Nieuwe mediacampagne van Crystal Clear


Stills uit de nieuwe campagne van Crystal Clear

Campagne - Crystal Clear, een frisdrankmerk van Vrumona,  heeft een nieuwe campagne. Een eerste uitwerking van de nieuwe positionering en het resultaat van de kersverse samenwerking met bureau Being There dat eerder dit jaar de pitch won.

Bij de nieuwe campagne draait om het verfrissende effect van een Crystal Clear en heeft als thema: Alles is weer Crystal Clear. In de communicatie wordt gespeeld met het idee dat je aan lichaamshouding kunt zien dat het hoofd er weer helemaal bij is. De campagne komt voort uit het inzicht dat iedereen alsmaar ‘aan’ staat en het juist op die momenten van dagelijkse drukte terwijl het juist belangrijk is om op die momenten even stil te staan, zodat je weer met een heldere blik vooruit kan. “Binnen het frisse alcoholvrije dranken zie je steeds meer ‘blurring’ tussen segmenten en merken. Dat maakt het extra belangrijk om je op merkniveau te onderscheiden,” aldus Stephan van Ee, Marketing Director bij Vrumona.

Bron: Vrumona/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Vrumona introduceert drie Royal Club Mocktails

Introductie - Alcoholvrij is al een grote trend in zowel bier als sterke drank, maar het aanbod in frisdranken is nog beperkt. Vrumona speelt hier op in met de introductie van Royal Club Mocktails in de klassieke smaken Gin Tonic, Mojito en Ginger Mule. Zonder alcohol en zonder suiker.

Lees bericht

{if '1' == '1'}


{if '2' == '1'}


{if '3' == '1'}

Vrumona neemt ‘Butcha Kombucha’ over

Overname - Vrumona is eigenaar geworden van het Kombucha-merk Butcha, nadat het al jaren exclusief distributeur was onder haar innovatie-label ‘Sir Joe’. Het frisdrankenbedrijf neemt het merk over van de grondleggers Siewerd Nicolai, Jiri Brandt & Samuel Levie. Vrumona wil met het merk groeien en introduceert het op korte termijn ook bij supermarkten.

Lees bericht

{if '4' == '1'}


Hospitality sector tekent Pact en start campagne ‘Be My Guest’

Campagne – De wens lag er langer, maar nu hebben verschillende organisaties uit de gastvrijheid- en vrijetijdssector de handen ineen geslagen om het hospitality vak breed onder de aandacht te brengen Partijen hebben daarvoor het hospitality pact gesloten. Doel van het pact is om met elkaar samen te werken aan duurzame oplossingen voor de arbeidsmarkt. Gelijktijdig werd ook de landelijke campagne ...

Lees bericht

‘Sport maken van suikerreductie in de kantine loont’

Actie – In januari nam Optisport, exploitant van 300 sportlocaties in Nederland en België, deel aan een door Vrumona opgezette actie om zoveel mogelijk de suikerinname via frisdrank te verminderen. Een eerdere test van de frisdrankleverancier bij drie sportverenigingen had al aan getoond dat suikerreductie bij frisdrankgebruik bij sportkantines mogelijk is. Ook bij deze competitie werkte het.

Lees bericht



© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid