Nieuw: Tony’s Street Food bij Esso Den Bout
Petrol - Esso Den Bout aan de A15 bij Hardinxveld-Giessendam is vernieuwd. Belangrijk speerpunt van het station nu is de Tony’s Street Food. Via dit all-American diningconcept serveert de Esso nu 24/7 vers bereide specialiteiten, zoals broodjes, tosti’s, burgers, warme & zoete snacks, sappen en de beste koffie. In de shop is gekozen voor een extra uitgebreid to go-assortiment.
Esso Den Bout is per december vorig jaar onderdeel geworden van het netwerk van De Haan Minerale Oliën (DHMO). Het werd samen met Esso ‘Hondsrugweg’ in Emmen overgenomen. Den Bout is nu de eerste van de twee locaties, die het Tony’s Street Food-concept in huis heeft gehaald. Tony’s Street Food concept is het uitgebreide shopconcept van Tony’s, waarbij de service, het assortiment en future proof concepten centraal staan. Of de klant op zoek is naar ontbijt, lunch, avondeten of een heerlijk bakje koffie, bij Tony’s Street Food is het verkrijgbaar, aldus DHMO. De all-day kitchen is geopend op de Rijksweg A15 en is 24/7 open voor bezoekers. Gasten kunnen gebruikmaken van het zitgedeelte, waarbij men op het gemak een hapje kan eten en drinken.
Orderkiosk
In de shop kunnen klanten gebruikmaken van reguliere kassa, maar zichzelf ook snel en makkelijk bedienen via de Tony’s orderkiosk. Hiermee kan de klant zoetwaren, dranken, broodjes, telefoonkaarten, autogebonden items en giftcards afrekenen. Daarnaast bevat Tony’s-shop ook een Lavazza-koffiemodule, waaruit biologische koffie wordt geserveerd. Omdat het Tony’s-concept is ingesteld op gemak en snelheid, is verder het to go-aanbod extra uitgebreid.
Beeldmerk
Tony’s is onderdeel van familiebedrijf DHMO. Tony de Haan, derde generatie werkzaam binnen het petrolbedrijf, stond persoonlijk model voor het beeldmerk van Tony’s. Tony’s kent inmiddels meerdere concepten, zo is er naast Tony’s Street Food ook Tony’s coffee & more.
Bron: @FoodClicks
Auteur: M.Louws
Gerelateerd nieuws
Bijna kwart haalt bestelling bij koffie- of lunchketen af
Onderzoek - Bezoekers van koffie- of lunchketens halen bijna een kwart (24%) van de bestellingen af. Het vaakst bestaat de bestelling uit eten én drinken (47%). En Dunkin’ is populairder onder jongvolwassenen dan onder oudere leeftijdsgroepen.
Lees berichtBakker Bart terug in hartje Nijmegen
Formulenieuws - Na een maand van verbouwing is aan de Broerstraat in Nijmegen de nieuwe Bakker Bart geopend. De winkel heeft een volledig nieuwe uitstraling en indeling, met elementen uit het nieuwe Bakker Bart-concept. De focus ligt op de broodjescorner, de bestelopties, zoals dubbele bestelzuilen en een orderstatusscherm.
Lees berichtNespresso introduceert feloranje Travel Mug
Introductie - Nespresso viert Koningsdag met de introductie van de multifunctionele Travel Mug in een nieuwe koninklijke kleur. Daarnaast gaat het koffiemerk recepten aanbieden voor een warme koffieboost of een verkoelende koffiecocktail.
Lees berichtDunkin’ introduceert abonnement met koffie voor €1
Formulenieuws – Koffie- en bakkerijketen Dunkin' introduceert het Dunkin' Koffie Abonnement in Nederland en België. Vanaf donderdag 11 april kunnen koffieliefhebbers elke dag genieten van maximaal drie warme dranken voor slechts €1 per dag.
Lees berichtInspirerend Amsterdam Coffee Festival 2024
Vakbeurzen - Klein, overzichtelijk, maar vooral inspirerend. Zo kunnen we het Amsterdam Coffee Festival in de Amsterdamse Gasfabriek wel samenvatten, die van 4 tot en met 6 april werd gehouden. Op dit driedaagse vakevent staan koffie en thee centraal en alles wat daarbij komt kijken op het gebied van techniek, verpakking en hulpmiddelen om de smaak en de beleving verder te vergroten.
Lees berichtSodexo zet koffiekopjes in gemaakt van koffieafval
Catering – Coffee Based en Sodexo introduceren een innovatieve herbruikbare koffiebeker gemaakt uit koffieafval. De circulaire koffiebeker is gemaakt met Nederlandse koffievliesjes, die vrijkomen bij het branden van koffiebonen én volledig gemaakt van plantaardige materialen.
Lees bericht