Nieuwe campagne Crisp zet eigen telers en kwekers centraal


Nieuwe campagne Crisp met daarin de eigen telers in de hoofdrol

Campagne – Crisp, de supermarkt-app voor vers eten, start een nieuwe campagne, waarin de eigen Nederlandse boeren, telers en kwekers van Crisp centraal staan. Het merk wil met de campagne laten zien dat Crisp voor een voedselsysteem staat waarin lokaal eten en drinken belangrijk is.

De nieuwe campagne draait om de vraag “Waar komt ons eten vandaan?” Bij Crisp komt het eten direct van de bron zonder omwegen of plastic zakjes, en zonder dat dit op het supermarktschap ligt te wachten om gekocht te worden. Want wat via de app wordt besteld komt vrijwel rechtstreeks uit de Noordzee, uit de oven van de bakker of is vers geplukt bij de kweker.

In de commercial neemt een meisje de kijker mee op avontuur langs deze vindplaatsen van vers eten uit het seizoen. Met de eigen makers en kwekers in beeld. De campagne is vanaf maandag zichtbaar via een commercial op alle grote zenders op televisie en wordt opgevolgd met een abri campagne, ondersteund met social content. De campagne is ontwikkeld in nauwe samenwerking met dentsuACHTUNG!, sinds de oprichting vier jaar geleden partner van Crisp.

Bron: Crisp/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

PLNT introduceert kant & klare Vegan Beef Wellington

Introductie - PLNT heeft speciaal voor het Paas-assortiment de eerste kant-en-klare Vegan Beef Wellington in Nederland ontwikkeld. Volgens producent Future Food Group in Veenendaal zijn er meerdere initiatieven geweest, maar is er nu een Vegan Beef Wellington die net zo sappig en lekker is als het origineel.

Lees bericht










© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid