
Na de pizza-automaat nu de Noodle vendingmachine
Mobiliteit – Het kon niet uitblijven; na vendingmachines met allerhande food- en nonfoodproducten en de pizza-automaat, staat er nu ook een Noodle vendingmachine. De eerste volgens De Haan Minerale Oliën.
Lees berichtDiego’s slaat met gastronomisch streetfood nieuwe weg in
Horecaconcept – Na vier jaar zijn befaamde burgers te hebben geserveerd in restaurant Diego’s Burgers in Rotterdam, vond Diego Buik het tijd voor een nieuw concept. Dat nieuwe concept is breder en richt zich meer op gastronomisch streetfood.
Lees berichtShell station Oeijenbraak in Brabant wint Shells Barista Cup
Petrol - Voor de vierde keer organiseerde Shell samen met Selecta, Bakerstreet, Lattiz en Alpro de ‘Barista Cup’. De grote finale van de Barista Cup 2022 werd gehouden op 25 januari 2023 bij Selecta waar Baristas van Shell stations uit Nederland, België, Luxemburg én Frankrijk tegen elkaar streden voor de titel ‘Beste Barista op de weg’. Winnaar is Janske van Shell ‘Oeijenbraak’, gelegen...
Lees berichtDe Haan Tankstations & Tony’s testen samenwerking met XXL Nutrition
Petrol – De Haan Minerale Oliën is een samenwerking gestart met XXL Nutrition. In de locatie van De Haan Donkersloot in Ridderkerk staan de sportsupplementen van het merk in een eigen herkenbaar schap.
Lees berichtMan Met Bril wil ’s werelds eerste koffiehotel openen
Hotel – Het Rotterdamse koffiemerk Man Met Bril Koffie wil in de Maasstad het eerste koffiehotel ter wereld openen. Het koffiehotel met 20 kamers en studio’s moet de deuren openen in de zomer van 2023 aan de Linker Rottekade in Crooswijk. Initiatiefnemer van het koffiehotel is Paul Sharo van Man, eigenaar van Man Met Bril Koffie.
Lees berichtNestlé wil koffieketen verder verduurzamen met plan 2030
Koffie - Nescafé - het grootste koffiemerk van Nestlé en 's werelds meest gedronken koffie - introduceert een omvangrijk programma met de ambitie de wereldwijde koffieteelt te verduurzamen: Nescafé Plan 2030. Het plan stimuleert de regeneratieve landbouw en moet het CO2-gebruik in de koffieketen verminderen.
Lees bericht