Nieuwe Fuze Tea is zowel warm als koud te drinken


Frisdrank – De commercial wordt al vertoond; een nieuwe variant Fuze Tea voor de komende wintermaanden met een nieuwe smaak (zwarte thee, appel en  kaneel), maar... des te opvallender: de variant is zowel koud (onderweg) als warm (thuis op de bank) te drinken. Hierdoor kunnen de ijstheeliefhebbers het drankje in een mok in de magnetron opwarmen en er ook warm van genieten. De nieuwe ijsthee-variant van Coca-Cola wordt ondersteund door de campagne ‘This Winter, me time is Fuze Tea Winter tea time’. Zeker de decembermaand staat bol van de 'sociale' activiteiten, zoals cadeautjes kopen, Kerst en eindejaarfeestjes op het werk en bij vrienden. Een avondje alleen is dan wel zo lekker, volgens de boodschap van de commercial. Daarom vertelt het verhaal dat je bij thuiskomst Fuze Tea inschenkt in een mok, deze 60 seconden in de magnetron zet en vervolgens van de warme drank geniet en tot rust komt. Lage calorieën Net zoals de andere Fuze Tea fusion varianten is de zwarte thee, appel en kaneel laag in calorieën en gemaakt met thee die afkomstig is van Rainforest Alliance Certified™-theeproducenten. Dat staat voor duurzame landbouw, instandhouding van natuurlijke hulpbronnen en het welzijn van de lokale gemeenschap en werknemers. De Fuze Tea, zwarte thee appel en kaneel is verkrijgbaar bij supermarkten en bij verschillende on-the—locaties in een 100 procent recyclebare 400ml PET-fles. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Coca-Cola vernieuwt recept energydrink en komt met cherry-variant

Introductie – Coca-Cola heeft een jaar na de introductie van Coca-Cola Energy en Coca-Cola Energy no sugar de receptuur aangepast. De beide varianten worden nu qua smaak nog meer gelinkt aan de Coca-Cola smaak. Daarnaast komt er een variant bij: vanaf week 10 is de energydrink ook in de cherry-smaak verkrijgbaar.

Lees bericht

Eerste Fuze Tea van getrokken thee

Introductie - Coca-Cola in Nederland introduceert de eerste Fuze Tea gemaakt van getrokken thee. Bovendien zit deze Fuze Tea, in de smaak Blueberry Jasmine, ook in een verpakking van 100% gerecycled plastic.

Lees bericht

Coca-Cola zet kerstcommercial in teken van de verbinding

Campagne - Coca-Cola heeft de nieuwe kerstcampagne in het teken gezet van de verbinding. In de commercial tijdens de sfeestdagen roept het bedrijf mensen op om het goede in anderen te zien met de campagne ‘What we share is stronger’. Deze campagne heeft als boodschap de verschillen opzij te zetten en samen aan tafel te gaan om het moment van...

Lees bericht

Coca-Cola komt met plastic besparende KeelClip-verpakking

Verpakking – Coca-Cola Nederland heeft vandaag als eerste frisdrankenconcern ter wereld de introductie van de KeelClip aangekondigd. Het gaat om een kartonnen verpakking voor multipacks, blik, dat jaarlijks 350.000 kilo nieuw plastic gaat besparen. Coca-Cola in Nederland investeert ruim 14 miljoen euro in de fabriek in Dongen in een nieuwe bliklijn en verpakkingsmachine. De lijn moet vanaf volgend jaar in gebruik worden genomen,...

Lees bericht


Franse super Leclerc introduceert ‘doorzichtige’ cola

Buitenland –Leclerc brengt een doorzichtige cola op de markt. Volgens de Franse supermarktketen zou er markt zijn voor zo’n variant, omdat consumenten de kleur van de normale cola’s te chemisch zouden vinden. Leclerc verkoopt de transparante cola onder het huismerk Jean’s Cola Clear. Volgens eigen onderzoek van supermarktketen Leclerc zou 82% van de consumenten cola te chemisch vinden....

Lees bericht

The Streetfood Club wint Royal Bliss Cocktail Competition

Wedstrijd - The Streetfood Club uit Utrecht is gisteren winnaar geworden van de Royal Bliss Cocktail Competition. In totaal gingen vijf teams de strijd met elkaar aan in de The Five Points Bar & Drink Society in Den Haag. Het team, bestaande uit bartenders Tony Valens en Marko Pečnik, won de competitie met de cocktail Bringing Sexy Back, een mix...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid