Nieuwe huisstijl Spare Rib Express na herpositionering


De nieuwe huisstijl van Spare Ribs Express

Formulenieuws – Spare Rib Express heeft de afgelopen periodesubtiele aanpassingen aangebracht aan het logo en de gebruikte kleuren. De nieuwe huisstijl maakt onderdeel uit van de nieuwe positionering van de fastfoodformule. De vernieuwingen zijn al zichtbaar op de website, app, verpakkingen, het hoofdkantoor en het wagenpark.

De nieuwe, frissere huisstijl is in 2024 door Spare Rib Express ingezet. Met subtiele aanpassingen aan het logo en het kleurenpalet van geel, zwart, wit en een vleugje rood, wordt de uitstraling en merkherkenning van de bezorgformule versterkt, volgens het managementteam van Spare Rib Express.

Herpositionering

De nieuwe huisstijl benadrukt de hernieuwde positionering van Spare Rib Express. “We willen iedereen laten genieten van onze heerlijke gerechten. Dit sluit naadloos aan bij onze visie om mensen overal en altijd te laten genieten van onze premium gerechten”, aldus Ralf Wijnveldt, Head of Marketing. Wat Spare Rib Express in zijn ogen uniek maakt zijn de dagverse gerechten, zelfgemaakte sauzen en de geselecteerde ingrediënten voor een juiste smaakervaring.

Nieuwe campagne

Spare Rib Express start daarom een nieuwe campagne “Let it Rib’. Daarin worden klanten aangemoedigd zich over te geven aan het genot van spareribs. Of je spareribs nu als voorgerecht of als hoofgerecht eet, met bestek of met je handen, bij Spare Ribs kan het.

Bron: Spare Rib Express/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



burgerme sluit zich aan bij vereniging van maaltijdbezorgers

Formulenieuws - Maaltijdformule burgerme sluit zich aan de Nederlandse Vereniging van Maaltijdbezorgers (NLVVM). Daarmee schaart de franchiseformule zich achter de gezamenlijke ambities van ruim 1.200 bezorglocaties in Nederland op het gebied van professionalisering, veiligheid en duurzaamheid in de sector.

Lees bericht








© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid