Nieuwe Fuze Tea is zowel warm als koud te drinken
Frisdrank – De commercial wordt al vertoond; een nieuwe variant Fuze Tea voor de komende wintermaanden met een nieuwe smaak (zwarte thee, appel en kaneel), maar... des te opvallender: de variant is zowel koud (onderweg) als warm (thuis op de bank) te drinken. Hierdoor kunnen de ijstheeliefhebbers het drankje in een mok in de magnetron opwarmen en er ook warm van genieten. De nieuwe ijsthee-variant van Coca-Cola wordt ondersteund door de campagne ‘This Winter, me time is Fuze Tea Winter tea time’. Zeker de decembermaand staat bol van de 'sociale' activiteiten, zoals cadeautjes kopen, Kerst en eindejaarfeestjes op het werk en bij vrienden. Een avondje alleen is dan wel zo lekker, volgens de boodschap van de commercial. Daarom vertelt het verhaal dat je bij thuiskomst Fuze Tea inschenkt in een mok, deze 60 seconden in de magnetron zet en vervolgens van de warme drank geniet en tot rust komt. Lage calorieën Net zoals de andere Fuze Tea fusion varianten is de zwarte thee, appel en kaneel laag in calorieën en gemaakt met thee die afkomstig is van Rainforest Alliance Certified™-theeproducenten. Dat staat voor duurzame landbouw, instandhouding van natuurlijke hulpbronnen en het welzijn van de lokale gemeenschap en werknemers. De Fuze Tea, zwarte thee appel en kaneel is verkrijgbaar bij supermarkten en bij verschillende on-the—locaties in een 100 procent recyclebare 400ml PET-fles. Bron: @FoodClicks Frisdrank – De commercial wordt al vertoond; een nieuwe variant Fuze Tea voor de komende wintermaanden met een nieuwe smaak (zwarte thee, appel en kaneel), maar... des te opvallender: de variant is zowel koud (onderweg) als warm (thuis op de bank) te drinken. Hierdoor kunnen de ijstheeliefhebbers het drankje in een mok in de magnetron opwarmen en er ook warm van genieten. De nieuwe ijsthee-variant van Coca-Cola wordt ondersteund door de campagne ‘This Winter, me time is Fuze Tea Winter tea time’. Zeker de decembermaand staat bol van de 'sociale' activiteiten, zoals cadeautjes kopen, Kerst en eindejaarfeestjes op het werk en bij vrienden. Een avondje alleen is dan wel zo lekker, volgens de boodschap van de commercial. Daarom vertelt het verhaal dat je bij thuiskomst Fuze Tea inschenkt in een mok, deze 60 seconden in de magnetron zet en vervolgens van de warme drank geniet en tot rust komt. Lage calorieën Net zoals de andere Fuze Tea fusion varianten is de zwarte thee, appel en kaneel laag in calorieën en gemaakt met thee die afkomstig is van Rainforest Alliance Certified™-theeproducenten. Dat staat voor duurzame landbouw, instandhouding van natuurlijke hulpbronnen en het welzijn van de lokale gemeenschap en werknemers. De Fuze Tea, zwarte thee appel en kaneel is verkrijgbaar bij supermarkten en bij verschillende on-the—locaties in een 100 procent recyclebare 400ml PET-fles. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Absolut Vodka & Sprite introduceren Ready-To-Drink cocktail
Introductie – Coca-Cola in Nederland introduceert Absolut Vodka & Sprite in Nederland. De gemixte cocktail is verkrijgbaar als 250ml ‘Ready-To-Drink' (RTD). Hiermee brengen Coca-Cola en Pernod Ricard twee iconische merken samen die wereldwijd een bekendheid hebben opgebouwd.
Lees berichtNieuwe Coca-Cola Creations in het teken van K-pop
Introductie – Coca-Cola introduceert de eerste Coca-Cola Creations van 2024: Coca-Cola K-Wave Zero Sugar. De limited edition variant is geïnspireerd op K-pop, een subcultuur uit Zuid-Korea dat inmiddels wereldwijd ongekend populair is door de Koreaanse popmuziek, films, beauty- en fashiontrends.
Lees berichtCoca-Cola fabriek in Nederland CO₂-neutraal gecertificeerd
Industrie – De fabriek in Dongen van Coca-Cola Europacific Partners is CO₂-neutraal gecertificeerd volgens de internationale PAS2060 norm. Dat heeft het bedrijf dinsdag bekendgemaakt. Eén van de onderdelen voor het behalen van het certificaat is het reductieplan, met als grootste impact de overgang van gas naar volledige elektrificatie.
Lees berichtCoca-Cola bottelarij Chaudfontaine bestaat 100 jaar
Jubileum – De bottelarij waar het mineraalwater van Chaudfontaine vandaan komt bestaat 100 jaar. De bottelarij in het gelijknamige Belgische stadje is sinds 20 jaar in handen van Coca-Cola.
Lees berichtCoca-Cola introduceert smaakvariant in co-creatie met AI
Introductie – Coca-Cola lanceert woensdag wereldwijd Coca-Cola 3000, een limited-edition smaakvariant van Coca-Cola Zero Sugar binnen het Coke Creations platform. Coca-Cola 3000 Zero Sugar is de eerste smaak, die mede door menselijke als kunstmatige intelligentie (AI) is gecreëerd.
Lees berichtSodastream breidt portfolio uit met Lipton ijstheesmaken
Introductie - SodaStream, 's werelds grootste bruiswatermerk, laat weten met twee nieuwe smaken te komen. Het gaat om de Lipton-smaken Lipton Green en Lipton Peach, die consumenten nu zelf kunnen maken.
Lees bericht