Nieuwe huisstijl Spare Rib Express na herpositionering
Formulenieuws – Spare Rib Express heeft de afgelopen periodesubtiele aanpassingen aangebracht aan het logo en de gebruikte kleuren. De nieuwe huisstijl maakt onderdeel uit van de nieuwe positionering van de fastfoodformule. De vernieuwingen zijn al zichtbaar op de website, app, verpakkingen, het hoofdkantoor en het wagenpark.
De nieuwe, frissere huisstijl is in 2024 door Spare Rib Express ingezet. Met subtiele aanpassingen aan het logo en het kleurenpalet van geel, zwart, wit en een vleugje rood, wordt de uitstraling en merkherkenning van de bezorgformule versterkt, volgens het managementteam van Spare Rib Express.
Herpositionering
De nieuwe huisstijl benadrukt de hernieuwde positionering van Spare Rib Express. “We willen iedereen laten genieten van onze heerlijke gerechten. Dit sluit naadloos aan bij onze visie om mensen overal en altijd te laten genieten van onze premium gerechten”, aldus Ralf Wijnveldt, Head of Marketing. Wat Spare Rib Express in zijn ogen uniek maakt zijn de dagverse gerechten, zelfgemaakte sauzen en de geselecteerde ingrediënten voor een juiste smaakervaring.
Nieuwe campagne
Spare Rib Express start daarom een nieuwe campagne “Let it Rib’. Daarin worden klanten aangemoedigd zich over te geven aan het genot van spareribs. Of je spareribs nu als voorgerecht of als hoofgerecht eet, met bestek of met je handen, bij Spare Ribs kan het.
Bron: Spare Rib Express/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
AnyTyme Asten haalt 70 procent van bestellingen via eigen website
Formulenieuws – Terwijl veel horecaondernemers zuchten onder de hoge commissies van bezorgplatforms, kiest cafetaria AnyTyme Asten voor een andere koers. Ruim 70 procent van de bestellingen loopt inmiddels via de eigen website. Daarmee heeft de zaak niet alleen de marge terug, maar ook de klant.
Lees berichtburgerme sluit zich aan bij vereniging van maaltijdbezorgers
Formulenieuws - Maaltijdformule burgerme sluit zich aan de Nederlandse Vereniging van Maaltijdbezorgers (NLVVM). Daarmee schaart de franchiseformule zich achter de gezamenlijke ambities van ruim 1.200 bezorglocaties in Nederland op het gebied van professionalisering, veiligheid en duurzaamheid in de sector.
Lees berichtNederlander besteedt €1,9 miljard bij fastfoodketens
Onderzoek - Nederlanders geven jaarlijks €1,9 miljard uit bij de grootste fastfoodketens in Nederland. Per bezoek spenderen ze gemiddeld €23. De uitgaven zijn het hoogst bij sushi-zaken en onder 35- tot en met 49-jarigen.
Lees berichtJitha’s Deli start met bezorgen in Emmeloord
Tankstation – Jitha’s Deli, het horecaconcept van Jitha van Staveren, gaat starten met het bezorgen van gerechten vanuit de vestiging in Emmeloord. Dat heeft het bedrijf in Emmeloord bekend gemaakt.
Lees berichtSpare Rib Express start merkcampagne ‘Let It Rib’
Formulenieuws – Spare Rib Express komt met een nieuwe merkcampagne ‘Let It Rib’. In de campagne de ingredienten: verleiding, herkenbaarheid, maar ook humor.
Lees berichtPicnic neemt voortaan ook pakketjes van PostNL mee
Bezorging - Online supermarkt Picnic neemt vanaf donderdag ook retourpakketjes van PostNL mee. Klanten kunnen als hun boodschappen aan huis bezorgd worden de pakketjes gratis meegeven aan de bezorger van Picnic.
Lees bericht